Ga naar inhoud

BV - vd Weij of Verdonck - 1.66, 50 KG, 300 cc


Polly_1990

Aanbevolen berichten

Hi ladies, ?‍♀️

 

Ik ben Polly_1990 en al heel lang aan het twijfelen over een borstvergroting. Ik dacht... een vrijblijvende intake plannen kan geen kwaad toch? Maar nu heb ik toch weinig geduld meer over ?

 

Ik ben bij dr vd Weij geweest en bij dr Verdonck. Beide raden mentor 300cc aan. Ik kom van een 70/75 B.

 

Waar zou ik meer info kunnen vinden over soorten mentor? Ik wil graag een pushup effect maar geen ballen effect zeg maar?

 

Zoals ook de ervaring is van veel anderen, raadt vd Weij plaatsing voor de spier aan. Zodat niet in een gezonde spier gesneden hoeft te worden. En het herstel vlot gaat en minder pijnlijk is. 

 

Verdonck raadt juist dual plane aan ivm minder kans op harde inkapseling en bloedingen. 

 

Ik ben het met vd Weij eens dat ik liever niet dual plane wil als het niet nodig is. Maar ik ben gaan twijfelen vanwege de risico's die Verdonck aankaartte. Wat denken jullie? Ik kan nog een consult ergens anders plannen maar ben bang nog meer te gaan twijfelen. 

 

Ik twijfel ook enorm om het nog voor de vakantie te doen zodat ik mooie boobies heb voor de vakantie. Maar dat moet dan redelijk snel geregeld worden allemaal. Of na de vakantie, al kan ik stiekem niet wachten. En tegelijk ben ook ook zo bang dat ik spijt ga krijgen ?

 

Zijn er dames met dezelfde lengte/gewicht en ongeveer aantal cc's die foto's/albums met mij willen delen van de verhouding boobies en postuur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi en welkom! ?

 

Ik herken me heel erg in je twijfels! Zit zelf ook in de consulten fase, tijdje geleden ook bij vdW geweest en die raadde me 235 (?) CC aan, ik ben 1m63 en 55 kg en 75B. Twijfelde zelf of dit niet aan de bescheiden kant was voor het resultaat dat ik wil, dus heb nu ook bij 3 andere PC's consulten gepland, waaronder Verdonck.

Ik zit ook een beetje met het wel/niet Dual Plane dilemma, omdat ik nog jong (24) ben en niet het risico wil lopen dat ik iets in m'n spierweefsel ga verpesten oid ?

 

Ik kan je dus helaas (nog) niet echt helpen, maar er zijn ongetwijfeld mensen hier die hun ervaring kunnen delen. Succes in ieder geval! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, denishaawh zei:

Hi en welkom! ?

 

Ik herken me heel erg in je twijfels! Zit zelf ook in de consulten fase, tijdje geleden ook bij vdW geweest en die raadde me 235 (?) CC aan, ik ben 1m63 en 55 kg en 75B. Twijfelde zelf of dit niet aan de bescheiden kant was voor het resultaat dat ik wil, dus heb nu ook bij 3 andere PC's consulten gepland, waaronder Verdonck.

Ik zit ook een beetje met het wel/niet Dual Plane dilemma, omdat ik nog jong (24) ben en niet het risico wil lopen dat ik iets in m'n spierweefsel ga verpesten oid ?

 

Ik kan je dus helaas (nog) niet echt helpen, maar er zijn ongetwijfeld mensen hier die hun ervaring kunnen delen. Succes in ieder geval! ?

 

Heb je ook groter mogen passen bij vdW? Ik vind het zo lastig inschatten. Met 300 kom ik waarschijnlijk op een D/E uit. Met 253 zou dat dan C/D worden voor jou denk ik?

Ik ben benieuwd wat de andere PC's bij jou aanraden! 350 cc had ook nog gekund bij mij maar dan zou het allemaal iets teveel uit proportie zijn. 

Ik denk dat ik toch voor de spier ga doen, er achter kan altijd nog na een wissel oid als het nodig is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Polly_1990, ja moeilijk he, dat kiezen!

Ik neem aan dat Van der Weij anatomische implantaten bij jou wil plaatsen? En Verdonck? Ook anatomisch?

Ik heb ook gekozen voor plaatsing voor de spier (met Motiva implantaten; 255 cc), vanwege de voordelen die Van der Weij noemt, maar ook omdat ik gelezen heb dat voor de spier het meest natuurlijke resultaat geeft.

Hoewel dual plane plaatsing vaak ook gewoon mooie borsten oplevert hoor. Maar waarom laten snijden in een spier als het niet nodig  is?

Ik heb hetzelfde als jij; dual plane kan altijd later nog, bij een wissel.

Denk alleen dat bij voor de spier de boel wel eerder gaat hangen vergeleken met dual plane plaatsing??? Dat is wel mijn grootste angst... Of zou dat een fabeltje zijn? Bij dual plane wordt het implantaat nl. wat meer 'vastgehouden' door de borstspier, heb ik het idee..

Maar als je voor niet al te grote implantaten kiest en consequent goede ondersteunende bh's draagt, zal dat hangen waarschijnlijk meevallen. En het hangt natuurlijk ook van de elasticiteit van je eigen huid af natuurlijk.

Veel succes met je keuze; ben heel erg benieuwd wat het gaat worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minutes ago, Polly_1990 said:

 

Heb je ook groter mogen passen bij vdW? Ik vind het zo lastig inschatten. Met 300 kom ik waarschijnlijk op een D/E uit. Met 253 zou dat dan C/D worden voor jou denk ik?

Ik ben benieuwd wat de andere PC's bij jou aanraden! 350 cc had ook nog gekund bij mij maar dan zou het allemaal iets teveel uit proportie zijn. 

Ik denk dat ik toch voor de spier ga doen, er achter kan altijd nog na een wissel oid als het nodig is. 

 

Nee helaas niet groter kunnen proberen, was zo overrompeld (eerste consult ooit) dat ik er niet echt naar durfde te vragen haha. Wil zelf maximaal een D i.v.m. klein postuur. En ben ik inderdaad met je eens, DP kan altijd nog als het nodig is als de borsten wat meer gaan zakken. Keuzes keuzes!

 

@Robijntje02 Vraagje, bij welke PC ben jij geweest? vdW werkt enkel met Mentor (toch?) maar het liefst zou ik de motiva ergonomix hebben, en als het vóór de spier kan ben ik helemaal blij! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@denishaawh Ik ben bij Nio geweest. Die werkt met verschillende merken implantaten (Eurosilicone, Motiva, Mentor, Monobloc). Mijn voorkeur ging uit naar Motiva. Was blij dat Nio dit ook bij mij adviseerde.

Ik heb gekozen voor Motiva Round en niet de Ergonomix, puur en alleen omdat Nio dat bij mij adviseerde. En voor de spier.

Van der Weij werkt inderdaad volgens mij alleen met Mentor. Hij plaatst het liefst voor de spier.

Van der Pot werkt met Motiva. Hij plaatst het liefst Ergonomix.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Robijntje02 zei:

Hey @Polly_1990, ja moeilijk he, dat kiezen!

Ik neem aan dat Van der Weij anatomische implantaten bij jou wil plaatsen? En Verdonck? Ook anatomisch?

Ik heb ook gekozen voor plaatsing voor de spier (met Motiva implantaten; 255 cc), vanwege de voordelen die Van der Weij noemt, maar ook omdat ik gelezen heb dat voor de spier het meest natuurlijke resultaat geeft.

Hoewel dual plane plaatsing vaak ook gewoon mooie borsten oplevert hoor. Maar waarom laten snijden in een spier als het niet nodig  is?

Ik heb hetzelfde als jij; dual plane kan altijd later nog, bij een wissel.

Denk alleen dat bij voor de spier de boel wel eerder gaat hangen vergeleken met dual plane plaatsing??? Dat is wel mijn grootste angst... Of zou dat een fabeltje zijn? Bij dual plane wordt het implantaat nl. wat meer 'vastgehouden' door de borstspier, heb ik het idee..

Maar als je voor niet al te grote implantaten kiest en consequent goede ondersteunende bh's draagt, zal dat hangen waarschijnlijk meevallen. En het hangt natuurlijk ook van de elasticiteit van je eigen huid af natuurlijk.

Veel succes met je keuze; ben heel erg benieuwd wat het gaat worden!

 

Ik wil zelf ronde protheses dus over anatomisch hebben we het eigenlijk niet gehad... 

 

Dat ze gaan hangen ben ik inderdaad ook wel een beetje bang voor. 

 

Ben jij helemaal blij met je keuze van het aantal cc? Ik hoor zovaak dat vrouwen spijt hebben dat ze niet groter gegaan zijn. Op welke maat kom je nu uit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 8 dagen PO, 300CC anatomisch voor de spier LP vd W. 

Lees gerust mijn ervaring, als je toegang tot mijn album wilt hoor ik het van je.

Dr vd Weij gaat echt voor de 'natuurlijke' look.. natuurljk is het eindresultaat nog afwachten maar misschien vergemakkelijkt het je keuze :) 

 

Voorbereiding is altijd spannend! X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Polly_1990 Ja, ik ben heel blij met het aantal cc (255 cc); en nee, ik had niet groter gewild; vind ze groot zat; beter gezegd; precies goed; niet te groot en niet te klein ? . Maar nu had ik al wel wat borst van mezelf, ( lege) 70D, dus vandaar dat ik niet zoveel cc nodig had.

Op welke maat ik uiteindelijk uitkom weet ik nog niet, aangezien ik pas 4 weken PO ben en nog steeds m'n sport bh draag, maar denk 70E..

 

Ik wist trouwens niet dat Van der Weij ook met ronde implantaten werkt, dacht  altijd alleen met anatomische, maar niet dus ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, denishaawh zei:

 

Doet 'ie alleen als iemand er echt op aandringt en met veel tegenzin volgens mij, haha. ?

??? ja hij is echt de pc voor de anatomische borsten. Zijn werk is wel echt heel mooi moet ik zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door Dr. van der Weij geopereerd. Ik heb zelf mentor implantaten, maar hij werkt op wens ook met andere merken.


Dr. van der Weij vertelde mij, dat kapselcontractie ook erg veel met de techniek van de pc te maken heeft en dat zijn percentage heel erg laag ligt (2,5 % bij een landelijk gemiddelde van 8-10 %).

 

Ik ben super tevreden en als je wilt, mag je met me meekijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
On 3/13/2020 at 10:45 PM, polemommy said:

Ik ben ook door Dr. van der Weij geopereerd. Ik heb zelf mentor implantaten, maar hij werkt op wens ook met andere merken.


Dr. van der Weij vertelde mij, dat kapselcontractie ook erg veel met de techniek van de pc te maken heeft en dat zijn percentage heel erg laag ligt (2,5 % bij een landelijk gemiddelde van 8-10 %).

 

Ik ben super tevreden en als je wilt, mag je met me meekijken


wacht...Vd Weij werkt ook met andere protheses? Hoezo weet ik dit nu pas ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, TinyAA said:


wacht...Vd Weij werkt ook met andere protheses? Hoezo weet ik dit nu pas ? 

Ja, maar Mentor heeft zijn voorkeur. Ik wist dus niet dat ik ook een andere projectie had kunnen hebben. Voor de volgende keer dan. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 13-3-2020 om 18:15, CBHP zei:

Ik ben 8 dagen PO, 300CC anatomisch voor de spier LP vd W. 

Lees gerust mijn ervaring, als je toegang tot mijn album wilt hoor ik het van je.

Dr vd Weij gaat echt voor de 'natuurlijke' look.. natuurljk is het eindresultaat nog afwachten maar misschien vergemakkelijkt het je keuze :)

 

Voorbereiding is altijd spannend! X

 

Hoi, zou ik mogen meekijken in je album? Heb namelijk op 29 september mn operatie gepland ook voor 300 cc Motiva. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2020 om 12:55, Polly_1990 zei:

Hi ladies, ?‍♀️

 

Ik ben Polly_1990 en al heel lang aan het twijfelen over een borstvergroting. Ik dacht... een vrijblijvende intake plannen kan geen kwaad toch? Maar nu heb ik toch weinig geduld meer over ?

 

Ik ben bij dr vd Weij geweest en bij dr Verdonck. Beide raden mentor 300cc aan. Ik kom van een 70/75 B.

 

Waar zou ik meer info kunnen vinden over soorten mentor? Ik wil graag een pushup effect maar geen ballen effect zeg maar?

 

Zoals ook de ervaring is van veel anderen, raadt vd Weij plaatsing voor de spier aan. Zodat niet in een gezonde spier gesneden hoeft te worden. En het herstel vlot gaat en minder pijnlijk is. 

 

Verdonck raadt juist dual plane aan ivm minder kans op harde inkapseling en bloedingen. 

 

Ik ben het met vd Weij eens dat ik liever niet dual plane wil als het niet nodig is. Maar ik ben gaan twijfelen vanwege de risico's die Verdonck aankaartte. Wat denken jullie? Ik kan nog een consult ergens anders plannen maar ben bang nog meer te gaan twijfelen. 

 

Ik twijfel ook enorm om het nog voor de vakantie te doen zodat ik mooie boobies heb voor de vakantie. Maar dat moet dan redelijk snel geregeld worden allemaal. Of na de vakantie, al kan ik stiekem niet wachten. En tegelijk ben ook ook zo bang dat ik spijt ga krijgen ?

 

Zijn er dames met dezelfde lengte/gewicht en ongeveer aantal cc's die foto's/albums met mij willen delen van de verhouding boobies en postuur?

Hoi, welke maat is het ondertussen geworden en ben je blij met het resultaat? Ik heb bijna dezelfde lengte en gewicht als jou. Ben benieuwd naar je ervaring 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.