Ga naar inhoud

Pijn 7 weken po dual plane


bent001

Aanbevolen berichten

@Veerveertje  ja precies helemaal gelijk zullen ze niet worden en dat is prima maar iets meer gelijk zou ik al heel gelukkig van worden, ?

 

@Robijntje02 ach ja er zijn ergere dingen en zolang het nog geen 30 graden is is het wel te doen. Nu gewoon ???? Hopen dat de prothese nu eens mooi gaat dalen. Ben al gerust door dat ik me gehoord voel dat is al super fijn! En dan ook nog alle lieve berichtjes van iedeteen❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 ik moest even terug lezen. 
Op zich een duidelijk verhaal. Dat betekend dus nog even geduld . Maar hij was wel hoopvol dat hij goed gaat zakken ? 
En betreft het verschil van maten prothese . Hoe groot acht hij de kans dan dat het “beter “bijtrekt ? 


Ja nog even een lange tijd geduld houden, 20 mei gaan we gewoon alles rustig kijken. Tot dan nog geen concrete afspraken gemaakt, we gaan nu eerst kijken hoe dit gaat en wat dit gaat doen. Heb ooit ergens gelezen ( best boobie had dat ergens neergezet l) dat ze het meest dalen tussen week 8 en 12 dus daar gaan we nu gewoon op hopen?

Als er niet genoeg gebeurt is 20 mei gaat dr Nio alles opmeten enzo. 
 

Wel vandaag dezelfde bh als die jij gekocht hebt gescoord? hij mooi!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 yeahhh heb je dezelfde Gekocht  ?

wat een mooie kleur hè ? 

Maar echt z’n bh dat we normaal niet zouden kopen hè? maar hij staat je vast prachtig?....


ja maar moet zeggen dat ik deze wel echt super mooi vind. Mijn tepels zitten precies bij die naden dus komen er ook niet door heen ( heb ook geen grote tepels) broekje nog niet geprobeerd. Maar die kleur deed het hem gewoon ? hou daar echt van zeker straks als we weer lekker bruin zijn van de zon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.