Ga naar inhoud

TinyAA : 1 mei 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

56 minutes ago, Ld1234 said:

Ook dat zal je vast fantastisch staan net zoals de anatomische protheses.😍

Zo lief 🥰

Is het raar dat ik de hele aanloop naar en de operatie super leuk vind? Zou zo dat hele traject weer mee willen maken 🤭 maar (gelukkig) duurt nog wel Ff als alles goed gaat haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Nikki_Ikkin said:

Nee die weet ik niet meer , kan ik die zelf opmeten ?

 

ik had trouwens deze als voorbeeld , was ook zijn werk 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


heel mooi! Die had ik idd ook gezien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, TinyAA zei:

Zo lief 🥰

Is het raar dat ik de hele aanloop naar en de operatie super leuk vind? Zou zo dat hele traject weer mee willen maken 🤭 maar (gelukkig) duurt nog wel Ff als alles goed gaat haha

Is ook leuk. Vanalles erover lezen en dan afvragen hoe het gaat worden. Hier lekker met de meiden erover praten. Maar wees gerust je mag het waarschijnlijk nog eens meemaken😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, TinyAA zei:

Zo lief 🥰

Is het raar dat ik de hele aanloop naar en de operatie super leuk vind? Zou zo dat hele traject weer mee willen maken 🤭 maar (gelukkig) duurt nog wel Ff als alles goed gaat haha


Nee hoor, had ik ook! Zelfs m’n herstel. Als een prinses wekenlang op m’n troon bij m’n vriend in huis, op m’n wenken bediend worden. Normaal ben ik degene die hard rent voor iedereen in m’n leven en mezelf daarin nogal wegcijferen kan, mezelf al gauw bezwaard en teveel voel, etc. Nu moest en kon ik dat volledig loslaten, en vond het heeeeeeeerlijk 😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dames! Ik heb een nieuwe 1 maand foto in mijn album toegevoegd. Ik heb nog niks op het litteken gesmeerd, want er zitten nog korstjes aan de uiteinden. Ze zien er wel netjes uit en borsten beginnen iedere week zachter te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Aardbeitje said:

Ze zijn echt prachtig wauw !

Dankjewel 🤗 @Aardbeitje en @Veerveertje
Ben ook super blij met hoe ze zich hebben ontwikkeld tot nu toe. Denk dat mijn voorsituatie mee heeft geholpen, ze stonden altijd al redelijk dichtbij elkaar. Alleen super weinig volume 😅 

Over 2 weken bralette’s shoppen 😬 kan niet wachten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, TinyAA zei:

Dames! Ik heb een nieuwe 1 maand foto in mijn album toegevoegd. Ik heb nog niks op het litteken gesmeerd, want er zitten nog korstjes aan de uiteinden. Ze zien er wel netjes uit en borsten beginnen iedere week zachter te worden.

Dag, zou ik toegang kunnen krijgen tot je album?

ik ben zelf afgelopen vrijdag geholpen aan een prothesewissel. Ik zal je ook aan mijn album toevoegen mocht je willen spieken ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Snn89 said:

O wauw .... wat een ontzettend mooi resultaat. Echt jaloers makend. Ik hoop zo op dit resultaat !! Ben er maar heeeeel trots op.

Dankjewel 🤗 ben er zelf ook erg blij mee! Wanneer ben jij aan de beurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Raven said:

@TinyAA wow wat een mooi resultaat al! En superfijn om te horen dat het jou zo goed is bevallen! 
 

Ieeeeekh kan niet wachten tot ik mag! 

Dankjewel!! Ja spannend he. Je leeft er zo lang naar toe en dan ineens lig je op die operatietafel. Ik vond het een onwijs leuk proces! Je gaat heel blij zijn als het zover is :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, Fje1981 said:

@TinyAA het resultaat is echt prachtig! En dat al na 3 weken. Ze zullen als ze wat meer gaan zakken absoluut nog mooier worden!

Dankjewel! Mijn borsten begonnen vanaf de 2e week echt vorm te krijgen. Denk het voordeel van voor de spier :) hoe gaat het met jou? Je hebt een wissel gehad toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Fje1981 said:

@TinyAA ja klopt heb wissel gehad 525 cc voor de spier. Herstel valt mij mee en resultaat is nu al wat ik ervan had gehoopt.

Voor de spier is fijn he! Ben ook erg blij dat het bij mij kon. Je ziet idd heel snel resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Special-Me said:

Ik heb net eens gekeken, wauw! Je borsten zijn echt wel heel mooi geworden. Maar voor je operatie had je al mooie borsten, een mooie vorm en hoogte. 


dankjewel 🥰 lief van je! Je voorsituatie speelt inderdaad een belangrijke rol in hoe je uiteindelijke resultaat gaat zijn. Ik heb echt geluk dat ze redelijk gelijk waren. Miste alleen wat volume haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.