Ga naar inhoud

LadyC1981 : 18 februari 2020 : Dr. van der Lei : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

@Nog even wachten hoe gaat het nu met jou?

 

Bedankt voor je berichtje!

 

Uiteindelijk komt het na een hoop geduld wel weer goed.

 

Ik hoop dat als anderen dit overkomt, ze dit lezen en zien dat het uiteindelijk echt wel goedkomt! Ik heb in het begin zoveel gegoogled enz maar bijna overal las ik alleen maar positieve ervaringen. Bijna dacht ik dat ik hier de enige in was.

 

Ben blij dat ik dit met @LadyC1981 kon delen omdat we bijna gelijk opgaan qua datum en het (eindelijke) herstel.

 

We zijn er nog niet helemaal,  maar het komt Uiteindelijk goed 🙏🏻💪🏻
 

Fijne avond! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@LadyC1981 Hoi! Hoe is het nu met jou?

 

Met mij toch nog niet volledig goed. Onderin ging er toch weer wat open dus ben weer aan het spoelen en pleisters plakken. Heb ook wel weer meer pijn links (toch die schijf in de borst) en daardoor pijnlijke opgezette klier onder oksel.

 

Mss toch iets te vroeg gejuicht. Maandag heb ik controle.

 

Ben heel benieuwd of alles nu bij jou beter is? Ik hoop het voor je!

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jobo Wat vervelend dat er weer wat open is gegaan. Onder je borst of onder de tepel? Hopelijk gaat het snel weer dicht! Fijn dat je maandag weer controle hebt, kunnen ze meteen even kijken! komt dat van je oksel klier door de operatie? 
 

 

Met mij gaat het goed. Alles is nog steeds dicht, maar beide borsten zijn nog gevoelig. Vooral onder de borsten waar de littekens zitten. Het voelt ook nogal trekkerig. Voor de rest heb ik droge plekken onder de tepels dus dat hou ik zacht met vaseline. Het voelt ook best gek om ‘s avonds zonder beha te zijn maar is wel heel fijn. Vorige week heb ik eindelijk een andere beha gekocht en die ga ik vandaag aantrekken. Wel 1 zonder beugel.  Even kijken of dat al gaat. Ik begin de vorm van mijn borsten nu ook mooi te vinden. 
 

Ik heb sinds de dag na de operatie trouwens een heel stuk aan de zijkant van mijn linker bovenbeen dat gevoelloos is. Gewoon een hele baan. Misschien een zenuw geraakt tijdens de operatie ofzo? Heel raar. 
 

Een heel fijn weekend alvast en sterkte met de open plekjes. Ze gaan wel weer dicht!! Succes maandag en ik hoor graag hoe het is gegaan!! 
 

groetjes 🤗🤗🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ja best balen want was juist zo blij. Ik heb ook best weer veel pijn in die schijf in m’n borst dus ben heel benieuwd 🙄 Ik heb nog geen nieuwe beha’s gekocht. Volgens de chirurg heb ik een kleine D nu en m’n omvang is 70/75
Eerst maar afwachten wat hij morgen doet.... Hoe is het nu met jou??

 

@LadyC Wat fijn dat alles nu echt dicht is! 🙏🏻 Een beugelbeha zou ik zelf ook nog niet doen nee. Je schrijft dat je bovenbeen gevoelloos is, maar je bedoelt denk ik je borst?

Ik heb ook rare pijntjes en steken. Ik heb ook echt een heel lelijk litteken (deuk) bovenin m’n tepel omdat ze dat toen open moesten maken (en er zitten nu nog meer harde knobbels, dus ik hou mn hart vast...). De vorm vind ik ook zeker mooi, ben alleen bang of het uiteindelijk mss toch weer gaat groeien of hangen...


ik laat weten hoe het morgen gegaan is!

 

Fijne avond!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-5-2020 om 19:01, Jobo zei:

@Nog even wachten ja best balen want was juist zo blij. Ik heb ook best weer veel pijn in die schijf in m’n borst dus ben heel benieuwd 🙄 Ik heb nog geen nieuwe beha’s gekocht. Volgens de chirurg heb ik een kleine D nu en m’n omvang is 70/75
Eerst maar afwachten wat hij morgen doet.... Hoe is het nu met jou??

 

@LadyC Wat fijn dat alles nu echt dicht is! 🙏🏻 Een beugelbeha zou ik zelf ook nog niet doen nee. Je schrijft dat je bovenbeen gevoelloos is, maar je bedoelt denk ik je borst?

Ik heb ook rare pijntjes en steken. Ik heb ook echt een heel lelijk litteken (deuk) bovenin m’n tepel omdat ze dat toen open moesten maken (en er zitten nu nog meer harde knobbels, dus ik hou mn hart vast...). De vorm vind ik ook zeker mooi, ben alleen bang of het uiteindelijk mss toch weer gaat groeien of hangen...


ik laat weten hoe het morgen gegaan is!

 

Fijne avond!!

ja snap dat je heel blij was. Benieuwd hoe de controle was vandaag bij je.

 

Met mij gaat het goed. Enige minpuntje is dat na 6 weken de wond nog niet helemaal dicht is. Het gaat wel stapje voor stapje vooruit gelukkig en we houden geduld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jobo hoe is de controle gegaan? Wat zei de chirurg? Wat zegt hij over die harde schijf en knobbels? 

 

Het klopt echt dat mijn linker bovenbeen aan de zijkant gevoelloos is. Eerst dacht ik dat het kwam van het vele liggen, maar ik denk dat er toch ergens een zenuw geraakt is. Ik heb online gelezen dat het heel lang kan duren voordat het gevoel weer terug. Ik heb er verder geen last van, maar het voelt wel heel raar. 

 

Ik heb vandaag een album aangemaakt waar ik af en toe wat foto's zal posten. Ik heb een foto van 1 dag na de operatie gepost en een foto van 12 weken na de operatie. Ik zal in het weekend ook nog even wat foto's van dichtbij en de zijkant maken. Ik zal je toegang geven tot mijn album. Als je wilt kun je dan even kijken. Schrik niet van de foto van dag 1. 

 

Voor de rest gaat het goed. Ik heb vandaag een hele dag een normale beha aangetrokken. Het is wel even wennen omdat de onderkant nu niet zo lang is, maar ik ben die medische beha wel goed zat nu. Ik trek hem nog wel aan af en toe omdat het nu soms nog wat schuurt over de littekens. Volgende week dinsdag mag ik weer voor controle. Ik ga dan ook nog een keer vragen of ze nog mijn vóór de operatie foto kunnen doorsturen, want ik wil voor en na graag naast elkaar zien.

@Nog even wachten hoe gaat het nu met jou? Ik hoop dat het weer beter met je gaat. Ik heb jou ook toegang gegeven tot mijn album, dus als je wilt kun je ook even kijken.

 

Ik hoor graag van jullie hoe het nu gaat! Fijne avond! 

 

🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LadyC1981 wat goed dat je een hele dag bh aan kunt. Ik moest dat ook wel opbouwen en dan had ik nog niet eenw een lift/verkleiningslitteken.

Hopelijk wordt je bovenbeen ook weer qls vanouds. 

Ben je verder wel tevreden over het resultaat? 

Ik ga zo even spieken in je album.

 

Met mij gaat het goed. Wond nu echt bijna dicht. Dan afwachten wanneer ik weer geopereerd mag worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, LadyC1981 zei:

@Nog even wachten

 

Ja, ik ben wel heel tevreden over het resultaat. Ik begin ze met de week mooier te vinden. Eerst vond ik ze er erg nep en vierkant uitzien, maar nu begint er wat normale vorm in te komen. 

 

Fijn dat je wond bijna dicht is! Hopelijk kun je dan snel geopereerd worden! 

goed te horen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LadyC1981 Hoi! Ik zie nu pas je berichtje. Hoe is het?

 

De controle maandag ging heel snel

(ik stond binnen een kwartier weer buiten). Ik had wel een briefje met vragen gemaakt, want daar ter plekke vergeet ik de helft. 
 

Hij vindt het er prima uitzien en die schijf die zou over een paar maanden weg moeten zijn, maar zo niet dan volgt er een alsnog een ingreep.
 

Vandaag had ik weer veel pijn aan die schijf (hij loopt dwars door  m’n tepel, naar de onderkant vd borst) Ik heb zelf het idee dat het eruit wil/moet. Er stond vanmorgen een klein etterkopje op en ik dacht “nee niet weer!” , maar wie weet valt het mee...Afwachten.

 

Wat heftig zeg wat je vertelt over je bovenbeen! Ik wist serieus niet dat zoiets kon! Door een zenuw bij je borst? Ik ben benieuwd wat de arts volg wk zegt. Dan heb je controle toch? Heb je daar helemaal geen gevoel of een dof gevoel?

 

Ik heb sinds de operatie links een pijnlijk gevoel aan de scheenbeen alsof er een schaafwond zit (is niets te zien) maar nu ik jou zo hoor... ik heb nooit dat met elkaar geassocieerd. Bizar! Ik ben er nog mee naar de dokter geweest en die zei het ook niet te weten. Maar wellicht is het bij mij iets anders.


Ik heb je foto’s net bekeken. Het is echt mooi geworden. Zo ziet het er bij mij  ongeveer ook uit. Alleen heb ik links nog echt een gehandhaafde tepel (een deuk bovenin wat volgens hem ook afwachten is of dat nog herstelt). Ik ben allang blij dat de tepel er nog opzit dus ik klaag verder niet. Ze hebben daar toen die vetnecrose uitgehaald dus daarmee ook wat volume. De borsten zijn gelukkig nog wel symmetrisch. 

 

Ik zag de foto’s van in het begin en die foto aan de onderkant. Dat zag er zeker heftig uit! Wat fijn dat het nu goed is gekomen. Zo zie je maar! Tijdens het herstelproces heb ik ook wat foto’s gemaakt. Mss plaats ik die ook nog wel. Ik denk dat je schrikt van de foto van de tepel. Dan is het nu een stuk beter. 
 

Ik ga binnenkort voor een nieuwe bikini en beha’s kijken. Ik slaap ’s nachts  nu ook zonder die operatiebeha. Soms word ik nog wel wakker door pijn omdat ik dan verkeerd lig.
 

Moet je deze dinsdag of volg wk voor controle? Ik ben benieuwd. Laat je het weten hoe het was?

 

Fijn weekend nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS;  Hij hft nog naar de pijn in de oksel gekeken, volgens hem komt dat doordat er nog iets “rommelt“ in de borst. Dan geeft De klier dat aan. Hebben ze jou borstspieren ook geopereerd? Bij mij niet, alleen de borsten zelf. Ik begreep dat ze soms ook bij een lift de spieren mee opereren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@LadyC1981 Hoi, hoe is het?  Met mij weer wat beter maar ik tob nog wat met de linkerborst. Ik vrees dat er uiteindelijk toch nog een ingreep aan die schijf moet. Maar dat is afwachten en dan zou het pas over een paar maanden zijn. 

Met de vorm was ik meteen na de operatie tevreden, maar naar mijn idee zijn ze best weer wat gegroeid en vind ik ze niet echt veel kleiner. Wel steviger qua vorm.

 

Ik ga deze wk op zoek naar een bikini. Zaterdag voor het eerst eerst richting strand. Ik ben benieuwd wat de cupmaat nu precies is. Hij zei toen Net na de operatie een kleine D, maar ik vind het een grote D.

 

Hopelijk gaat met jou alles goed.  Fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jobo Hoe gaat het? Sorry voor mijn late reactie. Het is zo druk op het werk. Gelukkig bijna vakantie. Ik blijf gewoon thuis maar dat is ook wel fijn. 
 

Goed om te horen dat het steeds beter gaat. Wel vervelend van je linkerborst. Hopelijk is een ingreep niet nodig! 
 

Ik was vorige week dinsdag voor de laatste controle. Alles zag er goed uit. Gelukkig geen harde plekken in de borsten. Over een jaar is het helemaal genezen. Ik hoef niet meer terug op controle. Ik heb al 2 jaar geen bikini gedragen en ik blijf dit jaar ook nog uit de zon. Ik draag nu wel andere beha’s maar ik wissel het nog af met de medische beha want die zit lekker . 
 

Heb je al een bikini gevonden?

 

Ja, erg he die open wond die ik had? Ik ben zo blij dat het allemaal goed gekomen is. 
 

Ik ben ook zo blij voor jou. Als ik dan terug denk aan 2 maanden terug, dan is het toch goed gekomen voor ons!!

 

Fijne avond!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@LadyC1981 Geen sorry hoor! Fijn dat je bijna vakantie hebt. Ook al ga je nergens heen, het is toch lekker om even niets te moeten.

 

Ik werk momenteel vanuit huis en ga 1 dag naar kantoor. 
 

Wat een opluchtIng dat je het achter je kunt laten en vanaf nu alleen maar naar een volledig herstel gaat!

 

Vannacht had ik veel pijn links maar het lijkt ook net of die schijf wat minder wordt. Mss rommelt het daar wel en vooral als ik er ‘s nachts per ongeluk op lig.

 

Ik heb meerdere bikini’s gepast, maar tot nu toe nog niets naar m’n zin. M’n borsten zijn nog vrij groot, alleen is de vorm veel mooier dan wat het was.

 

Die medische beha’s draag ik nog steeds 🙈 Die zitten lekker.

 

Twee maanden terug... wat een ellende was dat! Ik dacht echt dat het niet meer goed zou komen! Zo zie je maar!

Ben ook heel blij voor jou. Vanaf nu kun je de operatie achter je laten en genieten van je nieuwe borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi @LadyC1981 hoe is het nu met jou? Ben je helemaal tevreden en herstelt ?

 

Mijn linkerborst is nog niet volledig genezen en ben nog 2 x terug geweest omdat ik veel pijn had en er iets open was gegaan, maar ik moet het de tijd geven.
 

Ik vind mijn borsten nog stds best vrij groot (cup D) en ook staan ze al niet meer zo heel strak als eerst, mss is dit wel een meer natuurlijke vorm, maar ik vind dat strakke juist mooi.

 

Volgen  mijn plastisch chirurg kunnen de borsten weer groter worden en gaan hangen. Het hangt ook van je leefstijl en als je ouder wordt af. Ik dacht dat een borstverkleining voor altijd was. Jammer!
 

Voor nu ben ik er verder blij mee hoor! Als er teveel af was gegaan dan past het ook niet bij de verhoudingen.

 

Ik ben benieuwd hoe het nu met jou is!

fijne zondag nog!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jobo,

 

Leuk weer wat van je te horen! Vervelend dat je nog 2 keer terug moest omdat er weer wat open is gegaan. Hopelijk blijft het nu zometeen ook echt dicht! 
 

Met mij gaat het wel goed, maar mijn borsten zijn nog steeds erg gevoelig en dan met name links. Ik had de afgelopen weken dat de littekens heel erg trekkerig aanvoelden maar dat is nu gelukkig steeds beter aan het worden. 
 

Ik wist wel dat je borsten weer gaan groeien als je in gewicht aankomt en dat ze weer kunnen gaan hangen. Ik vind het strakke ook mooier maar, maar ja als je ouder wordt dan gaat alles hangen. 😝

 

Ik heb wel besloten om mijn levensstijl aan te passen en ik ben nu op een dieet. Er moet 15 kilo vanaf. Je ziet niet echt aan mij dat ik overgewicht heb omdat het vet verdeeld zit. Maar nu ik mooie borsten heb moet de rest ook mooier en dan moet ik dat natuurlijk zo houden. Een borstverkleining ga ik niet nog een keer doen. Ik heb nog steeds een C en ik ben er nog steeds erg blij mee. 
 
Jij ook een fijne zondag verder!!

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@Adriaantje wat fijn dat je een bvk en lift krijgt door Prof. Van der Lei. Ik vind hem echt heel aardig. Hij was tijdens het herstel ook geduldig en duidelijk. Bij mij is het inmiddels helemaal genezen. Ik kan weer op mijn zij en buik slapen. Ik ben super blij met mijn borstverkleining. Hij heeft er echt iets heel moois van gemaakt. Ik heb nu een mooi 85 C. Heel veel succes in november en als je nog meer vragen hebt dan mag je me altijd mailen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.