Ga naar inhoud

Ellende na bvk


Jobo

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Helaas nog steeds niet zo... vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. Er heeft een andere chirurg naar gekeken en er flink op staan drukken ? en het gaatje onderin weer groter gemaakt een ook een gaatje boven de tepelrand waar veel troep uitkwam. Conclusie is dat ik vetnecrose in de borst (harde schijf onder de tepel) heb ?? Vrijdag  weer voor controle terug. 
Gelukkig heb ik wel eindelijk antibiotica!

 

Hoe gaat het nu met jou?? Hopelijk heb je een positiever verhaal en gaat het met jou de betere kant op ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, ik hoop dat het nu snel beter gaat met je! Vandaag veel pijn aan de open wond en ik heb 2 open wondjes op de tepel die ik nu ook moet verzorgen. Ik hoop echt dat alles dicht gaat maar ik denk dat het nog heel lang gaat duren. Ik ben niet heel blij. Als ik had geweten dat het herstel zo zou zijn dan had ik het niet gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LadyC1981

hoi, wat vervelend om te lezen. Toevallig zei ik vandaag precies hetzelfde tegen iemand; dat als ik geweten had dat het herstel zo’n traject werd, dan was ik er ook nooit aan begonnen en zeker nu in deze nare tijd niet.

 

Bij mijn rechterborst lijkt ook of er wat kleine wondjes open te gaan. Voel daar ook stekende pijn.

 

Heb jij ‘s nachts of  net na het wakker worden ook extra veel pijn? Ik slik dan behoorlijk wat paracetamol.

 

Als iemand me nu met zekerheid kon vertellen dat het goedkomt, maar ik word er onzeker van omdat ik totaal geen goed herstel zie. En intussen een maand verder.

 

Sterkte meis! Hopelijk staan wij hier binnenkort ook met positief nieuws...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jobo ik heb vooral na een nacht slapen met opstaan veel pijn aan de zijkant en onderkant van de borsten. Overdag ook gevoelige borsten en steken af en toe maar dat zal er wel bijhoren. De littekens onder de rechterborst doen de laatste paar dagen ook pijn en links heb ik een hechting die onderhuids prikt. Dus vanalles wat zo. Ik slik ook nog dagelijks paracetamol en zeker ook voor het slapen gaan. Ik probeer positief te blijven. Ik heb al ongebrande ongezoute amandelen gehaald omdat daar eiwitten inzitten en eiwitten zijn goed voor wondgenezing. Verder drink ik nu elke dag verse sinaasappelsap en neem ik extra vitamine c. 
 

ik denk maar zo, de 4 weken die we nu hebben gehad komen nooit meer terug. Over een paar maanden zijn wij ook hersteld en blij met onze borsten. Maar ik blijf erbij dat als ik dit van te voren had geweten dan had ik het misschien wel niet gedaan. 
 

Ik snap je onzekerheid helemaal want dat voel ik ook, maar we moeten positief blijven! Het komt goed! Jij ook sterkte en we houden elkaar op de hoogte!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@LadyC1981

 

Hey hoe is het nu met jou?

Ik hoop dat je nu eindelijk aan je herstel bent begonnen. Geduld is een schone zaak maar op een gegeven moment ben je het ook wel beu.
 

Vanmorgen  heb ik precies voor het eerst na een maand (!) de chirurg gezien die mij geopereerd heeft.

 

Hij reageerde laconiek met “ ja ik zie het al,  tijdens het intakegesprek heb ik verteld dat dit kon gebeuren... tepelnecrose ??” ??!!! Omg...

 

Hij heeft aan de bovenkant een gedeelte van de tepel opengesneden en de necrose weggeknipt. Maar... er kan niet gegarandeerd worden of het verdergaat of hoe of wat... Zit nu weer met een nog groter gat in m’n tepel en zit er echt serieus flink doorheen ?? Ik dacht te horen te krijgen dat ik nu na een maand eindelijk aan het herstellen was en dan nu dit... Zit met zoveel vragen maar ze doen daar zo lekker makkelijk (het is hun borst niet). 

 

Ik weet niet wat ik nu wel/ niet kan verwachten en hoop zo dat ik m’n tepel niet alsnog kwijt raak ???

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jobo jeetje wat een draak van een arts zeg. Zo laconiek ook. Het is wel jouw lichaam. Ik hoop echt dat je nu verder kunt met je herstel. Niet in de put zitten hoor, het komt allemaal goed! Als ik jou was zou ik opschrijven hoe ze met je om zijn gegaan en een klacht indienen als je hersteld bent! 


Met mij gaat het wel goed. Ik doe mijn best om zo min mogelijk Over de wonden na te denken. Ik hou het schoon, eet en drink gezond en neem genoeg slaap. Meer kan ik niet doen. Dinsdag weer controle. 
 

hou je taai!! Een dikke knuffel!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.