Ga naar inhoud

Corona


bent001

Aanbevolen berichten

@bent001 Hoe gaat het nu met jou? En is je jongste erg ziek aan het worden. Ik hoop dat het meevalt (uiteraard ook voor je oudste). 

 

@Lindan jeetje geen brood kunnen kopen. Nou dan kwamen mijn aankopen van voor de operatie toch nog van pas. Een hele la vol met brood in de vriezer. 

Is jouw afspraak wel doorgegaan. In principe gaan bij Blooming de afspraken ook niet door. Ik zou donderdag een afspraak hebben. Ik wil toch wel minimaal een facetime afspraak oid. De hechtingen zijn volgens mij al opgelost, maar wil wel naar mijn linkerwond laten kijken en of mijn band nog nodig is enzo. Genoeg vragen voor de dokter. 

 

@Nina_a fijn dat jullie er al een modus in hebben gevonden. Ik heb mijn zoon ook thuis en krijg echt niks gedaan. Ik had een abonnement op squla genomen gisteravond, maar ook die kunnen de drukte niet aan en dus zijn de servers onbereikbaar

 

@Veerveertje wat kun je het toch heerlijk verwoorden. Ik zie je vanaf je troon al dirigeren. ?

 

@ProjectX opereert jouw kliniek in een ziekenhuis of in een eigen kliniek. Heb je al iets gehoord 

 

@Stephh90 het is een lastige tijd nu even voor een baan te zoeken, maar ik weet zeker dat dat straks echt wel gaat lukken. 

 

@polemommy wat vervelend dat je docht zo ziek is en ook dat je zelf niet fit bent. Wat Nina_a al zegt kan er niet een collega dit bij je langsbrengen. 

 

Nou bij mij is het dus ook thuiswerken, al komt er van werken nog niet veel terecht op dit moment. Vanmiddag nog 2 calls, morgen heb ik mijn handen weer vrij (zoontje gaat  vanavond naar zijn vader), dan marar even productief zijn.

Ik hou mijn linkerwond goed in de gaten, daar ben ik niet helemaal gerust op. Verder ook een lichte keelpijn dus mag ook de deur niet uit. 

Best wel saai zo hoor. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten @bent001

hier baal ik dus als een stekker! Dacht eindelijk mijn eerste 6 weken controle met de chirurg . 

 

Krijg net een mail ;

Consulten zullen zoveel als mogelijk telefonisch worden gedaan en dit zal ook gelden voor de (her) controles na operatie. Hiertoe wordt contact met u opgenomen.
Wij hebben besloten alle controle consulten in het Park MC telefonisch te doen om het aantal contactmomenten in het belang van patiënt en medewerker zo laag mogelijk te houden.

 

begrijpelijk hoor ! Maar baal wel ?

 

oh ja ik heb 2 hele broden gescoord ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan O wat balen meid!! Maar alles gaat goed bij jou nu toch? Geen bijzonderheden verder? Ben wel blij dat ik woensdag nog heen ben geweest maar mijn situatie is natuurlijk ook anders.

 

@polemommy wat vervelend dat jullie ook ziek worden. Zou zeker nu niet langs kantoor gaan, denk ook niet dat ze dat willen. 
 

@Nog even wachten ook voor jou super vervelend dat je niet lekker bent! Wat een gedoe en lastig om de kids te vermaken. Ondanks ze niet fit zijn hebben ze vaak toch nog energie.

 

@ProjectX snap je onrust denk alleen dat je echt rekening moet houden dat het niet doorgaat. Hoe rot het ook is. Dit is een noodsituatie.

 

geen idee of ik nu iedereen heb gehad ?

Hier nog steeds niet fit ook, oudste heeft nog steeds koorts jongste verhoging maar normaal net als mij een hele lage temperatuur dus ja... e doen eigelijk niet veel meer dan bankhangen... 

Net wel de noodzakelijke boodschappen moeten doen, supermarkt was wel gewoon weer normaal gevuld.

Vind het sowieso een enge situatie ook qua werk, ik werk bij een douane agent en als alles plat komt te liggen zal er geen werk zijn. Zelf werk ik op de sales afdeling dus zal ook niet druk zijn, was al rustiger omdat er bijna niks meer vanuit China binnen komt. Maar ga eerst uitzieken.

Wel wat gerust gesteld qua opvang, kdv belde en als we echt geen opvang kunnen krijgen mag hij waarschijnlijk wel gewoon geen, scheelt straks alweer 1 kind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd of mijn operatie door zal gaan... 24 maart in Rotterdam bij Nio. ????

Onze vakantie moeten we ten laatste morgen omboeken naar een andere datum, het reisbureau gaat me straks terug bellen om dit te regelen. Maar die reis is nu even het minste van mijn zorgen. Kinderen bezig houden, en mezelf bezig houden is nu even aan de orde. Ramen wassen doen we vandaag, de rest een van de dagen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Special-Me zei:

Ik ben benieuwd of mijn operatie door zal gaan... 24 maart in Rotterdam bij Nio. ????

Onze vakantie moeten we ten laatste morgen omboeken naar een andere datum, het reisbureau gaat me straks terug bellen om dit te regelen. Maar die reis is nu even het minste van mijn zorgen. Kinderen bezig houden, en mezelf bezig houden is nu even aan de orde. Ramen wassen doen we vandaag, de rest een van de dagen. 


Ik kreeg net een mail van Park kliniek. Voorlopig gaan de geplande operaties door, maar ze staan allemaal ter beschikking om bij te springen moest het plots nodig zijn. (Wat uiteraard begrijpelijk is!) Dus afwachten en het zal een last-minute beslissing zijn voor iedereen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten het is een privékliniek gelukkig, maar goed dat zegt niks. Kan zo als de regels aangepast worden over zijn met de pret. 

 

@bent001 Ja daar hou ik ook rekening mee, maar hoop het natuurlijk van niet. Als het wel zo moet zijn dan is het zo en zien we dan wel weer. ?

Fijn als 1 van je kids wel naar het kdv kan! Qua werk kan ik je goed begrijpen, ik werk zelf op een advocatenkantoor en nu de rechtbanken stil liggen zal het aanzienlijk rustiger zijn. Mijn werkgever heeft in ieder geval al werktijdverkorting aangevraagd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX precies in het aller ergste geval zal alles verplaatst worden. Maat snap heel goed dat dat een flinke domper is! 
Oehh bij ons moeten de mensen eerst hun tijd voor tijd uren opmaken, daarna vakantie uren, al heb ik gelezen dat ze dat niet kunnen verplichten. Deze week blijf ik sowieso thuis en daarna gaan we gewoon per dag bekijken hoe we dit kunnen oplossen maar ook of er überhaupt nog wel werk te doen is. 
Wat houd dat voor jou precies in, worden overige uren dan uitgekeerd door het UWV? Maar dat gaat jou dan ook geld kosten toch? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, bent001 zei:

@ProjectX precies in het aller ergste geval zal alles verplaatst worden. Maat snap heel goed dat dat een flinke domper is! 
Oehh bij ons moeten de mensen eerst hun tijd voor tijd uren opmaken, daarna vakantie uren, al heb ik gelezen dat ze dat niet kunnen verplichten. Deze week blijf ik sowieso thuis en daarna gaan we gewoon per dag bekijken hoe we dit kunnen oplossen maar ook of er überhaupt nog wel werk te doen is. 
Wat houd dat voor jou precies in, worden overige uren dan uitgekeerd door het UWV? Maar dat gaat jou dan ook geld kosten toch? 
 

 

Vakantie uren kunnen ze niet verplichten inderdaad, zou mooi zijn zeg. 

Werktijdverkorting kost de werknemer als het goed is geen geld. Het UWV vult de werkgever dan aan bij de uren die de werknemer niet meer voor de werkgever kan werken, omdat er te weinig werk is. Krijg dan in principe gewoon geld van mijn werkgever, maar die krijgt het dan weer van het UWV. Zoiets is het.. weet er ook niet helemaal het fijne van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, ProjectX zei:

Mijn operatie is zojuist verplaatst naar 14 april (met de hoop dat het dan door kan gaan).. 

 

Oh balen! Waar en wanneer zou je normaal geopereerd worden? 
 

Hopelijk lukt het op 14 april wel! Ik duim alvast. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, bent001 zei:

@Veerveertje Hahhaa heerlijk laat hem maar lekker voor je lopen?

Maar als dat moet dan zul je toch echt heen moeten lijkt mij? Heb je geen oplosbare hechtingen? Dan hoeven ze niks te knippen 


Nee ze zeiden dat ze die knoopjes weg zouden knippen tijdens m’n consult. 
Nou ja. Ik wacht het maar gewoon af tot ik wat hoor, is pas over 8 dagen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX balen maar wel heel fijn dat je gelijk een nieuwe datum hebt gekregen!

Ook niet al te lang na de oorspronkelijke datum.

 

@polemommy oh heerlijk! Onze tuin is gaos,  hebben eind vorig jaar ons huis verbouwd ( 3 meter eraan) en de tuin is nog een zandbak met troep dus geen speel plaats. Maar ze zijn alle twee heel rustig vandaag dus is wel even goed zo.


@lindan ja ik kan thuis werken, maar dat hebben ze liever niet. In mijn functie is het geen probleem maar onze declaranten willen ze het liefst wel op kantoor, heeft ook met vergunningen te maken. Heb zelf hier nog niks over gehoord maar goed ben ook ziek thuis dus even kijken hoe we het als ik beter ben gaan doen.

 

@Veerveertje dan zal jouw afspraak echt wel doorgaan hoor ze kunnen je moeilijk zo door laten lopen. Wanneer is je afspraak?   

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, bent001 zei:

@ProjectX balen maar wel heel fijn dat je gelijk een nieuwe datum hebt gekregen!

Ook niet al te lang na de oorspronkelijke datum.

 

@polemommy oh heerlijk! Onze tuin is gaos,  hebben eind vorig jaar ons huis verbouwd ( 3 meter eraan) en de tuin is nog een zandbak met troep dus geen speel plaats. Maar ze zijn alle twee heel rustig vandaag dus is wel even goed zo.


@lindan ja ik kan thuis werken, maar dat hebben ze liever niet. In mijn functie is het geen probleem maar onze declaranten willen ze het liefst wel op kantoor, heeft ook met vergunningen te maken. Heb zelf hier nog niks over gehoord maar goed ben ook ziek thuis dus even kijken hoe we het als ik beter ben gaan doen.

 

@Veerveertje dan zal jouw afspraak echt wel doorgaan hoor ze kunnen je moeilijk zo door laten lopen. Wanneer is je afspraak?   


Ja dat lijkt mij ook, hahaha. Dinsdag 24 maart heb ik die afspraak staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, bent001 zei:

mijn buurmeisje van drie ligt nu in het ziekenhuis, ze word nu getest.. vorige week hier geweest nog lekker mee geknuffeld ook. Hopelijk is het alleen een zware luchtweginfectie??????
 


Ik duim mee dat het niets ernstig is! ??????
 

Mijn man zijn collega is vandaag naar huis gegaan, dit weekend was die persoon blijkbaar bij mensen die het virus hebben... Zij voelde zich goed, en vernam dit pas om 10u, ze moest om 5u45 beginnen. 
 

Hier tot nu toe geen lockdown! ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Special-Me zei:


Ik duim mee dat het niets ernstig is! ??????
 

Mijn man zijn collega is vandaag naar huis gegaan, dit weekend was die persoon blijkbaar bij mensen die het virus hebben... Zij voelde zich goed, en vernam dit pas om 10u, ze moest om 5u45 beginnen. 
 

Hier tot nu toe geen lockdown! ??????


Ja hoop dat ze morgen snel uitslag krijgt! Onze kindjes zijn tegelijk ziek geworden alleen haar dochter veel erger. Koorts was vanavond weg bij mijn oudste dus hopelijk morgen ook nog... maar hoe dan ook we moeten er gewoon vanuit gaan dat we het krijgen, 2/3 van Nederland zal hoogstwaarschijnlijk besmet raken en dat is echt veel? hopelijk met zo min mogelijk klachten ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat schrikken @bent001, komt dan toch dichtbij he. We gaan er uiteindelijk niet aan ontkomen, maar toch beter van niet natuurlijk. Ook eng al die klachten die je voorbij hoort komen. 
 

@Special-Me voor jou dus ook spannend of je fit blijft / of alles kan doorgaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina_a ja zeker hoop dat het “maar” een zware luchtweginfectie is, ook vreselijk maar het virus is helemaal vreselijk?

Ze zitten nu in ieder geval op de juiste plek zodat indien nodig er gelijk iets gedaan kan worden. Maar vind dit heel beangstigend zoals eerder aangeven valt mijn jongste onder de risico categorie dus ja hoe dan ook zal dit een onrustige tijd worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, bent001 said:

mijn buurmeisje van drie ligt nu in het ziekenhuis, ze word nu getest.. vorige week hier geweest nog lekker mee geknuffeld ook. Hopelijk is het alleen een zware luchtweginfectie??????
 

Oh wat erg. Mijn dochter had een longontsteking toen ze 1 was, lag twee weken aan de beademing in het ziekenhuis. De ergste twee weken van mijn leven. Ik hoop zoiets nooit meer te hoeven meemaken. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.