Ga naar inhoud

Charlie1 : 11 maart 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

9 uur geleden, Charlie1 zei:

Hoi, vandaag ben ik 4 wkn po, ik heb nieuwe foto’s aan mijn album toegevoegd, mijn rechter borst geneest goed en is al goed ingedaald, links blijft een beetje achter, littekens zijn wat meer aanwezig, en volgens mij ook nog niet ingedaald. In vorm zijn ze nu ook erg verschillend, het is nog ‘maar’ 4 weken het zal allemaal nog wel veranderen. @best_boobie Denk je dat de littekens en vorm nog veel gaan veranderen? Wondje links op het drie landenpunt is nog steeds niet helemaal dicht. 

Ze gaan zéker nog veranderen! Ik zou alleen eens aan Straten vragen of je een band moet dragen om die ene prothese wat te helpen. Of draag je al een band?

 

littekens worden pas na vier maanden langzaam minder rood en dik. Er zijn enkele meiden die al heel snel mooie littekens hebben, maar de rest plaatst de foto’s niet ;) Laat jezelf dus niet gek maken door foto’s van supergave littekens na een paar weken Hihi.
 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt de littekens zijn eerst rood en harder. Later gaat dit vervagen. Ik ben nu 4 maanden po en ze worden nu ietsje minder rood..hard zijn ze al een tijdje niet meer. ? mijn litteken is dan overigens wel opnieuw gebruikt..ik heb namelijk een prothese wissel gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor @Nog even wachten en @Ld1234ik voeg jullie toe. 

 

@best_boobie ik draag al een drie weken een borstband. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik twijfelde om foto’s te plaatsen. Omdat het resultaat van een borstlift toch anders is dan een standaard borstvergroting, bij mij is er flink aan gesleuteld, toen ik nog een stuk voller was had ik cup 75 g, uiteindelijk werd het een totaal leeggelopen c.  Ook stond de ene tepel hoger en de borstplooi ook. Dus ga daar maar eens mee aan de slag! ?? oh ik moet wel zeggen dat de littekens op mijn rechterborst heel netjes zijn vooral de verticale zie je bijna niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Nog even wachten 

die band aan een kant dragen kan ik ind wel aan mijn pc vragen, in principe hoef ik hem nog maar ander halve week aan. 

Hoe gaat het nu met jou? Ik zat ff tussen de berichten te neuzen en las dat jij een infectie hebt gehad, wat vreselijk k*t voor je.  Ik ben daar ook bang voor, mijn pc zei dat rond de 4/5 weken po het risico het grootst is omdat dan de binnenwaartse hechtingen oplossen. En mijn wondjes zijn nog steeds niet dicht pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Charlie1 zei:

Hai @Nog even wachten 

die band aan een kant dragen kan ik ind wel aan mijn pc vragen, in principe hoef ik hem nog maar ander halve week aan. 

Hoe gaat het nu met jou? Ik zat ff tussen de berichten te neuzen en las dat jij een infectie hebt gehad, wat vreselijk k*t voor je.  Ik ben daar ook bang voor, mijn pc zei dat rond de 4/5 weken po het risico het grootst is omdat dan de binnenwaartse hechtingen oplossen. En mijn wondjes zijn nog steeds niet dicht pfff

Oh dat is lekker aftellen al dus tot de band af mag..

Ik heb inderdaad met 4 weken een tijdelijke verwijdering gehad agv een bacteriële infectie. Ik was 1 van de pechvogels die dat overkomt.  Volgens mij zijn de wonden van de lifts en verkleiningen een stuk heftiger en is het ook logisch dat het minder snel dicht is. @Jobo en @LadyC1981 hebben ook nog open wondjes na 6 weken. Ik denk dat een kwestie is van afwachten. Hou je lichaamstemperatuur in de gaten en of je borsten rood zijn en warm aanvoelen. Zolang dat niet het geval is komt het vast goed met wat tijd.

 

Met mij gaat het redelijk goed. Vandaag de hechtingen laten verwijderen en dat lucht behoorlijk op. Hopelijk is de wond snel dicht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Charlie nu ben ik natuurlijk ook benieuwd naar jouw resultaat. En mocht Tips willen over het dragen van de band aan één zijde kan je me even een privé bericht sturen dan stuur ik je de foto’s van de band aan één zijde. Dr Nio heeft de band toen zo geplaatst en een foto ervan gemaakt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charlie1 het is een kwestie van veel geduld hebben. Daar heb ik het heel moeilijk mee gehad maar ik heb me er nu bij neergelegd. Mijn lichaam bepaalt zelf hoe snel de genezing gaat. Mijn linkerborst blijft ook wat achter maar de geneest langzaam. A.s. Dinsdag ben ik 8 weken PO en ik vind toch dat na 8 weken veel gebeurd is qua genezing. Wat betreft de tepels, die lagen voor mijn gevoel in het begin los op mijn borsten en ik vond ze ook misvormd maar nu na bijna 8 weken hechten ze heel mooi op de borsten. De tepel links heeft nog 2 open plekjes waar hechtingen uit kwamen maar daar zitten inmiddels korsten op. Het gaat dus allemaal zijn gangetje. Ik heb nog 1 grotere wond onder de linkerborst in de plooi van ongeveer 2 cm en dat gaat zeker nog 5-6 weken duren voordat het dicht is. De wond wordt wel steeds rustiger. Er komt nu iig geen geel wondvocht meer uit. Voor de rest gezond eten, rust pakken en geduld hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi @Charlie1

 

over 9 dagen krijg ik een benelli lift + bv bij dr. Straten. Ik heb echt alle vertrouwen in deze arts maar alsnog gieren de zenuwen nu al door mijn lijf! Ben echt superrr zenuwachtig naarmate de datum dichterbij komt 😟 


Ik heb ook een lege c en krijg net als jou de xtra moderate plus. Ik krijg ze in 350 en 405 cc (vanwege een verschil in de borsten). En nu ben ik heeeeel erg benieuwd naar jouw album. Zou ik mogen meekijken? 
 

liefs Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.