Beyonce

Beyonce : 12 maart 2020 : Dr. Manon Cromheecke : Wellness Kliniek

Recommended Posts

@Beyonce volgens mij zie ik hierboven een foto van 1 van je littekens . 
Maar dat is haast niet te zien 😍 wowwwwww deze is nog veel kleiner dan de kleinste die ik hier heb gezien😂. Daar ga je niks meer van zien! 

Ziet er goed uit! Mij vallen de ongelijke plooien alleszins niet op, het gaat echt heel mooi zijn 😊 nu inderdaad nog een beetje geduld hebben, maar ik ben zelfs ongeduldig in jouw plaats hihi 😁

Jaaaa je foto’s!!! Ziet er suuuuper goed uit zeg! Wel net als bij mij nog hoog zittend, maar dat gaat de komende weken mooi zakken (hebben ze overal zo’n beetje gezegd hè  😂😂) dus ben suuuuper benieuwd! 
Heb toevallig afgelopen dagen de term “drop and fluff” geleerd en dat moet voor ons nog komen! 💪🏻

wow, echt een ieniemienie litteken zeg, heel netjes ! En het zal wel een bevrijding zijn nu dat verband er eindelijk af mocht 😁

Echt een heel mooi klein litteken.😍 Bij mij hebben ze m'n oude litteken van 11 jaar geleden opnieuw gebruikt. Toen ging de prothese nog niet door zo'n klein gat🤷🏼‍♀️ dus mijn littekens zijn helaas wat groter.

Super mooi meid!! Eindelijk kan je ze zien! Mij valt het verschil ook echt niet op hoor! Valt super mee! En mooie littekens ook, ik heb net als ld1234 ook grote littekens omdat ze vroeger het veel verder openmaken.