Ga naar inhoud

Beyonce : 12 maart 2020 : Dr. Manon Cromheecke : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Aaaaaaahh wat een ontzettend lieve reacties van jullie allemaal, lieve meiden ❤️!!! Het helpt zeker om te lezen dat het herkenbaar is en geeft een beetje het gevoel dat het er ook maar bij hoort! Bedankt voor alle lieve complimentjes, sta alweer met een brede grijns in de spiegel te kijken 😁!! Echt heel lief. Nu ben ik helemaal blij dat ik de foto’s toch geplaatst heb want voel mij echt een stuk beter 🥰!! Bedankt allemaal! En jullie hebben overigens gelijk dat ik er ook nog lang niet ben met pas 7 weken PO. Over een half jaar is het al weer zo anders! Nu al ten opzichte van 2 weken PO! Nogmaals dames; BEDANKT ❤️
 

@Veerveertje is dit iets dat je ziet, of voelt? Ik moet zeggen dat het mij nog niet opgevallen is maar probeer bewust nog niet flink aan te spannen. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig nu dus ga met douchen straks toch eens kijken! Heb er inderdaad wel veel over gelezen in het kader van borsten trainen met sporten en implantaten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje ik dacht juist dat dat een dual plane kwaaltje is. Ik heb dat bij achter de spier nooit gehad dat de prothese veranderde van vorm met aanspannen, maar wel vaak gelezen bij dames met dual plane plaatsing.

Alle plaatsingen hebben wel iets denk ik dan. Belangrijkste is dat het resultaat naar je eigen wens is en je er tevreden mee bent.😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Beyonce zei:

Aaaaaaahh wat een ontzettend lieve reacties van jullie allemaal, lieve meiden ❤️!!! Het helpt zeker om te lezen dat het herkenbaar is en geeft een beetje het gevoel dat het er ook maar bij hoort! Bedankt voor alle lieve complimentjes, sta alweer met een brede grijns in de spiegel te kijken 😁!! Echt heel lief. Nu ben ik helemaal blij dat ik de foto’s toch geplaatst heb want voel mij echt een stuk beter 🥰!! Bedankt allemaal! En jullie hebben overigens gelijk dat ik er ook nog lang niet ben met pas 7 weken PO. Over een half jaar is het al weer zo anders! Nu al ten opzichte van 2 weken PO! Nogmaals dames; BEDANKT ❤️
 

@Veerveertje is dit iets dat je ziet, of voelt? Ik moet zeggen dat het mij nog niet opgevallen is maar probeer bewust nog niet flink aan te spannen. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig nu dus ga met douchen straks toch eens kijken! Heb er inderdaad wel veel over gelezen in het kader van borsten trainen met sporten en implantaten. 


Goed om te horen! En ja klopt, het is iets wat ik zie en voel. Qua zicht ziet het er echt heel lelijk uit, qua gevoel is het niet pijnlijk ofzo, maar meer een beetje een gek gevoel. 
 

14 uur geleden, Ld1234 zei:

@Veerveertje ik dacht juist dat dat een dual plane kwaaltje is. Ik heb dat bij achter de spier nooit gehad dat de prothese veranderde van vorm met aanspannen, maar wel vaak gelezen bij dames met dual plane plaatsing.

Alle plaatsingen hebben wel iets denk ik dan. Belangrijkste is dat het resultaat naar je eigen wens is en je er tevreden mee bent.😁

 

Oh echt joh? Ik zag toen eens een filmpje waarbij ze het lieten zien met implantaten voor de spier en achter de spier, en zeiden dat dual plane “best of both worlds” was. 
Leuk dat je pc dit soort dingen ook mededeelt als er gesproken wordt over dual plane dan 🤣

Niet dat ik een andere keuze had ofzo, maar je schrikt je in eerste instantie het leplazerus. 🤣 En zeker hoor, als dit het enige is.. Maar fijn is wel anders moet ik zeggen. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dapper van je om toch foto's te plaatsen! Moet je eens raden hoeveel foto's ik heb getrokken voor ik eentje goed genoeg vond? Ik heb er nu al 256 getrokken hahaha 😂 Is denk ik wel normaal hoor, op foto's lijken ze vanuit elke hoek zo anders en begin je je meer zorgen te maken dan nodig. Het is meer dan terecht dat je er blij mee bent, want ook op foto zien ze er super mooi uit!! 😍 Mag je heel trots op zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.