Ga naar inhoud

Borsten wijzen naar buiten


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Lisa en ik ben gister op 2 maart geopereerd door A-kliniek. heb een druppelvorm implantaat die polyurethaan gecoat is.  (415cc)

Op mijn gesprek heb ik aangegeven dat ik implantaat wou die het natuurlijkst oogt en ze raadde me de bovenstaande implantaten aan.

 

De reden waarom ik een borst vergroting wou is omdat ik 30 kilo was aangekomen en na een tijdje weer in een snel tempo ben afgevallen.

Toen zijn mijn borsten leeg gelopen. Mijn borsten zaten toen aan de voorkant en mijn tepels staken naar voren.

 

Nu heb ik vandaag naar mijn borsten gekeken en tot schrik zie ik dat ze helemaal naar buiten wijzen. Zelfs mijn tepels steken uit naar de zijkant!

Ik kan mijn armen niet langs mijn lichaam laten hangen omdat daar nu helemaal mijn borsten zitten.

 

 De opening tussen mijn borsten is ook vele malen groter geworden. Dit vind ik echt enorm erg. Vond mijn borsten zelfs voor de operatie mooier als dat ze nu zijn. Nu ben ik nog steeds onzeker over mijn lichaam.

 

Vanochtend heb ik de kliniek gebeld en ze vertelde dat dit nog wel bijtrekt. Klopt dit ook? Ze moeten namelijk echt een heel stuk ver naar binnen toe komen.

Ik heb een band boven mijn borsten en een speciale BH. 

 

Graag hoor ik jullie meningen/ervaringen over deze situatie.

 

Bedankt alvast!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin voelde ik ook heel sterk de borsten aan de zijkant tegen mijn armen komen. Nu 4 wkn PO is dat stukken minder. Wel heb ik best wat afstand tussen de borsten, maar dat had ik ook verwacht en vind ik momenteel niet storend. Mag ik met je meekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er gaat natuurlijk nog heel veel veranderen, of het helemaal gaan worden zoals jij je voorgesteld had.. geen idee. Maar wel mooie volle borsten nu meid, dat is toch wel groot verschil met je voorsituatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je borsten veranderen nog heel veel de eerste 3 maanden. Met een paar dagen po is er nog niet veel te zeggen. Ik heb je borsten nog niet gezien, maar uit eigen ervaring weet ik dat het even duurt voordat het er mooi uitziet. Ik had ook dat het bij 1 kant langer duurde voordat de onderkant mooi rond werd en ingedaald was.

Als het mag zou ik graag willen meekijken.

Ik heb zelf ook een album met foto's van de eerste 10 weken. Laat maar weten als je wilt kijken.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid! 

ik snap dat het niet meteen is wat je verwachtte maar geduld is een gouden zaak (althans dat lees ik toch hier ;-)) 

het komt vast wel goed en ik zou me meer op het herstel focussen dan op hoe ze er momenteel uit zien. 

ze moeten nog zakken en ze zijn ook nog gezwollen... 

zou ik even mogen meekijken? ben benieuwd naar het druppelvormig implantaat dat je gekregen hebt. 

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Robijntje02 zei:

Dankjewel @Blaoskaak

Ik heb even gekeken en snap wel je bezorgdheid. Maar je bent nog zo kort PO; je borsten zullen elke week nog ten goede gaan veranderen hoor. Kwestie van veel geduld hebben, hoe moeilijk dat ook is.. Succes met je herstel! 

Bedankt voor je bericht Robijntje02. Wachten duurt inderdaad lang. Wil zo snel mogelijk goed resultaat zien. De tijd zal het leren.

 

2 uur geleden, Ld1234 zei:

Je borsten veranderen nog heel veel de eerste 3 maanden. Met een paar dagen po is er nog niet veel te zeggen. Ik heb je borsten nog niet gezien, maar uit eigen ervaring weet ik dat het even duurt voordat het er mooi uitziet. Ik had ook dat het bij 1 kant langer duurde voordat de onderkant mooi rond werd en ingedaald was.

Als het mag zou ik graag willen meekijken.

Ik heb zelf ook een album met foto's van de eerste 10 weken. Laat maar weten als je wilt kijken.

 

Liefs,

LD

Hoi Ld. Bedankt ook voor je berichtje. Het is inderdaad erg kort dag. Had een bepaald beeld van mijn borsten voor ogen en nu dat niet is ben ik erg onzeker over de uitkomst. Graag zou ik ook jouw foto's willen zien. Ik zal ook even jou toegang geven tot mij galerij. ben erg benieuwd hoe het er bij jou uitzag. 

20 minuten geleden, dientje zei:

Hey meid! 

ik snap dat het niet meteen is wat je verwachtte maar geduld is een gouden zaak (althans dat lees ik toch hier ;-)) 

het komt vast wel goed en ik zou me meer op het herstel focussen dan op hoe ze er momenteel uit zien. 

ze moeten nog zakken en ze zijn ook nog gezwollen... 

zou ik even mogen meekijken? ben benieuwd naar het druppelvormig implantaat dat je gekregen hebt. 

 

groetjes 

Hoi Dientje. Ik lees overal dat geduld belangrijk is inderdaad! Dit is wel het lastigste wat er is, maar je doet er niets aan helaas.

Gezwollen zijn ze wel erg ja. Ik zal je ook even toegang geven tot de gallerij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meis, dat word echt minder voelde eerst ook steeds mijn borsten aan de zijkant zitten. Nu 6,5 week po en dat is wel. Ze gaan nog dalen worden zachter en meer beweeglijk gaat echt goed komen!

 

mag ik ook mee kijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.