Ga naar inhoud

TinyAA : 1 mei 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

4 hours ago, Veerveertje said:


🤣

 

@TinyAA ziet er goed uit zeg!!! Denk dat ze echt nog wel gaan droppen hoor. Ook voor de spier is dat een proces van weken/maanden geloof ik. 


dankjewel! Ik ben vooral benieuwd of ze nog veel gaan fluffen, dus iets groter worden of deze maat blijven 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net je verslagen doorgelezen. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat! Zou ik ook in je album mogen kijken? En wat super fijn dat je herstel zo goed verloopt! :)

 

Ik ben van plan om binnenkort een consult in te plannen bij Dr. van der Weij, maar zou graag nog wat meer foto's van zijn werk willen zien. Ik ben een enorme twijfelkont 🤷‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Flowerbloempje7 said:

Ik heb net je verslagen doorgelezen. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat! Zou ik ook in je album mogen kijken? En wat super fijn dat je herstel zo goed verloopt! :)

 

Ik ben van plan om binnenkort een consult in te plannen bij Dr. van der Weij, maar zou graag nog wat meer foto's van zijn werk willen zien. Ik ben een enorme twijfelkont 🤷‍♀️


Ik heb je toegang gegeven tot mijn album :) ik was ook een enorme twijfelkont. Vooral door wat @Spookbewoning12 al aangaf, Vd Weij heeft voorkeur voor een specifieke techniek (voor de spier), prothese (anatomisch) en look (natuurlijk). Ik volg ook een aantal Amerikaanse fora en daar zetten de meiden allemaal echt grote aantal CC’s (350 tot 700 of meer 😳). Dus ik was zelfs aan het twijfelen tot op de dag van de operatie, maar nu zijn al mijn twijfels weg. Ben erg blij met het resultaat, tot nu toe...want ik ben pas 18 dagen post op, maar ik geloof echt dat ik de juiste keus heb gemaakt om bij Vd Weij te gaan. Ook omdat ik een natuurlijke resultaat wilde. Succes met het maken van je keus! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank voor je reactie en het toevoegen in je album. :)

 

Wauw! Wat zien ze er mooi uit zeg!! Heel natuurlijk ook. Ik vind ze ook heel goed bij je postuur passen. Ik ben zelf altijd bang dat het snel te groot lijkt als je een smalle taille hebt. Maar bij jou is dat zeker niet het geval! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, Spookbewoning12 said:

nou die amerikanen he, jemig. bij 650 cc nog boob greed krijgen terwijl wij hier discussies voeren of 275 / 295 veel verschil gaat maken 🙂.

 


Hahahha echt hoor! En meerdere keren per jaar onder het mes. Nee dankje 🙅🏻‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Spookbewoning12 said:

ja daar verbaas ik me ook over, en dat artsen dat ook maar gewoon normaal vinden. 

 

de prijzen daar zijn ook niet misselijk trouwens! 

Echt he! Ben blij dat we in NL wonen 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, TinyAA zei:

Toegevoegd! Ben benieuwd wat voor advies je krijgt :) wat is jouw voorsituatie, lengte etc? 

32 jaar , 10 jaar geleden een half jaar borstvoeding gegeven en zij m’n flink leeggezogen! Ik ben 160 en 56 kg .

ja ik ben ook erg benieuwd ! M’n zus heeft nl ronde implantaten [ dr Schuring van Boerhaave] . Ik vind die van haar erg mooi maar ik lees dat dokter van der Weij vaak anatomische plaatst....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Spookbewoning12 zei:

Opmerkelijk dat veel vrouwen stellen dat borstvoeding de borsten leegzuigt terwijl onderzoek dat helemaal niet bevestigd. In de vs lees ik dat ook continu. 
zou betekenen dat vrouwen die niet borstvoeding gegeven hebben nog wel volle borsten hebben. Geloof ik niks van. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mijn ervaring ... voor de zwangerschap had ik kleine maar wel ronde borstjes , tijdens de zwangerschap en de borstvoeding waren ze een stuk groter. Daarna bleef er helaas niet veel van over vooral aan de bovenkant alles verdwenen , zit alleen nog wat aan de onderkant .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nikki_Ikkin en @Spookbewoning12 Mijn moeder heeft nooit borstvoeding gegeven en haar borsten zijn nog mooi vol. Hetzelfde bij de moeder van een vriendin. De moeders die ik ken die wel borstvoeding hebben gegeven zijn inderdaad volume verloren, maar ook hier heb je uitzonderingen zoals bv mijn schoonmoeder. 3 keer borstvoeding gegeven en nog steeds volle borsten.😂🤷🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Spookbewoning12 zei:

@Ld1234 ja dat bedoel ik; het is niet perse borstvoeding dus lege borsten, het is vaak de combi zwangerschap en dik(ker) worden die aardig meehelpt. 
 

de duur van de borstvoeding heeft mogelijk wel effect op de hoeveelheid klierweefsel; bij 1 consult is me zo specifiek gevraagd naar hoe lang ik gevoed heb dat ik dacht een prijs te kunnen winnen :-). 
 

Ik denk dat je over het algemeen kunt stellen dat je na een zwangerschap gewoon niet meer zo strak bent als ervoor 🙂 

Helemaal mee eens! Gewoon je volledige lichaam veranderd enorm door een zwangerschap. Inderdaad duur van borstvoeding heeft invloed op je klierweefsel.

Ik ben benieuwd hoe mijn lichaam gaat veranderen. Willen eind van het jaar na onze verhuizing wel gaan proberen. Hopen dat het ons gegund is.😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

oh wat spannend, nu al! alls binnen 2 weken en een jaar is normaal he.  is de verhuizing zodat er ruimte is?

Haha nee we konden ons huis nu met super veel overwaarde verkopen en hebben een huis gekocht in België net over de grens. Aangezien je daar meer huis krijgt voor je geld. De wens voor te beginnen met kindjes was er al. Hadden sowieso gezegd eind van het jaar gaan we ervoor. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Spookbewoning12 denk dat het per persoon verschilt maar veelal zie je wel dat door bv je borsten slaper worden.

Tijdens mijn zwangerschappen werden ze wel voller na de bevalling waren het meloenen 🙈 zeker met protheses erin. Dus verschil, slaper en Striae overgehouden aan mijn borstvoeding, maar extreem dankbaar dat ik het heb kunnen geven dus ach...

@Ld1234 je lijft hoeft echt niet negatief te veranderen he! Voor jou ook een voordeel dat je geen 25 meer bent dus minder kans op striae en ik ken genoeg meiden aan wie je echt niks ziet, op mijn borsten na ook niks over gehouden behalve dat ik  slanker werd na ieder kind😜 dus ook dat kan.

 

En gefeliciteerd!! Je word een Belg lees ik! Super gaaf dat jullie het huis goed verkocht hebben en er een mooi huis hebben kunnen vinden, ook best een uitdaging in deze tijd! Alles is tegenwoordig zo verkocht   

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Nikki_Ikkin said:

32 jaar , 10 jaar geleden een half jaar borstvoeding gegeven en zij m’n flink leeggezogen! Ik ben 160 en 56 kg .

ja ik ben ook erg benieuwd ! M’n zus heeft nl ronde implantaten [ dr Schuring van Boerhaave] . Ik vind die van haar erg mooi maar ik lees dat dokter van der Weij vaak anatomische plaatst....

 

 


misschien kun je op dezelfde dag bij beide artsen een consult aanvragen? Altijd goed om een second opinion te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minutes ago, Ld1234 said:

Haha nee we konden ons huis nu met super veel overwaarde verkopen en hebben een huis gekocht in België net over de grens. Aangezien je daar meer huis krijgt voor je geld. De wens voor te beginnen met kindjes was er al. Hadden sowieso gezegd eind van het jaar gaan we ervoor. 😊

Ahhh zo leuk!! Ga heel hard voor je duimen dat het lukt! En als het zo ver is dat je de goede genen van je moeder erft ;) 

Mijn moeder heeft jarenlang borstvoeding gegeven. Elk kind bijna 2 jaar! En haar borsten zijn super vol en mooi 😭 iedereen denk dat mijn moeder iets heeft laten doen, maar nope...100% natuurlijk. Jammer dat ik dat niet heb geërfd 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, bent001 zei:

@Spookbewoning12 denk dat het per persoon verschilt maar veelal zie je wel dat door bv je borsten slaper worden.

Tijdens mijn zwangerschappen werden ze wel voller na de bevalling waren het meloenen 🙈 zeker met protheses erin. Dus verschil, slaper en Striae overgehouden aan mijn borstvoeding, maar extreem dankbaar dat ik het heb kunnen geven dus ach...

@Ld1234 je lijft hoeft echt niet negatief te veranderen he! Voor jou ook een voordeel dat je geen 25 meer bent dus minder kans op striae en ik ken genoeg meiden aan wie je echt niks ziet, op mijn borsten na ook niks over gehouden behalve dat ik  slanker werd na ieder kind😜 dus ook dat kan.

 

En gefeliciteerd!! Je word een Belg lees ik! Super gaaf dat jullie het huis goed verkocht hebben en er een mooi huis hebben kunnen vinden, ook best een uitdaging in deze tijd! Alles is tegenwoordig zo verkocht   

🤞🏼🤞🏼 dat ik ook dat geluk ga hebben. Ja we worden reserve belgen😂. Het huis dat we hebben gevonden stond nog niet in de officiële verkoop. Echt een super mooi vrijstaand huis in een hele mooie gewilde omgeving. Het is maar 8 km van Maastricht af dus dat is goed te doen.😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, TinyAA zei:

Ahhh zo leuk!! Ga heel hard voor je duimen dat het lukt! En als het zo ver is dat je de goede genen van je moeder erft ;) 

Mijn moeder heeft jarenlang borstvoeding gegeven. Elk kind bijna 2 jaar! En haar borsten zijn super vol en mooi 😭 iedereen denk dat mijn moeder iets heeft laten doen, maar nope...100% natuurlijk. Jammer dat ik dat niet heb geërfd 😅

Ja ik hoop ook dat het ons gegund zal zijn. We gaan het meemaken. Nu eerst de verhuizing regelen. Dat vsn jouw moeder heeft mijn schoonmoeder dus ook🤣. Ik ben benieuwd hoe het bij mij zal zijn🤷🏼‍♀️

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ld1234 zei:

🤞🏼🤞🏼 dat ik ook dat geluk ga hebben. Ja we worden reserve belgen😂. Het huis dat we hebben gevonden stond nog niet in de officiële verkoop. Echt een super mooi vrijstaand huis in een hele mooie gewilde omgeving. Het is maar 8 km van Maastricht af dus dat is goed te doen.😀


Vast wel! Belangrijkste is je niet vol gaan vreten hahaha als dat je lukt is de kans echt klein hoor! 
Super zeg! Toch nog iets leuks in het vooruitzicht nadat alle vakanties zijn gecanceld! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.