Ga naar inhoud

LadyC1981 : 18 februari 2020 : Dr. van der Lei : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Ha... leuk dat je er bent.

Ja, maandag was de operatie.

Helaas kan ik dus niet tegen de narcose en was erg blij met de speciale 'kotszakjes'. Vreselijke nacht gehad.

Mijn borsten zien er erg wonderlijk van vorm uit. Ik hoop dat ze wat bijkomen. Plat vanonder.

Nauwelijks vloeiing en wel blauw.

 

Hoe gaat het met jou?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adriaantje, 

 

Ben je wat opgeknapt van de narcose inmiddels? Heb je verder veel last of valt het mee? Ze gaan echt alle kleuren van de regenboog krijgen. Bij mij waren ze lang geel. Veel water drinken en gezond eten helpt bij het herstel. 
 

Mijn borsten waren na de operatie echt enorm. Zo opgezet, dat het net leek alsof ik een vergroting had gehad. Ze zaten ook heel hoog eerst en waren heel plat en rechthoekig. Nu 10 maanden later ben ik echt heel tevreden. Ik vind ze heel mooi. Inmiddels ook nog 18 kilo afgevallen, dus nog een cupmaatje kleiner. 
 

heel veel sterkte en laat je weten hoe het herstel verder gaat? 
 

groetjes en fijne avond!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch weer geruststellend om te horen. Bij mij zijn ze ook behoorlijk gezwollen. Ik hoop dat dat gauw wat minder wordt, want met de bh om lijkt het wel of je in een harnas zit. 

Dat eten zal niet meevallen, want dat gaat mondjesmaat erin. Maar wat erin gaat is gezond. Moest in de kliniek 's nachts chips en cola eten/drinken. Echt smerig!! Vanwege het vochtverlies, snap ik wel...maar het kwam er direct weer uit. Eet en drink zoiets nooit. Hebben toen een infuus aangelegd. De narcose werkt nog behoorlijk na.

Goh..nog 18 kilo eraf! Wat knap. En een cupmaat kleiner, heerlijk.

En nu zo houden, maar dat gaat lukken natuurlijk. Je hebt er nu zoveel moeite voor gedaan. Sterk hoor.  Bij mij nu 80C. Had op 80B gehoopt, maar wie weet als de boel wat slinkt. Het zal sowieso minder klotsen als ik flink wandel of fiets. 

Echt goed om te weten dat bij jou de vorm nu zo mooi is. Je twijfelt toch aan jezelf als je er voor het eerst naar kijkt.

Ook heel goede avond en ik laat af en toe iets weten. Fijn om zo wat direct e.e.a. uit te wisselen. Je bent toch onzeker.🤨

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die beha zit wel heel erg strak en bij mij kroop hij steeds omhoog dus ik was de hele dag bezig met naar beneden trekken. De zwelling blijft nog wel een paar weken, maar dat wordt met de week beter. 
 

Wat vervelend dat de narcose zo lang nog nawerkt. Ik heb nergens last van gehad en die avond ook meteen alweer eten. Maar dat verschilt dus echt per persoon. Ik vond het vreselijk toen de drains eruit moesten. 

Mooi maatje 80 C. Had ik ook na de operatie. Ik denk nu dat het een ruime B is. Ik vind het prima zo. Nooit meer groter. Wat een ellende was dat. Nu is het geklots inderdaad een stuk minder. 😊

 

Ik vond het herstel heel spannend en eng maar dankzij dit forum ben ik er goed doorheen gekomen. Geef jezelf de tijd en het komt allemaal goed. Zo’n operatie is niet niks en herstel heeft tijd nodig. 
 

Pas goed op jezelf en als je vragen hebt, dan hoor ik het wel!! 
 

Fijne avond!! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn, een ruime B. Ik hoop stiekem op soepele elastische topjes in de toekomst.

Ja, die drains eruit...brr.. 'even diep zuchten'.. ja ja...

Heb je enig idee hoe lang het herstellen 'van binnen' duurt?

Ik heb er op gegoogeld, maar niks te vinden.

Goed om te weten dat die zwelling wel een poos kan duren. Dat leg ik me er letterlijk bij neer. 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik hoop ook op die topjes volgende zomer 😊. Het herstel van binnen duurt zeker een paar maanden. Ik ben de eerste paar maanden heel voorzichtig geweest met tillen. De eerste 2 maanden heb ik zelfs niet gestofzuigd. Dat liet ik doen omdat er teveel kracht bij komt kijken. Ook een bed verschonen liet ik doen. 
 

Veel rust nemen en je lichaam de tijd geven om te herstellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @LadyC1981

 

Ik lees nu pas je reactie.

 

Fijn om te horen dat het goed met je gaat!


Bij mij is gelukkig ook alles nu genezen. Af en toe aan de linkerborst (waar ik na de operatie gedoe mee had) nog wat lichte pijn tijdens het slapen.

 

Verder ben ik er qua vorm zeker mee vooruit gegaan (het hangt niet meer en steviger) maar ze zijn nog best aan de grote kant. Wel iig een cup minder, maar ik had ze kleiner gehoopt.
 

In januari heb ik daarover een gesprek (ik geloof niet dat ik er nog een x voor zou gaan, maar ik wil weten hoeveel er precies af is gegaan enz).

 

Ik lees dat je 18 (!) kilo bent afgevallen! Wat enorm goed zeg 💪🏻 Dat vind ik heel knap. Is het zo dat als je afvalt, de cup ook kleiner wordt? Ik weeg nu 60 kg en heb een C/ kleine D cup

 

Alvast fijne feestdagen toegewenst! 🎄

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.