Ga naar inhoud

Corona


bent001

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden, bent001 zei:

Voor de sportieve leden, wilde deze week weer gaan trainen, maar dat kan natuurlijk niet. Iemand tips om thuis oefeningen te doen voor benen zonder dat je je armen gebruikt? Iets meer dan alleen lounges en squats... 

 

Traplopen? ? Hip thrust, glute bridge, zijn er 2 (voor de billen) die je kan doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Goed bezig. Hoe gaat het met de kindjes?


nou nu eigelijk helemaal niet he? ben ook weer volop aan het roken dus als deze leeg is moet er iets gebeuren, geen zin om straks 5 kilo zwaarder te zijn na deze ellende.

 

Ja heb het idee dat de antibiotica aan slaat, hij is weer wat meer zich zelf maar koorts is nog niet weg dus hoop dat het morgen ochtend anders is?? Sowieso morgen weer even bellen met de dokter schijnt dat ze echt lang binnen moeten blijven na een longontsteking mijn buurmeisje twee weken maar ze hebben niks tegen mij gezegd.

Jongste heeft wel wat verhoging maar geen koorts, hoest nog wel en is lekker verkouden. Maar verder niet benauwd gelukkig ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, bent001 zei:


nou nu eigelijk helemaal niet he? ben ook weer volop aan het roken dus als deze leeg is moet er iets gebeuren, geen zin om straks 5 kilo zwaarder te zijn na deze ellende.

 

Ja heb het idee dat de antibiotica aan slaat, hij is weer wat meer zich zelf maar koorts is nog niet weg dus hoop dat het morgen ochtend anders is?? Sowieso morgen weer even bellen met de dokter schijnt dat ze echt lang binnen moeten blijven na een longontsteking mijn buurmeisje twee weken maar ze hebben niks tegen mij gezegd.

Jongste heeft wel wat verhoging maar geen koorts, hoest nog wel en is lekker verkouden. Maar verder niet benauwd gelukkig ❤️

Ik hoorde net al bij Boulevard de term Coronavet. Zelf heb ik abonnement op fitchannel. Maar dat is niet echt alleen voor benen. 

 

Oh goed dat het wat lijkt aan te slaan. Al duurt dat altijd even met ab. Hopelijk zet de verbetering door en blijft de jongste ook koortsvrij ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik hoorde net al bij Boulevard de term Coronavet. Zelf heb ik abonnement op fitchannel. Maar dat is niet echt alleen voor benen. 

 

Oh goed dat het wat lijkt aan te slaan. Al duurt dat altijd even met ab. Hopelijk zet de verbetering door en blijft de jongste ook koortsvrij ?

 


 

Hahhaa nou en oprecht Corona vet, zitten allemaal binnen en bewegen veel minder dan normaal. ?

Vandaag wel even een extra groot rondje gelopen met de hond gelukkig ben ik geen snoeper dat scheelt al.

 

Ja hoop het ook, maar hij heeft echt een hele hoge dosis gehad en volgens de dokter moet het morgen weg zijn anders zou het een virus moeten zijn.. we wachten af. Gelukkig lacht ie weer dus dat geeft mij al rust 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, bent001 zei:

De koorts is weg bij mijn oudste ???? eindelijk ??


Woehoew!!!! ???
Super goed nieuws ?

 

ik heb nog veel aan jullie gedacht, maar was even verder aan het studeren voor mijn opleiding. Herhalen, herhalen en nog meer herhalen... Benieuwd wanneer mijn lessen weer doorgaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben best wel een beetje angstig/naar geworden van de berichtgeving. Had naïef gedacht dat eind april we wel weer wat zouden kunnen gaan ondernemen. 

De gedachte tot juni alleen te moeten thuiswerken. Ik heb een lat-relatie en co-ouderschap en heb best wel moeite met alleen zijn. Dus dat gaat als emo-eter nog een hele uitdaging worden om geen extra corona vet te verzamelen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Ik ben best wel een beetje angstig/naar geworden van de berichtgeving. Had naïef gedacht dat eind april we wel weer wat zouden kunnen gaan ondernemen. 

De gedachte tot juni alleen te moeten thuiswerken. Ik heb een lat-relatie en co-ouderschap en heb best wel moeite met alleen zijn. Dus dat gaat als emo-eter nog een hele uitdaging worden om geen extra corona vet te verzamelen ???

heb in ieder geval alvast een sport bh besteld voor als er eventueel wel een lock-down komt

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Ik ben best wel een beetje angstig/naar geworden van de berichtgeving. Had naïef gedacht dat eind april we wel weer wat zouden kunnen gaan ondernemen. 

De gedachte tot juni alleen te moeten thuiswerken. Ik heb een lat-relatie en co-ouderschap en heb best wel moeite met alleen zijn. Dus dat gaat als emo-eter nog een hele uitdaging worden om geen extra corona vet te verzamelen ???


Echt he... komt steeds dichterbij. Daarbij baal ik zo vreselijk van mijn werk? snap gewoon niet dat ze dit zo volhouden.

 

Voor het emo eten probeer niet teveel slechte dingen in huis te halen en hier op dit forum af en toe even lekker je gal spugen of je onrust . Dit topic is niet perse geopend voor het praten over onze borsten maar ook alles wat dit vreselijke virus in ons naar boven haalt.

Juni klinkt nog zo ver weg, geloof ook niet dat de scholen na 6 april weer open zullen gaan? gaan mijn vakantie dagen eraan en ook dat zijn er door de operatie niet veel meer.

Daarnaast ben ik ook bang, mijn moeder is niet heel fit, overwerkt en zitten eigelijk gewoon allemaal  nog in de rouw wat door dit alles overspoeld wordt. 
Angst voor mijn kindjes wat het virus met hun zal doen zeker bij de jongste knijp ik hem. 
Hoe gaat jou zoon om met geen contact met vriendjes? Of laat je hem wel spelen met andere kinderen, het mag natuurlijk wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

heb in ieder geval alvast een sport bh besteld voor als er eventueel wel een lock-down komt


jaaa wil eigelijk ook nog een normale bh erbij maar durf niet overal te bestellen straks kan ik het niet meer retouren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Special-Me zei:


Woehoew!!!! ???
Super goed nieuws ?

 

ik heb nog veel aan jullie gedacht, maar was even verder aan het studeren voor mijn opleiding. Herhalen, herhalen en nog meer herhalen... Benieuwd wanneer mijn lessen weer doorgaan. 


spannend meid! Ja dat zal ook nog wel even gaan duren. En dank je wel ben ook echt opgelucht❤️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/22/2020 at 6:52 PM, bent001 said:

Voor de sportieve leden, wilde deze week weer gaan trainen, maar dat kan natuurlijk niet. Iemand tips om thuis oefeningen te doen voor benen zonder dat je je armen gebruikt? Iets meer dan alleen lounges en squats... 

Ik doe Insanity en een beetje stretchen ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, bent001 zei:


Echt he... komt steeds dichterbij. Daarbij baal ik zo vreselijk van mijn werk? snap gewoon niet dat ze dit zo volhouden.

 

Voor het emo eten probeer niet teveel slechte dingen in huis te halen en hier op dit forum af en toe even lekker je gal spugen of je onrust . Dit topic is niet perse geopend voor het praten over onze borsten maar ook alles wat dit vreselijke virus in ons naar boven haalt.

Juni klinkt nog zo ver weg, geloof ook niet dat de scholen na 6 april weer open zullen gaan? gaan mijn vakantie dagen eraan en ook dat zijn er door de operatie niet veel meer.

Daarnaast ben ik ook bang, mijn moeder is niet heel fit, overwerkt en zitten eigelijk gewoon allemaal  nog in de rouw wat door dit alles overspoeld wordt. 
Angst voor mijn kindjes wat het virus met hun zal doen zeker bij de jongste knijp ik hem. 
Hoe gaat jou zoon om met geen contact met vriendjes? Of laat je hem wel spelen met andere kinderen, het mag natuurlijk wel. 

Ja ruimte voor angst mag er ook zeker zijn.  Ik snap jouw angsten ook heel goed en deel ze ook zeker, mijn vader had al last van een lichte longontsteking in januari en februari en mijn moeder slikt medicatie voor haar hart. 

Mijn zoontje is zelf verkouden ook dus we hebben afgesproken dat hij zolang als wij klachten hebben bij niet kan en mag afspreken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie ik had dus klachten (hoge koorts, hoofdpijn, hoesten en verkouden) en werd gister onder corona protocol opgenomen op de spoed eisende hulp. Maar bleek dus toch al snel dat het om een bacteriële infectie ging van mijn linkerborst en de klachten daaraan gerelateerde waren en dus ben ik zonder corona protocol geopereerd en verpleegt.

Maar was wel een bijzondere gewaarwording hoor zo in het ziekenhuis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Nog even wachten zei:

@best_boobie ik had dus klachten (hoge koorts, hoofdpijn, hoesten en verkouden) en werd gister onder corona protocol opgenomen op de spoed eisende hulp. Maar bleek dus toch al snel dat het om een bacteriële infectie ging van mijn linkerborst en de klachten daaraan gerelateerde waren en dus ben ik zonder corona protocol geopereerd en verpleegt.

Maar was wel een bijzondere gewaarwording hoor zo in het ziekenhuis. 


jeetje, ook heftig! Alles goed gegaan? Beterschap voor nu ? 

 

Ik heb zelf de normale griep (denk ik) gehad vorige week. Nu weer helemaal fit en gelukkig geen Corona.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ProjectX zei:


jeetje, ook heftig! Alles goed gegaan? Beterschap voor nu ? 

 

Ik heb zelf de normale griep (denk ik) gehad vorige week. Nu weer helemaal fit en gelukkig geen Corona.

Goed als in ja operatie geslaagd, holte gespoeld en nu aan de anti biotica

Minder goed omdat het zo vuil was dat toch de prothese er tijdelijk uit moest. Staat in dit topic: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.