Ga naar inhoud

TinyAA : 1 mei 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

8 Dagen post op

 

Hi ladies, gisteren was het precies 1 week geleden dat ik mijn ingreep had. Times flies when you’re having fun. Het eerste wat ik doe ‘s ochtends is mijn borsten bestuderen in de spiegel 😅 het is zo leuk om te zien hoe ze elke dag veranderen en steeds meer vorm beginnen te krijgen. Heb ook echt weinig last, dus dat maakt het hele proces en stuk makkelijker. 

 

De zwellingen tussen mijn borsten zijn volgens mij nagenoeg weg. Ze voelen nog wel hard en ‘bouncen’ nog niet, maar dat zal nog wel even duren. De huid rond mijn borsten is nog strak, maar geen ongemakkelijk gevoel ofzo. Het douchen gaat ook een stuk beter, heb niet het gevoel dat ik flauw moet vallen als ik even geen post-op bh aan heb. Daarnaast kan ik mijn armen ook iets meer bewegen en voelen mijn schouders niet meer zo stijf.

 

Gisteren zou ik langs Boerhaave gaan voor mijn 7 dag post op controle, maar ivm omstandigheden is het naar volgende week donderdag verplaatst. Heb meteen gevraagd of ik een paar uurtjes een andere sportbh aan mag doen terwijl de post-op bh droogt. Ik kan namelijk niet tegen viezigheid en vind het heel onsmakelijk om weken met dezelfde bh rond te lopen. Was green probleem zeiden ze, als het maar niet te strak zit, geen beugel of voorgevormd is. De post-op bh was binnen 2 uur al droog doordat ik het buiten ophing, dus heb helemaal niet lang mijn andere sportbh hoeven te dragen.

 

Ik heb een nieuwe foto in mijn album geplaatst die vandaag zijn genomen (8 dagen post op). Onderste foto is van mijn andere sportbh. 

 

Fijn weekend allemaal! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, TinyAA zei:

@renaate01 dankjewel meid! 🤗 ben tot nu toe heel blij mee. Vraag me af of ze groter gaan worden of juist kleiner door dat de zwellingen afnemen. 


Ja snap ik, ze zien er ook prachtig uit. Past perfect bij je. Daar ben ik ook wel heel benieuwd na. Je zou denken dat ze kleiner worden als zwelling wegtrekt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, renaate01 zei:


Ja snap ik, ze zien er ook prachtig uit. Past perfect bij je. Daar ben ik ook wel heel benieuwd na. Je zou denken dat ze kleiner worden als zwelling wegtrekt!


Die van mij werden groter! Kort na de operatie was m’n omvang 89,5 cm, en nu na 8 weken 93 cm. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Veerveertje said:

Looking goooood girl! 

Haha dankjewel!! 
Jij hebt dual plane toch? Dan heb je meer met ‘drop & fluff’ te maken dan voor de spier denk ik? Ach...ik zie wel hoe ze worden en niet ongeduldig zijn. Sws groter dan wat ik eerst had 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, TinyAA zei:

Haha dankjewel!! 
Jij hebt dual plane toch? Dan heb je meer met ‘drop & fluff’ te maken dan voor de spier denk ik? Ach...ik zie wel hoe ze worden en niet ongeduldig zijn. Sws groter dan wat ik eerst had 🙂 


Ja klopt, ik heb dual plane. Volgens mij heb je dan iets meer “drop & fluff” ja, maar vooral ook langzamer, naar wat ik heb begrepen. En precies, sowieso de eerste paar weken lekker aankijken hoe ze zich gaan vormen. Gaat erg leuk zijn 😃

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, vandaag mijn eerste controle gehad...13 dagen post op. Kon niet eerder helaas, maar was mogelijk om later te komen.

Afspraak duurde precies 5 minuten. Ze hadden pleisters eraf gehaald, kreeg zalfje mee die ik over 2 weken mag gebruiken. Heb gevraagd of ik siliconenpleisters mocht gebruiken, dat was helemaal okay. Wel moet ik informatie opvragen bij de apotheek 🤷🏻‍♀️ De arts die mijn controle deed wist namelijk niet vanaf wanneer ik de pleisters mag gebruiken... 

6 weken geen zware dingen tillen en armen niet te hoog, zoals eerder ergens op forum is gezegd.
 

Ik zal morgen een 2 weken post op foto plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, TinyAA zei:

Hi meiden, vandaag mijn eerste controle gehad...13 dagen post op. Kon niet eerder helaas, maar was mogelijk om later te komen.

Afspraak duurde precies 5 minuten. Ze hadden pleisters eraf gehaald, kreeg zalfje mee die ik over 2 weken mag gebruiken. Heb gevraagd of ik siliconenpleisters mocht gebruiken, dat was helemaal okay. Wel moet ik informatie opvragen bij de apotheek 🤷🏻‍♀️ De arts die mijn controle deed wist namelijk niet vanaf wanneer ik de pleisters mag gebruiken... 

6 weken geen zware dingen tillen en armen niet te hoog, zoals eerder ergens op forum is gezegd.
 

Ik zal morgen een 2 weken post op foto plaatsen.

Oke 5 minuten is niet heul erg veel nee. En niet door je eigen arts dus. Dat is wel jammer. Wanneer moet je nu terugkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Nog even wachten said:

Oke 5 minuten is niet heul erg veel nee. En niet door je eigen arts dus. Dat is wel jammer. Wanneer moet je nu terugkomen?

Ja idd beetje jammer. Had niet het idee dat deze arts of verpleegkundige veel wist. Ik mag over 3 maanden terugkomen, dus augustus, en dat is wel bij Vd Weij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooie verslagen heb jij hier geschreven. 
Ik ben heel benieuwd geworden naar het resultaat, zou ik ook in je album mogen kijken? 
Zoals ik lees gaat je herstel vlot, en heb je weinig last, enkel van de "morning-boobs". Wel jammer dat je eigen arts er niet was voor de controle, maar je bent zo te lezen goed geholpen. 
 

Ik ben nu een of andere olie aan het smeren, wie weet helpt het om mijn huid uit te rekken tegen maandag. 😂🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Special-Me dankjewel! Tot nu toe is het een walk in the park :) zeker jammer dat ik Vd Weij niet heb gesproken tijdens mijn check-up. Maar ik zie hem in augustus weer en dan ziet alles er hopelijk perfect uit haha 

 

Heb jij je operatie al gehad? Ik ben namelijk 2 weken voor de operatie begonnen met smeren tot 2 dagen voor de operatie. Want ik moest toen met hibiscrub douchen. Dat spul was zo uitdrogend, dat alles binnen die twee dagen uitgedroogd was 😅 maar vanaf 1 dag post op ben ik voorzichtig gaan smeren, wel het litteken vermijden! Heb sinds 10 dagen post op geen trekkerig gevoel meer! Dus het helpt denk ik.

 

Heb je toegang gegeven tot mijn album 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Spookbewoning12 dankjewel! 🤗

Ik denk niet dat ze nog gaan ‘droppen’/dalen, omdat ik boven de spier heb zitten ze al redelijk op hun plek volgens mij. De protheses worden namelijk niet door spieren vastgehouden. Of ze nog gaan fluffen durf ik niet te zeggen. Ze moeten nog wel zacht worden, zijn best stevig nog 😅 en er is nog een beetje zwelling boven en tussen mijn borsten. In topjes lijkt het alsof ik een push-up aan heb, verwacht dat dat minder gaat worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Lindan said:

@Spookbewoning12 @TinyAA

Ik heb eigenlijk nooit het plopje gehad of gehoord? Lees het wel dat het voorkomt bij dual plane. Maar ik vroeg me af wat fluffen🤷‍♀️Of is dat een beetje hetzelfde ?

Drop = inzakken van de borsten. Fluff = wanneer de huid niet meer super strak is en wat zachter wordt, waardoor je borsten groter lijken/worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.