Ga naar inhoud

TinyAA : 1 mei 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi ladies! Even een korte update van mijn eerste dag post op.
 

Op mijn rug slapen ging verassend goed. Ik had wel 3 kussens op elkaar gestapeld zodat ik wat hoger lag, maar voor een zij/buikslaper had ik weinig last. Kon ‘s ochtends niet zonder hulp uit bed komen en had voor het eerst kennisgemaakt met ‘morning boob’s’ 😖 Wat een vreemd gevoel om ‘s ochtends rechtop te zitten...alsof iemand mijn borsten platdrukte met een plank. Het gevoel ging snel weg gelukkig.
 

De rest van de dag heb ik voorzichtig aan gedaan. Veel gegeten, water gedronken, 15 minuten buiten gewandeld en verder beetje bankhangen. Wel rechtop zittend, want het voelt niet fijn om plat te liggen en omhoogkomen gaat ook lastig. ‘S ochtends was mijn linker borst geïrriteerd, maar ‘s avonds kreeg ik meer last van mijn rechter borst. Geen erge pijn gelukkig. Verder houd ik enorm veel vocht vast en zien mijn borsten eruit als Frankenboobs 😅 
 

In de ochtend tijdens het douchen ook even gespiekt, maar had steeds het gevoel dat mijn borstel eraf konden vallen...dus maar weer snel bh aangetrokken. Ik heb een album aangemaakt en jullie toegang gegeven. Schik niet, boobs zijn enorm opgezwollen en hoekig 🤭 maar...trust the process en het zal wel goed komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Robijntje02 said:

Hoi @TinyAA, wat een leuk en uitgebreid operatieverslag heb je geschreven!

Fijn dat je tot nu toe weinig pijn hebt, is idd ook omdat je je implantaten voor de spier hebt, dat schijnt heel erg te schelen. (ik heb ze ook voor de spier).

Hoe heb je geslapen afgelopen nacht?

Dat is in t begin wel even wennen hoor!

Heb je een PO-bh of een compressievest aangekregen en heb je al gekeken naar je nieuwe vriendinnetjes?  😉

Ik wens je een heel voorspoedig herstel toe en ben heel erg benieuwd naar je nieuwe borsten! Zou je mij willen toevoegen als je een album gaat aanmaken? Alvast bedankt 😘

Maar rust eerst maar even goed uit meis! ❣

 


Ja ben zo blij dat ik voor de spier heb. Valt erg mee allemaal. Kan ook niet geloven dat ik gisteren ben geopereerd 🤭 maar ik moet mezelf niet jinxen...wat niet is kan nog komen haha 

Ik heb alleen een PO-bh gekregen die best goed zit. Binnenkort een tweede bestellen zodat ik ze om kan wisselen. Ik heb ook even gespiekt, maar ze zijn best lelijk nu 😅 dus ik bestudeer ze over een week op nieuw haha 

Heb je toegevoegd aan mijn album hoor! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, TinyAA zei:


Ja ben zo blij dat ik voor de spier heb. Valt erg mee allemaal. Kan ook niet geloven dat ik gisteren ben geopereerd 🤭 maar ik moet mezelf niet jinxen...wat niet is kan nog komen haha 

Ik heb alleen een PO-bh gekregen die best goed zit. Binnenkort een tweede bestellen zodat ik ze om kan wisselen. Ik heb ook even gespiekt, maar ze zijn best lelijk nu 😅 dus ik bestudeer ze over een week op nieuw haha 

Heb je toegevoegd aan mijn album hoor! 😘


Hahaha herkenbaar hoor, ik vond mijn borsten ook echt lelijk de eerste dagen, echt van die vierkante blokken 🤣 Gelukkig komt dat helemaal goed, hahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik heb een nieuwe foto in mijn album geplaatst. Vandaag is de 5e post op dag. Tot nu toe is alles erg goed gegaan. Wil mezelf niet jinxen 😬 maar ik neem bijna geen paracetamol meer. Heb nauwelijks last, alleen soms een trekkerig en branderig gevoel aan de onderste zijkanten van mijn borsten. Het afwisselt tussen links en rechts, afhankelijk van de dag 🤷🏻‍♀️ het is een super irritante pijn, maar niks wat ik niet aan kan. 

 

De zwellingen zijn enorm afgenomen. Sta echt versteld van hoe ze iedere dag veranderen. Ze zitten niet meer in mijn oksels en weinig zwelling tussen mijn borsten, waardoor ze ook dichter bij elkaar komen en ik meer cleavage heb in de post-op bh 🙌🏼 

 

Slapen gaat super goed! Ik word omhoog gehouden met 3 kussens. ‘S nachts glijd ik wel steeds af en lig dan bijna plat. Eerst moest ik mijn vriend wakker maken, omdat ik niet zelf omhoog kon. Nu lukt het prima zelf, met een kleinbeetje geduld. Het morning boob gevoel wanneer ik net opsta is niet fijn...maar douchen zonder bh is echt toppunt van naar 😖Ben heel blij met mijn bh en wil graag een 2e kopen om te afwisselen. Alle tips zijn welkom! Want ik heb geen idee welk bh goed is voor post op. 

 

Oh en last but nog least. Mijn buik is opgezwollen en number 2 doen is een uitdaging 😭 Ik mis het dagelijks sporten ook enorm, dus probeer iedere dag 30 minuten (langzaam) te wandelen. Gisteren heb ik een wandeling van een halfuur gemaakt en voelde me echt opgelucht ernaar! Ik heb daarom echt een 2e bh nodig 🤭 alle tips zijn welkom! 

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/3/2020 at 11:47 AM, Robijntje02 said:

Ze zitten nu nog hoog @TinyAA, maar dat komt goed; dat gaat heel mooi worden, let maar op over 1 a 2 weken!

Succes met je herstel 😘

 

Dankjewel! Ik ben zo benieuwd hoe lang het duurt voordat ze hun uiteindelijke vorm krijgen. Hoe ver ben jij ook alweer? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, TinyAA zei:

Hoi meiden, ik heb een nieuwe foto in mijn album geplaatst. Vandaag is de 5e post op dag. Tot nu toe is alles erg goed gegaan. Wil mezelf niet jinxen 😬 maar ik neem bijna geen paracetamol meer. Heb nauwelijks last, alleen soms een trekkerig en branderig gevoel aan de onderste zijkanten van mijn borsten. Het afwisselt tussen links en rechts, afhankelijk van de dag 🤷🏻‍♀️ het is een super irritante pijn, maar niks wat ik niet aan kan. 

 

De zwellingen zijn enorm afgenomen. Sta echt versteld van hoe ze iedere dag veranderen. Ze zitten niet meer in mijn oksels en weinig zwelling tussen mijn borsten, waardoor ze ook dichter bij elkaar komen en ik meer cleavage heb in de post-op bh 🙌🏼 

 

Slapen gaat super goed! Ik word omhoog gehouden met 3 kussens. ‘S nachts glijd ik wel steeds af en lig dan bijna plat. Eerst moest ik mijn vriend wakker maken, omdat ik niet zelf omhoog kon. Nu lukt het prima zelf, met een kleinbeetje geduld. Het morning boob gevoel wanneer ik net opsta is niet fijn...maar douchen zonder bh is echt toppunt van naar 😖Ben heel blij met mijn bh en wil graag een 2e kopen om te afwisselen. Alle tips zijn welkom! Want ik heb geen idee welk bh goed is voor post op. 

 

Oh en last but nog least. Mijn buik is opgezwollen en number 2 doen is een uitdaging 😭 Ik mis het dagelijks sporten ook enorm, dus probeer iedere dag 30 minuten (langzaam) te wandelen. Gisteren heb ik een wandeling van een halfuur gemaakt en voelde me echt opgelucht ernaar! Ik heb daarom echt een 2e bh nodig 🤭 alle tips zijn welkom! 

 

Liefs xx


Herkenbaar verhaal hoor! Ik had trouwens ook last van verstopping na de operatie. Ik moest op een gegeven moment laxeermiddel nemen, van die zakjes op doktersrecept. Toen begon het bij mij pas weer los te komen. 😅

Een bh wordt volgens mij door elke pc weer anders geadviseerd. Die van mij zei dat elke (stevig zittende) sportbh gewoon goed was, maar ik had 2 bh’s van de kliniek zelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TinyAA dat ziet er al mooi uit hoor!! De verstopping is een bekend probleem. Ik ben 5 dagen niet fatsoenlijk naar de wc kunnen gaan en toen toch echt zakjes besteld bij de huisarts.

daardoor is mijn stoelgang weer op gamg gekomen gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje dankjewel! Ik ben er ook heel blij mee 🤗 vanaf wanneer heb jij een nieuwe bh gekocht? Ik heb mezelf vandaag opgemeten en heb 70C, maar durf nog niet de Triump Triaction kopen omdat het best wel prijzig is en ben bang dat mijn maar nog gaat veranderen. 
Nummer 2 wordt nog een uitdaging komende dagen..... 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, TinyAA zei:

@Veerveertje dankjewel! Ik ben er ook heel blij mee 🤗 vanaf wanneer heb jij een nieuwe bh gekocht? Ik heb mezelf vandaag opgemeten en heb 70C, maar durf nog niet de Triump Triaction kopen omdat het best wel prijzig is en ben bang dat mijn maar nog gaat veranderen. 
Nummer 2 wordt nog een uitdaging komende dagen..... 🤭

Denk echt dat die te klein is hoor! Het normale opmeten is niet helemaal accuraat bij een bv 😀
 

Een opgeblazen buik had ik ook veel last van. Best even geduurd voordat het weer normaal voelde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Nina_a said:

Denk echt dat die te klein is hoor! Het normale opmeten is niet helemaal accuraat bij een bv 😀
 

Een opgeblazen buik had ik ook veel last van. Best even geduurd voordat het weer normaal voelde. 


Ja dat denk ik eigenlijk ook. Ik twijfelde tussen 70c en 70d...maar ben ik niet te vroeg? 😅 Wil gewoon een andere bh dan mijn lelijke post op bh die ik daarna ook weer kan dragen. Oef...moet toch denk ik geduldig wachten tot alle zwellingen weg zijn voordat ik ga shoppen 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, TinyAA zei:

@Veerveertje dankjewel! Ik ben er ook heel blij mee 🤗 vanaf wanneer heb jij een nieuwe bh gekocht? Ik heb mezelf vandaag opgemeten en heb 70C, maar durf nog niet de Triump Triaction kopen omdat het best wel prijzig is en ben bang dat mijn maar nog gaat veranderen. 
Nummer 2 wordt nog een uitdaging komende dagen..... 🤭


Ik kocht nieuwe bh’s vlak voor mijn 6-weken po dag, en ben ze vanaf 6 weken po gaan dragen. Maar ik weet nog steeds m’n goeie maat niet, ik moet nog even naar de winkel daarvoor. Opmeten heb je niks aan, als ik opmeet geeft hij aan dat ik een grote C of kleine D heb, maar ik heb laatst dus allemaal E-cup bh’s teruggestuurd omdat ze te klein waren 🤣 

En tijdens mijn herstel had ik een borstomvang van 89,5 cm, en nu al van 93 cm, dus ze “groeien” zeker nog wat. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Nog even wachten said:

Wat is er zo ongemakkelijk aan? Ik heb zelf van Carefix Bonnie en die zit erg fijn. Ik draag hem nog steeds erg veel (heb er 2 vanuit de kliniek meegekregen)


hij is overdag fijn, maar wordt heel ongemakkelijk ‘s avonds. En heb het gevoel dat het strakker zit dan aan het begin. Zijn mijn boobies aan het groeien?! 😱🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, TinyAA zei:


hij is overdag fijn, maar wordt heel ongemakkelijk ‘s avonds. En heb het gevoel dat het strakker zit dan aan het begin. Zijn mijn boobies aan het groeien?! 😱🤣

Dat heb ik vaker gelezen dat een grotere bh nodig is na een week ofzo. Of het echt groeien is weet ik niet, maar waarschijnlijk wel een andere verdeling en zwelling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.