Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Twee weken verschil. 
Hier zie je de drop&fluff 

 

boven 1 augustus 

onder 15 augustus 

 

Nog altijd heel tevreden met de grootte, de vorm, gewoon alles. 🥰😍

Sinds deze week slaap ik ook weer meer op mijn zij, maar dat kan ik nog geen hele nacht volhouden. 
 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lilve zei:

Hoi @Special-Me zou ik in jouw album mogen kijken. Mijn voorkeur gaat uit naar de borsten van dr Hupkens, heb daar dinsdag een consult mee, maar wil nog verder kijken. 


Ik heb je toegevoegd. 
Let wel op, ik heb complicaties gehad. Dus je ziet een verschil met operatie 1 en operatie 2 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Update: 

Sinds vorige week zijn mijn borsten echt soepel aan het worden. En sinds deze week durf ik weer op mijn zij slapen, dat is echt wel heel fijn. 
 

Dit weekend stuur ik nog eens foto’s naar Nio, rechts zie ik een verschil met links. Maar ik maak me nog geen zorgen, de borsten zullen nog veranderen de komende maanden. 
 

Benieuwd of ze nog veel veranderen de komende tijd. Momenteel vind ik ze heel natuurlijk ogen, geen “opgeplakte” ballen. Exact zoals ik het in mijn gedachten had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Special-Me Meid ik heb vanavond je hele avontuur gelezen en wauw, wat heb jij veel te verduren gehad! Nog gecondoleerd met het verlies van je schoonmama ❤️ Ik vind het heel mooi en bemoedigend om te lezen hoe jij je hier doorheen hebt geslagen.

 

Zou ik in je album mee mogen kijken? Ik ben door het lezen van alles echt heel erg nieuwsgierig geworden :) 

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.