Ga naar inhoud

TinyAA : 1 mei 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 hours ago, Spookbewoning12 said:

Oh man 1 mei is al bijna weer!! 


Is volgende week vrijdag 🤭 er kan nog vanalles gebeuren waardoor het niet door gaat, maar ik probeer daar niet aan te denken en positief te blijven! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, renaate01 said:

Wat fijn dat je operatie door gaat. Kun je eindelijk af gaan tellen.

Ik ben gister ook gebeld door de velthuiskliniek over de operatie en of ik nog zeker van mn zaak was. Ga vandaag of morgen te horen krijgen of mn operatie van 30 april doorgaat. 
Komt nu wel heel dichtbij, spannend! 


jaa komt heel dichtbij! Ik hoop voor je dat het ook doorgaat. Lang genoeg gewacht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames, mijn operatie is achter de rug hoor. Hierbij mijn verslag.

 

7.30 uur mocht ik mij melden bij de receptie. We moesten uit het zuiden van het land komen, dus het was vroeg opstaan! Maar we waren zelfs iets te vroeg. Ivm Corona mocht mijn vriend niet mee naar binnen, dat vond ik wel jammer. Bij binnenkomst direct handen wassen, formulier invullen en nog even naar de wc.

 

8.00 uur werd ik op gehaald door de verpleegkundige. Ze legden duidelijk uit wat er ging gebeuren en ik mocht vervolgens mijn kleren uit doen, slipje en sokjes mochten aan blijven. 2 paracetamol en klein beetje water, dat was echt fijn omdat ik sinds 9 uur ‘s avonds niks meer heb gegeten of gedronken. Nadat ik de prachtige operatie schort aan trok kon ik onder een warmtedeken liggen.

 

8.30 kwam de anesthesist. Super aardige man die van alles en nog wat wilde weten. Ik werd vervolgens naar de operatieruimte gerold. Dr V D Weij kwam nog even langs om mij af te tekenen. Ik heb hem verder niet veel gesproken eigenlijk, behalve tijdens het tekenen. Daarna mocht ik gaan liggen. Nu begon ik echt koud te krijgen en lag ik best hevig te bibberen. Mijn handen waren ook super koud en dat maakte het lastiger voor de anesthesist om mijn ader te vinden. Het was uiteindelijk na 10 min gelukt! De anesthesist en zijn assistent gingen met mij kletsen. Ik kreeg vervolgens een zuurstofmasker op en mocht een paar keer deep ademen. Voelde mij als snel licht in mijn hoofd. Wat daarna gebeurde weet ik niet meer, want ik belande heel snel in dromenland haha.

 

9.30 werd ik wakker omdat iemand steeds mijn naam riep. Dacht dat het mijn vriend was, dus wilde zeggen dat hij mij moest laten slapen...maar het waren de verpleegkundigers 😅 echt beste slaap van mijn leven! Werd wel enorm wazig wakker, half slapend  werd ik naar de andere kamer gerold. Daar kreeg ik een broodje en limonade.

 

11.00 uur stond mijn vriend voor de deur van Boerhaave en mocht ik al naar huis gaan! Ik had dus nog best wel wat tijd nodig om wakker te worden en was nog redelijk wazig in de auto terug. 

 

13.00 uur ben ik thuis aangekomen en voel me nu weer helemaal de oude! Geen pijn of last gehad. Misschien als de pijnstillers straks uitwerken, maar heb net 2 paracetamol, arnica tabletten en proteïne Shake met activa genomen. Het voelt een beetje straks rondom mijn borsten, alsof ik een strakke band om heb. Valt erg mee allemaal!

 

Ik heb nog niet veel van mijn borsten gezien, was eigenlijk nog te wazig toen de verpleegster ze liet zien via de spiegel 😅 maar dat komt morgen wel. Ik ben vooral benieuwd naar hoe de nacht gaat. Hopelijk kan ik slapen. Morgen maak ik een privé album aan. Laat maar weten als jullie toegang willen, dan voeg ik jullie toe 🙂

 

Mijn info:

  • 1.53m
  • 47kg
  • Volle a cup (voorsituatie)
  • Mentor anatomisch prothese
  • CPG 332
  • 305cc
  • Cohesive III
  • Tall height
  • Moderate plus profiel (4,9cm)
  • 11,5cm breed / 12cm hoog

 

Nu ga ik uitrusten. Heb altijd de neiging om van alles te gaan doen en ben heel onrustig van mezelf :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Spookbewoning12 said:

Het valt me op dat Vd weij vooral anatomisch zet. Is daar bij jou ook een bewuste keus voor geweest? Om welke reden?


Vd Weij heeft voorkeur voor natuurlijke borsten en liefst ook boven de spier (subfasciaal) dit was ik vergeten te melden in mijn verslag. Ik heb ook boven de spier plaatsing. Boven de spier is minder drastisch, omdat ze niet in de spier snijden. En ben daar echt heel blij mee, want tot nu toe heb ik geen last! Denk dat onder de spier veel pijnlijker was geweest. Ik heb ook genoeg borstweefsel voor boven de spier plaatsing. Daarnaast zijn de randen minder zichtbaar bij anatomische protheses en boven de spier plaatsing volgens mij, maar @best_boobie kan je hier beter mee helpen dan ik :) persoonlijk wilde ik anatomisch omdat ik meer lower pole fullness (anatomisch) dan upper pole fullness (ronde protheses). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TinyAA gefeliciteerd met je nieuwe borsten. Bedankt voor je uitgebreide  verslagje 😊

maar het is bij jou ook echt vlotjes gegaan lees ik.  Je bent zelfs heerlijk in slaap gevallen en lekker wakker geworden 😂

Ik vond het wakker juist het aller ergste , de klap van de pijn op mijn borsten , en het martel vestje waar ik mezelf in moest proppen. waarbij ik dacht ; konden jullie dit niet doen terwijl ik sliep😂
 Maar fijn dat het goed is gegaan! 
btw ik zie dat wij dezelfde lengte hebben 😂  ik lees dat niet zo heel vaak 😅

Rust lekker uit .. liefs linda

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan ah wat leuk! Ik ken ook niemand van mij “lengte” met borstvergroting. Het is echt onwijs snel gegaan. Ik was de maanden voor de ingreep best zenuwachtig, maar op de dag zelf totaal niet. Alles ging echt smooth...maar wie weet komt de ‘klap’ later nog 😬 

Had jij boven de spier of dual plane? Daar zou het ook aan kunnen liggen denk ik. Ik heb zelf mijn kleren aangetrokken en ben ook zelf naar de wc geweest toen ik wakker werd 😅 had verwacht dat ik echt helemaal niks kon doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TinyAA ik heb dual plane . Oh jij heb ze zeker voor de spier ? Want het is echt droom verloop Hehe ..dan zal je nacht ook makkelijk verlopen vermoed ik😁

.Ik kan me nog herrineren dat ik naar toilet moest nadat ik goed wakker was. Maar ging daar op de toilet bijna out..de verpleegster heeft me geholpen met de toilet 😆 ik had wel extra pijnstilling gehad toen ik wakker werd. Dus misschien daarom dat ik wankel was. 
maar wel herkenbaar betreft de zenuwen. 
Op de dag en moment zelf zijn opeens de zenuwen weg . Gek is dat he😃

Heb je al stiekem gekeken hoe ze eruit zien of heb je nog verband?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wauw! Je bent vandaag geweest! Wat fijn dat alles goed is gegaan! Langzaam herstellen en dan lekker genieten. 
Ik mag idd over 4 daagjes. Mag er ook om half 8 zijn. Ik krijg wel een borstlift erbij dus het zal bij mij allemaal iets langer duren. 
Geniet ervan meis! Ik kijk graag mee in je album! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!! Fijn dat alles goed is verlopen en je geen pijn hebt! Hopelijk blijft dat zo..denk het wel ik heb ze namelijk ook op de spier deze keer en ook geen echte pijn gehad. Doe wel rustig aan met alles!!

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Lindan said:

@TinyAA ik heb dual plane . Oh jij heb ze zeker voor de spier ? Want het is echt droom verloop Hehe ..dan zal je nacht ook makkelijk verlopen vermoed ik😁

.Ik kan me nog herrineren dat ik naar toilet moest nadat ik goed wakker was. Maar ging daar op de toilet bijna out..de verpleegster heeft me geholpen met de toilet 😆 ik had wel extra pijnstilling gehad toen ik wakker werd. Dus misschien daarom dat ik wankel was. 
maar wel herkenbaar betreft de zenuwen. 
Op de dag en moment zelf zijn opeens de zenuwen weg . Gek is dat he😃

Heb je al stiekem gekeken hoe ze eruit zien of heb je nog verband?

 


oh wow...dat heb ik nog niet dat ik out moet gaan. Heb zelfs met collega’s over werk gebeld en wat mailtjes weg getikt 😬 niemand weet van mijn operatie af, dus vraag me af of ze door hebben hoe suf ik klink hahaha

Ik durf nog niet te kijken! Komt morgen wel :) en dan maak ik ook meteen een foto voor mijn album. Ik heb voor de spier idd...echt ideaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, Lou! said:

Oh wauw! Je bent vandaag geweest! Wat fijn dat alles goed is gegaan! Langzaam herstellen en dan lekker genieten. 
Ik mag idd over 4 daagjes. Mag er ook om half 8 zijn. Ik krijg wel een borstlift erbij dus het zal bij mij allemaal iets langer duren. 
Geniet ervan meis! Ik kijk graag mee in je album! 

Ja het was vandaag! Voelt als een eeuwigheid geleden. Heel gek om ‘s ochtends met kleine tietjes in de auto te stappen en ‘s middags kom ik terug met borsten 🤣 ik ga jou morgen toevoegen aan mijn album. Ben heel benieuwd naar jouw operatie verslag :) 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Ld1234 said:

Gefeliciteerd met je boobs!! Fijn dat alles goed is verlopen en je geen pijn hebt! Hopelijk blijft dat zo..denk het wel ik heb ze namelijk ook op de spier deze keer en ook geen echte pijn gehad. Doe wel rustig aan met alles!!

 

Liefs,

LD


dankjewel! Ik vind jouw borsten echt prachtig geworden. Ben ook erg blij dat voor de spier mogelijk was bij mij, maar idd wel het gevaar dat ik snel te veel wil doen omdat ik weinig last heb. Je bent nog steeds blij met je resultaat? Hoe lang duurde het voordat alles gezakt was bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, TinyAA zei:

Daarnaast zijn de randen minder zichtbaar bij anatomische protheses en boven de spier plaatsing volgens mij, maar @best_boobie kan je hier beter mee helpen dan ik :) 

Randen zijn ook bij ronde prothesen niet zichtbaar als de juiste maat gekozen wordt en de juiste plaatsing gekozen wordt. Voor de spier, met voldoende bedekking (weefsel en/of vet) is zowel anatomisch als rond mogelijk zonder zichtbare randen. Is je vetpercentage lager, daar waar de prothese rand komt te zitten, dan is het beter om de spier over de prothese te plaatsen, zodat deze zorgt voor extra bedekking. Ook in het geval iemand toch net ietsje groter wilt dan mogelijk is voor de spier, wordt er gekozen voor plaatsing achter de spier. Zo maak je dan de overgang geleidelijker. 
 

Gefeliciteerd met je boobs trouwens!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, best_boobie said:

Randen zijn ook bij ronde prothesen niet zichtbaar als de juiste maat gekozen wordt en de juiste plaatsing gekozen wordt. Voor de spier, met voldoende bedekking (weefsel en/of vet) is zowel anatomisch als rond mogelijk zonder zichtbare randen. Is je vetpercentage lager, daar waar de prothese rand komt te zitten, dan is het beter om de spier over de prothese te plaatsen, zodat deze zorgt voor extra bedekking. Ook in het geval iemand toch net ietsje groter wilt dan mogelijk is voor de spier, wordt er gekozen voor plaatsing achter de spier. Zo maak je dan de overgang geleidelijker. 
 

Gefeliciteerd met je boobs trouwens!

 

xx BB

Ah....kijk je bent echt de borstenkenner 😅 dankjewel! Ben tot nu toe erg blij met hoe het hele proces ging. X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, TinyAA zei:


dankjewel! Ik vind jouw borsten echt prachtig geworden. Ben ook erg blij dat voor de spier mogelijk was bij mij, maar idd wel het gevaar dat ik snel te veel wil doen omdat ik weinig last heb. Je bent nog steeds blij met je resultaat? Hoe lang duurde het voordat alles gezakt was bij jou?

Dat ging eigenlijk best snel. Nu bleef rechts in het begin ietsje achter op links, maar dat was na 2 weken gelukkig helemaal weg. Ze worden ook steeds zachter en het ziet er steeds natuurlijker uit. Zoals @best_boobie al zegt zie je bij mij ondanks dat het ronde protheses zijn geen randen. Dit is omdat ik genoeg eigen borstweefsel had. Ben super benieuwd naar je resultaten! Een vriendin van mij (van middelbare school) werkt bij boerhaave kliniek (als anios plastisch chirurg) grootte kans dat zij je hechtingen binnenkort verwijderd. Las hier haar naam al een keer in een ander operatie verslag.😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @TinyAA, wat een leuk en uitgebreid operatieverslag heb je geschreven!

Fijn dat je tot nu toe weinig pijn hebt, is idd ook omdat je je implantaten voor de spier hebt, dat schijnt heel erg te schelen. (ik heb ze ook voor de spier).

Hoe heb je geslapen afgelopen nacht?

Dat is in t begin wel even wennen hoor!

Heb je een PO-bh of een compressievest aangekregen en heb je al gekeken naar je nieuwe vriendinnetjes?  😉

Ik wens je een heel voorspoedig herstel toe en ben heel erg benieuwd naar je nieuwe borsten! Zou je mij willen toevoegen als je een album gaat aanmaken? Alvast bedankt 😘

Maar rust eerst maar even goed uit meis! ❣

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.