Ga naar inhoud

Twijfel progressive plus


Griet22

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
On 2/26/2020 at 9:02 AM, Rosanna123 said:

 

Ik heb je toegevoegd. Moet er wel bij zeggen dat ik weinig borsten heb van mezelf. @Lindan, jij had van jezelf al borsten en dan heb je al volume onderin. Als je daar een ronde prothese aan toevoegt, kan ik me voorstellen dat je nog wel een druppelvorm gaat krijgen. Mijn pc zei na de operatie dat ergonomix een ronde prothese blijft en dat met mijn beperkte borstweefsel het altijd rond zal ogen, ook met de ergonomix. De vorm wordt dan voor 99% bepaald door het implantaat. Als ik geen ronde borsten wilde, had ik een anatomische prothese moeten nemen zei ze. Ik dacht toen: fijn, had dat eerder gezegd!! Want voor de operatie zou het nog zo mooi en natuurlijk worden ? 

 

Nou ja, hopelijk helpt deze info en vooral de foto's (want oordeel vooral zelf)... Eigenlijk deel ik liever geen foto's, maar heb besloten mijn album toch (en alleen nog) beschikbaar te stellen aan vrouwen die natuurlijk ogende borsten willen en twijfelen over ergonomix/ demi, want weet helaas zelf hoe het is een verkeerde keuze te maken.


zou ik ook even in jouw album mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Bemeltje zei:

Hee, ik heb nu ee half jaar de ergonomix full maar ik heb echt wel een bolling bovenin.

Het lijkt nu in ieder geval echt nog niet op een anatomische prothese.

 

Ergonomix is ook geen echte anatomische prothese. Het is een ronde protheses. Die wat meer anatomisch valt als je staat, maar het blijft een ronde protheses. Dit is wat ik ervan heb begrepen (wat pc mij had uitgelegd).??‍♀️

Zelf heb ik de normale full round prothese van motiva.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bemeltje ik heb net als @Ld1234 de full round prothese van Motiva; kom nu uit op 70E.

Volgens mijn pc, dr Nio, zit er niet veel verschil tussen Full Round en Full Ergonomix...

Het vooraanzicht bij de Round en bij de Ergonomix is allebei rond.

Maar als het goed is moet de Ergonomix er als een druppelvorm uitzien, van de zijkant dan.

Ik vroeg me af hoe je borsten er bij jou uitzien van de zijkant?.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lindan zei:

@Silly23

hoe is het met je herstel? Loopt het voorspoedig , geen pijn meer enz?

Ik ben benieuwd naar je nieuwe foto’s ??

@Lindan gaat heel goed. Moet oppassen dat ik niet teveel doe want dan word ik wel direct terug gefloten. Maar voel me goed en erg blij met mijn boobies. Niet te groot, niet te klein. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 goed om te horen dat je zo tevreden bent ? herkenbaar vooral als je de stofwolkjes door het huis ziet vliegen , althans dat was bij mij? zo de nijging om te helpen met stofzuigen. Gelukkig kan ik dat weer ?

 

Ik ga binnenkort ook een 10 weken foto update geven . Ik heb wel wat nieuwe bh besteld maar vertraging. Ik denk ook niet meer dat ze echt gaan veranderen. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 31-3-2020 om 17:50, Robijntje02 zei:

Hoi @Bemeltje ik heb net als @Ld1234 de full round prothese van Motiva; kom nu uit op 70E.

Volgens mijn pc, dr Nio, zit er niet veel verschil tussen Full Round en Full Ergonomix...

Het vooraanzicht bij de Round en bij de Ergonomix is allebei rond.

Maar als het goed is moet de Ergonomix er als een druppelvorm uitzien, van de zijkant dan.

Ik vroeg me af hoe je borsten er bij jou uitzien van de zijkant?.. 

Hee, heb toevallig laatst nog eens foto's gemaakt.

In het begin stonden ze echt heel hoog en recht, ze zakken nu steeds meer. Ben nu ongeveer een half jaar po.

Bij Hunkemoller kom ik nu uit op 75E of 75D. Bij andere zaken is het vaak 75D of zelf 75C. Zit wel wat verschil in.

Ik heb beide kanten 295 cc. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bemeltje heel erg bedankt voor je foto's! 

Idd wat jij zegt, jouw Ergonomix hebben toch nog best een subtiele ronding / vulling bovenin en ik zie idd niet echt de typische druppelvorm, zoals je die bij een anatomisch implantaat ziet... 

Wel is de bolling minder rond/bol dan de Motiva round.

Leuk om de 2 foto's te zien, en het verschil, en  hoe mooi je borsten zijn geworden, nu 5 maanden PO! 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.