TinyAA

TinyAA : 1 mei 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

🤣

@TinyAA ziet er goed uit zeg!!! Denk dat ze echt nog wel gaan droppen hoor. Ook voor de spier is dat een proces van weken/maanden geloof ik. 

dankjewel! Ik ben vooral benieuwd of ze nog veel gaan fluffen, dus iets groter worden of deze maat blijven 😬

Dankjewel ♥️ Hoe gaat het met jou? Weet je al wanneer je geholpen mag worden? 

Ik heb net je verslagen doorgelezen. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat! Zou ik ook in je album mogen kijken? En wat super fijn dat je herstel zo goed verloopt! :)

Ik ben van plan om binnenkort een consult in te plannen bij Dr. van der Weij, maar zou graag nog wat meer foto's van zijn werk willen zien. Ik ben een enorme twijfelkont 🤷‍♀️

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album :) ik was ook een enorme twijfelkont. Vooral door wat @Spookbewoning12 al aangaf, Vd Weij heeft voorkeur voor een specifieke techniek (voor de spier), prothese (anatomisch) en look (natuurlijk). Ik volg ook een aantal Amerikaanse fora en daar zetten de meiden allemaal echt grote aantal CC’s (350 tot 700 of meer 😳). Dus ik was zelfs aan het twijfelen tot op de dag van de operatie, maar nu zijn al mijn twijfels weg. Ben erg blij met het resultaat, tot nu toe...want ik ben pas 18 dagen post op, maar ik geloof echt dat ik de juiste keus heb gemaakt om bij Vd Weij te gaan. Ook omdat ik een natuurlijke resultaat wilde. Succes met het maken van je keus! 

Bedank voor je reactie en het toevoegen in je album. :)

Wauw! Wat zien ze er mooi uit zeg!! Heel natuurlijk ook. Ik vind ze ook heel goed bij je postuur passen. Ik ben zelf altijd bang dat het snel te groot lijkt als je een smalle taille hebt. Maar bij jou is dat zeker niet het geval! 

Hahahha echt hoor! En meerdere keren per jaar onder het mes. Nee dankje 🙅🏻‍♀️

@Flowerbloempje7 dankjewel! Het wordt zeker niet te groot als je naar Vd Weij gaat. Dit is zijn insta en van iemand die zelfde aantal cc heeft als ik 

Toegevoegd! Ben benieuwd wat voor advies je krijgt :) wat is jouw voorsituatie, lengte etc? 

Echt he! Ben blij dat we in NL wonen 🤗

32 jaar , 10 jaar geleden een half jaar borstvoeding gegeven en zij m’n flink leeggezogen! Ik ben 160 en 56 kg .

ja ik ben ook erg benieuwd ! M’n zus heeft nl ronde implantaten [ dr Schuring van Boerhaave] . Ik vind die van haar erg mooi maar ik lees dat dokter van der Weij vaak anatomische plaatst....