Ga naar inhoud

TinyAA : 1 mei 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi ladies,

 

Vandaag mijn eerste consult gehad bij Dr. vd Weij bij Boerhaave kliniek in Amsterdam. Ik ben erg te spreken over hem. Lieve man, gaf veel informatie en nam de tijd. Ik heb zondag ook een telefonische consult met hem staan om nog het eea te bespreken voordat ik een keus ga maken. 
 

Ik ben klein (1,55m en weeg 47kg) en hij heeft een anatomische prothese 265cc van Mentor aangeraden. Plaatsing zal boven de spier gebeuren, mijn huid was volgens mij dik Genoeg voor. Nu vind ik 265cc erg weinig klinken, maar Dr. vd Weij dat dit het maximale wat ik kan hebben...dan dan luister ik braaf naar hem :) ik ben geen voorstander van chirurgen die alleen naar de wens van klanten luisteren zonder na te denken over de gevolgen. Dus dit is een teken dat deze chirurg erg goed is en heel voorzichtig te werk gaat! Nu twijfel ik nog of ik high profile of normale prothese moet nemen. Ik vind volume boven de borst wel heel mooi, maar moet niet nep ogen of dat je de randen van de prothese kunt zien. En ik ben ook vergeten te vragen wat het verschil is tussen cohesive en cohesive ii Protheses. Wie weet kunnen een van jullie ladies mij helpen? Ik ga zondag sws met vd Weij bellen, maar ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen met de verschillende protheses.

 

Bijgaand foto van hoe het eruit komt te zien bij mij. Volgens de chirurg worden mijn borsten na de ingreep kleiner dan op de foto’s. Dus een cup C ongeveer.

 

Ben benieuwd naar jullie verhalen! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels staat de ingreep gepland voor 9 april. Ik vind het super spannend en twijfel veel over 265cc. Vd Weij belt mij morgen en hopelijk gaat hij 305cc moderate plus projection adviseren. Ik wil namelijk geen spijt krijgen van mijn BV. 
Zou heel fijn zijn om jullie persoonlijke verhalen te lezen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, wat spannend!, 9 april is ook niet meer zo lang, dus je kunt echt gaan aftellen. Ik ben nu zelf 2 weken PO en heb 225cc dual plane. Ik ben er heel blij mee, maar wilde dan zelf ook echt geen grote borsten, maar van niets naar iets en dat is precies wat ik heb gekregen. Als jij graag groter wil hoop ik voor je dat dat mogelijk is. Liefs Iris

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Nina_a said:

Spannend! Wat is de ‘look’ waar je voor wilt gaan? En wat is je voor situatie?


Ja heel spannend! Vooral omdat ik geen idee heb wat het eindresultaat gaat zijn met 265cc na 1 jaar. Ik zie veel foto’s tot 3, max. 6 maanden. 
Momenteel heb ik cup 70B en zou graag naar een volle C willen met mooie ronding aan de bovenkant. Daarom ga ik vragen of moderate plus mogelijk is en hoe dat eruit ziet bij een anatomische prothese ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Irisl said:

Hey, wat spannend!, 9 april is ook niet meer zo lang, dus je kunt echt gaan aftellen. Ik ben nu zelf 2 weken PO en heb 225cc dual plane. Ik ben er heel blij mee, maar wilde dan zelf ook echt geen grote borsten, maar van niets naar iets en dat is precies wat ik heb gekregen. Als jij graag groter wil hoop ik voor je dat dat mogelijk is. Liefs Iris


Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Hopelijk heb je en snel en mooi herstel. Ik ga voor je duimen! Heb je een album waar ik mag spieken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, polemommy said:

Ik ben super blij dat ik voor de kleinere prothese ben gegaan, twijfelde ook over 300cc. ?


Jouw borsten waren ook het duwtje in de rug voor mij om een afspraak te maken hij Dr. Vd Weij ? je mag er trots op zijn! Kan niet wachten tot je volgende foto-update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn trouwens mijn droomborsten:

- moderate plus

- 275cc (zij heeft 2 verschillende maten - 275 en 250cc)

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Het zou me niet verbazen als 265cc je echt wel die volle c cup gaat geven als je zo smal bent. Ik ben wat groter: 1.74 met 71 kilo en omvang 75 en ben van een hele kleine b naar een goede d cup gegaan met 250 cc rond voor de borstspier. De foto die je als voorbeeld uploade: welke cup maat heeft zij?  Wellicht nog een second opinion vragen? Succes met de beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minutes ago, Eefje 1 said:

Hi! Het zou me niet verbazen als 265cc je echt wel die volle c cup gaat geven als je zo smal bent. Ik ben wat groter: 1.74 met 71 kilo en omvang 75 en ben van een hele kleine b naar een goede d cup gegaan met 250 cc rond voor de borstspier. De foto die je als voorbeeld uploade: welke cup maat heeft zij?  Wellicht nog een second opinion vragen? Succes met de beslissing!


Ik hoop het echt ?? Jouw verhaal heeft mij wel gerust gesteld! Heb je misschien een album van jouw voortgang? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, Eefje 1 said:

Hi! Het zou me niet verbazen als 265cc je echt wel die volle c cup gaat geven als je zo smal bent. Ik ben wat groter: 1.74 met 71 kilo en omvang 75 en ben van een hele kleine b naar een goede d cup gegaan met 250 cc rond voor de borstspier. De foto die je als voorbeeld uploade: welke cup maat heeft zij?  Wellicht nog een second opinion vragen? Succes met de beslissing!


En ik denk dat ze een volle C heeft, maar weet het niet zeker. Vind wel prachtige borsten deze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Nog even wachten said:

Ik denk dat dit wel D cup borsten zijn hoor. Onthoudt goed dat nepborsten er in de smallere omvangmaten kleiner uit zien dan ze zijn. Dus waarom vastpinnen op een cup maat terwijl je ook naar een eindresultaat kunt kijken (en hopen dat je dat bereikt). Dus voorbeelden verzamelen en laten zien. 


Nou ik had heel veel voorbeelden meegenomen. Liet ze zien aan Dr Vd Weij, maar hij werp er een blik op en vroeg meteen of ik op zijn insta heb gekeken naar zijn werk. Kreeg het gevoel dat hij niet naar mijn voorbeelden wilde kijken en alleen zijn werk wilde laten zien. Snap ik heel goed! Want dat is het resultaat dat ik ga krijgen bij hem, hij gaat niet andermans borsten namaken. Ik vertrouw op zijn kennis en kunde, maar stiekem hoop ik dat hij morgen een moderate plus gaat accepteren voor mijn BV ? Ik wil geen spijt krijgen namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, TinyAA zei:


Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Hopelijk heb je en snel en mooi herstel. Ik ga voor je duimen! Heb je een album waar ik mag spieken? 

Dankjewel! Nee ik heb helaas geen album, ik zit nog op school en dat vind ik te riskant. Ik heb wel veel foto's gemaakt met kleding aan van te voren, heb plan is om die zelfde kledingstukken over 4 weken weer aan te doen en foto's te maken. Wellicht maak ik dan wel een album aan met die foto's... 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Nog even wachten said:

Vd weij adviseert standaard voorzichtig, dus inderdaad als je ietsjes groter wil dan daar zelf om vragen


zojuist werd ik gebeld door Dr Vd Weij, hij gaat akkoord met 305cc. Zelfde breedte als 265cc, maar meer projectie ? ik ben super blij en kan niet wachten tot 9 april! Niet zo lang meer!
 

@Nog even wachten @Eefje 1 @polemommy @Irisl @Nina_a dankjulliewel voor de berichtjes en het meedenken. Zal een album aanmaken met foto’s van mijn voortgang. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2020 om 13:14, TinyAA zei:

Dit zijn trouwens mijn droomborsten:

- moderate plus

- 275cc (zij heeft 2 verschillende maten - 275 en 250cc)

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Goh, hi hi, ik heb toevallig gisteren een hele mooie gele bikini (met een hele aparte achterkant) bij de Hunkemöller gekocht; moest ik meteen aan denken toen ik deze foto zag ?.

Ik had een lege 70D en ben nu bijna 1 maand PO. Ik ben geopereerd door Dr. Nio. De borsten van de dame hierboven zijn wat groter en 'langer' dan die van mij; ik denk dat zij wel 70 E of zelfs F heeft hoor ?. Die van mij (zie foto hieronder) zijn wat kleiner en ronder (heb ronde implantaten van Motiva, 255 cc full, voor de spier). Ik ben heel blij met de vorm en de maat; precies wat ik voor ogen had; niet te groot en niet te klein. Hoop dat jij straks ook heel blij met je nieuwe boobs gaat worden @TinyAA

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Robijntje02 said:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wow ???? staat je heel goed! Ziet er super natuurlijk uit en zou niet zeggen dat je iets hebt laten doen. En geel is een mooie kleur voor je huid. Dr Nio was mijn 2e optie, maar heb voor Vd Weij gekozen omdat hij voorkeur heeft voor een natuurlijke look. Zo te zien kan Dr Nio dat ook ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, TinyAA zei:


zojuist werd ik gebeld door Dr Vd Weij, hij gaat akkoord met 305cc. Zelfde breedte als 265cc, maar meer projectie ? ik ben super blij en kan niet wachten tot 9 april! Niet zo lang meer!
 

@Nog even wachten @Eefje 1 @polemommy @Irisl @Nina_a dankjulliewel voor de berichtjes en het meedenken. Zal een album aanmaken met foto’s van mijn voortgang. 

 Jeej spannend! Nog maar 1 maandje wachten voor jou!! ?
 

Mag ik ook spieken in je album?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.