Ga naar inhoud

Ishy : 26 februari 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic - PO slaaptips


Aanbevolen berichten

misschien proberen om met een hoofdkussen te slapen en 2 kleine slappe kussens (of iets wat er voor door kan)  aan weerszijden, zodat je armen er op kunnen liggen en je niet draait? Verder denk ik als je nu 3 dagen PO bent, het alleen maar beter kan gaan.? Misschien dat de hechtingen nog wel wat gaan trekken, voelt ook niet echt lekker natuurlijk maar je hebt vast het ergste gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de reacties ? Ik heb nog een zwangerschapskussen liggen dus misschien kan ik dat wel eens proberen. 
Ik voel nu af en toe al een beetje jeuk aan de hechting plaatsen, ik vermoed dat de wondes lichtjes aan het genezen zijn. Dr. Verdonck had me ook laten weten dat herstel en genezingsproces bij iedereen anders is. Ben geen roker, sport veel (dus nu rustig aandoen in moeilijk) en eet  nogal gezond, en geen grote protheses (205 Re / 220 Li), misschien hebben deze factoren ook iets te maken met het vlot herstel tot hiertoe ?? ? Bon, ik ga niet te snel juichen maar hoop dat het ergste nu inderdaad voorbij is en ga me toch nog een weekje kalm houden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.