Ga naar inhoud

TinyAA : 1 mei 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Spookbewoning12 ja precies dat vonden wij nu ook. We hebben ons huis in Maastricht nu met heel veel overwaarde kunnen verkopen. Prijzen voor huizen hier zijn echt belachelijk gestegen en voor iets meer heb ik nu een villa in Neerharen (lanaken). Zouden gek zijn om dat niet te doen.😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, mijn 3 weken post op foto’s zitten in mijn album. Niet veel nieuws te melden behalve dat ze iedere dag zachter worden. Er is nog veel zwelling of misschien lijkt het zo omdat ze nog hoog zijn? We zullen het zien :) ik slaap nu ook soms op mijn zij. Niet lang en heeft ook niet mijn voorkeur. Grappig omdat ik voorheen echt alleen maar op mijn zij lag. Verder beginnen de littekens ook een beetje te jeuken en ik kan niet wachten tot de korstjes allemaal weg zijn zodat ik kan smeren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Spookbewoning12 said:

wat worden ze mooi! lijkt nog wat zwelling bovenin, of is dat implantaat dat nog moet zakken? kan me voorstellen dat je er enorm blij mee bent! 


Dankjewel! Je ze staan nog strak, wel iets zachter dan eerst. Denk dat ze nog moeten zakken én misschien beetje zwelling. In de foto zie je dat mijn rechter borst (voor mij links) wat voller is boven in. Deze was altijd al iets groter dan mijn andere borst (voor mij rechts). Zal wel zo blijven :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Spookbewoning12 said:

heb jij medicijnen voorgeschreven gekregen? en welke? ik heb namelijk nog geen info, iets met mijn portaal dat niet soepel loopt 

 

( @TinyAA )


Nee! Alleen Paracetamol 500 (2 tabletjes per keer / 4x per dag), vitamine C en arnica. Ik heb verder ook niks anders genomen en was ook echt niet nodig. Vergat soms paracetamol te nemen en kon na 5 dagen al stoppen met nemen, maar nam het toch. Vanaf dag 6 tot halverwege 2e week nam ik nog maar 1 tablet 3x per dag. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, FrederiqueCeloen said:

Zou ik ook je foto’s mogen bekijken? 😊 Ik word waarschijnlijk in september bij Boerhaave geopereerd. 

Ik heb je toegevoegd hoor :) wat leuk! Ook bij dr Vd Weij? En wat voor protheses krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Nikki_Ikkin said:

Sorry ik zag dat die vraag niet voor mij was.... 

 

Juist leuk om elkaar te helpen :) 

Hoe ging je consult bij Vd Weij? Heb je goed advies ontvangen en ben je tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja eerst kwam hij met Zoals iedereen al zei anatomisch, maar heb gezegd dat ik rond mooier vond en liet een foto zien van zijn eigen website dat ik het zo wilde hebben, dus toen zei hij ok dan rond, wel met een beetje een beteuterd gezicht Hahahah . Ik vond het alleen jammer dat ik de ronde niet kon Passen... ik had 275 en 320 anatomisch gepast . Daarna had hij 2 gecombineerd om rond na te bootsen (2e foto ). Toen kwam hij dan wordt de ronde een 295cc. Maar die heb ik niet echt gepast . Aan de andere kant hij zal wel weten wat bij mijn lichaam past... toch een beejte gaan Googlen en nu twijfel ik of ik misschien toch nog een x moet vragen of ik mag langskomen om wel ronde te passen en dan ook een 325  om te kijken ....

 

de keuze is reuze 😅 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:


nou je moet wel heel zeker weten. En mijn voorbeeld borsten waren anatomisch dus. Ik had geen voorkeur voor t een of t ander, maar 2 van de 3 raadden anatomisch aan. Die ga ik dan ook krijgen. 
 

weet jij de afstand tussen je borstplooi en de tepel nog?

Nee die weet ik niet meer , kan ik die zelf opmeten ?

 

ik had trouwens deze als voorbeeld , was ook zijn werk 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, TinyAA zei:

@Spookbewoning12 volgens mij doet hij niet moeilijk over ronde protheses hoor. Denk dat veel meiden niet tegen een arts in durven gaan omdat “hij wel beter weet”:) wat ga jij doen? Rond of anatomisch? 
 

 @Nikki_Ikkin super goed dat je hebt gekregen wat je wilde! Nu nog de maat kiezen. Bij twijfel altijd groter gaan :)

Van der Weij is geen fan van ronde protheses. (Uit zeer betrouwbare bron vernomen). Hij zet het liefste anatomisch dat is zijn persoonlijke voorkeur. Vandaar dat hij ook geen pas set heeft met ronde pasprotheses, maar ik twijfel er niet aan dat hij ook heel mooi ronde protheses kan plaatsen. Hij is een kundig arts die mooie natuurlijke borsten maakt.😃🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nikki_Ikkin zei:

Nee die weet ik niet meer , kan ik die zelf opmeten ?

 

ik had trouwens deze als voorbeeld , was ook zijn werk 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Super mooi voorbeeld!!😍😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Spookbewoning12 said:

 

de vraag over de IMF - tepelafstand was voor @TinyAA omdat zij een mod+ profiel heeft gekregen 🙂. ik probeer daar nog wat van te snappen. 


oef dat was enige wat ik niet meer weet 😅 Maar Vd Weij gaf aan dat Mod+ mij goed zou staan. High profile zou mijn tepels een onnatuurlijke positie geven. Ik vertrouwde op zijn woorden en eerlijk, ben heel blij! Ze zijn heel gelijk, staan niet schreef ofzo. Ook al is mijn linker borst iets groter dan mijn rechter borst. Ik heb ook de tall height gekregen en dat maakt ook wel een verschil denk ik. Omdat ik heel slank ben en lage BWD moest ik wel tall height nemen. Dit bepaalt ook de stand van je tepels. Vd Weij heeft echt verstand van zaken 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Ld1234 said:

Van der Weij is geen fan van ronde protheses. (Uit zeer betrouwbare bron vernomen). Hij zet het liefste anatomisch dat is zijn persoonlijke voorkeur. Vandaar dat hij ook geen pas set heeft met ronde pasprotheses, maar ik twijfel er niet aan dat hij ook heel mooi ronde protheses kan plaatsen. Hij is een kundig arts die mooie natuurlijke borsten maakt.😃🥰


Ik weet nu al dat ik over 15 jaar of na mijn zwangerschap voor rond ga. Gewoon om te kijken hoe het zal staan haha wil van alles wat proberen 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, TinyAA zei:


Ik weet nu al dat ik over 15 jaar of na mijn zwangerschap voor rond ga. Gewoon om te kijken hoe het zal staan haha wil van alles wat proberen 🤣

Ook dat zal je vast fantastisch staan net zoals de anatomische protheses.😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.