Ga naar inhoud

Werkgever niet willen informeren?


Beyonce

Aanbevolen berichten

Wat een toeval dames! Ik snap de albums nog niet helemaal haha. Kan wel foto’s zien in de galerij en die heb ik UITERAARD al helemaal uitgebreid bekeken haha. Best gek eigenlijk als ze er zo over nadenkt ?
 

Als iemand een album heeft dat ik mag zien, dan graaaaag! Ik zal ook eens gaan uitzoeken hoe ik dat moet maken, ook al is er nog weinig te zien ha ha ha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Beyonce,

 

met automaat moet het helemaal goedkomen! Ik moest na twee weken weer elke dag 150 km rijden. Onderhands sturen (even lastig met rotonde’s en bochten, maar went snel) en dat ging prima! (Had gewoon een geschakelde auto)

ben pas na 2,5 maand weer normaal gaan sturen en heb oprecht minimaal last ervan gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Robijntje02, dankjewel! Neem heel graag een kijkje in jouw album. Krijg ik daar een melding van?
 

Nou hier een lichte paniek aanval. Consult was echt ver boven verwachting. Ben ontzettend positief en heb vooral een heel goed gevoel. Totaal onverwachts, heb dit nooit zo snel en ben echt een gevoelsmens. Alles klopte, zoveel tijd en geduld en hele goede adviezen. Mijn borsten zijn ongelijk en ze gaf ook aan hier niet mee te willen spelen. Ook zal het iets uitvergroot worden nu natuurlijk. Vooral haar eerlijkheid kan ik erg waarderen hierin. Ze wil zoveel mogelijk de borst verder borst laten. De maat waren we in 1x overuit. Ik was overall erg kritisch maar daar is weinig van over nu. Echterrrr ik kan al over een paar weekjes terecht en had zelf augustus bedacht! Error, ik kan dit even niet handelen. Maar het zou nu ineens al 10 weken voor mijn vakantie kunnen. Kort erop durfde ik niet aan, maar dit wel. Alleen de omschakeling, alles vliegt door mijn hoofd. Wilde nog zoveel doen en opzoeken. Maar het voelt zo goed. 
 

Moet nog bedenken hoe ik het aan mijn moeder vertel, thuis regel en met werk. Dit wordt een lange nacht voor mij! 
 

Herkent iemand dit? En heeft iemand goede tips of geruststellende woorden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis, ik val ook even binnen. Fijn dat je consult zo goed beviel, een goed gevoel is onwijs belangrijk zo heb ik mijn pc ook uitgekozen. Eerlijk advies is het beste wat je kan krijgen! 
Voor welke protheses heb je gekozen en ga je voor voor of achter de spier? Dat kon ik even niet terugvinden in je topic. 
 

Herkenbaar die stress nu het allemaal zo kort dag is voor je gevoel. Ik weet niet wat de exacte datum is, maar ik zou eerst met je werk proberen vrij te regelen. Je bent ook niet verplicht te vertellen waaraan je geopereerd wordt, dus niet doen als je dat nog steeds niet wilt. ? Als dat geregeld is kan je het beste gewoon open en eerlijk tegen je moeder zijn, ik heb gewoon op tafel gegooid dat ik mijn borsten na afvallen niet meer mooi vind en ze ga laten doen. Toen begreep mijn moeder wel waarom. Uiteindelijk zijn ze alleen maar bezorgd. 
 

Ben heel benieuwd naar je vervolg!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaauuw @Robijntje02 wat ziet het er al goed uit! Bedankt voor het toevoegen! Ik hoop dat ik er ook zo uitkom haha! 
 

@ProjectX bedankt voor je uitgebreide reactie! Leuk dat je komt binnen vallen. Ik ben nog steeds verbaasd dat het allemaal zo goed voelde. Had dat eerlijk gezegd niet verwacht! Meer door het ‘te goed’ inlezen. Vind over bijna elke kliniek en chirurg zowel goede en slechte verhalen. Vind dat erg moeilijk. Goede informatie is nog zo makkelijk niet te vinden blijkbaar. Dan maar op gevoel afgaan. 
 

Ik heb gekozen voor 330 cc monoblock dual plane. Ik heb nog voldoende verlof voor 2 weken. Dan ben ik er met de vakantie wel weer volledig doorheen maar jammer dan. Ik kan kiezen tussen 12 of 19 maart. Of natuurlijk wel gewoon pas na de vakantie. Had nooit verwacht dat het ‘zo snel’ zou kunnen. Wat betreft ouders, dit moet ik inderdaad maar gewoon doen. Oef ik vind het allemaal dood eng! Wanneer ben jij geweest, als ik vragen mag? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce Ja die goede en ook slechte verhalen maken het erg ingewikkeld, daar had en heb ik nog steeds ook wel moeite mee. Maar goed, het is net zoals met producten.. er is altijd wel iemand ontevreden. Meestal hoor je de succesverhalen ook niet. 

 

Mooi aantal cc, ben heel benieuwd hoe het resultaat gaat zijn! Leuk! Ik zou zo ver mogelijk van je vakantie af plannen en dan gaan voor 12 maart, maar dat is persoonlijk. Dan hebben ze de meeste tijd om in te dalen, zeker als je dual plane gaat. Ik ben nog niet geweest, ik word 31 maart geopereerd. Geloof me, zodra je het aan je ouders hebt verteld valt er zo'n last van je schouders, dat is zo fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX Jaaa daar heb je ook gelijk in... Overigens over mijn chirurg geen gekkigheid gevonden hoor maar toch. Kom het liefst zoveel mogelijk in contact met andere patiënten van haar maar die liggen niet zomaar voor het oprapen ofzo haha. 
 

Als ik 12 maart ga dan is dat ruim 3 maand voor mijn vakantie. Dat vind ik ook het aller beste, maar dat is ook weer zo dicht bij ‘nu’ hahahahah. 
 

Ooohh jij moet nog! Spannend! Heb je al een topic hier dat ik kan volgen? Zo niet, wat heb jij gekozen allemaal en waar mag jij heen :) ? Spannend!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce 3 maanden van te voren is echt priiiiima! Ja wel gelijk heel spannend, over 2 weken al! Maar als je er een goed gevoel bij hebt moet het ook goed komen! ☺️

 

Ja ik heb een topic bij operatieverslagen staan, ga bij Klaver kliniek bij dr. Bodde. Heel spannend! A.s. maandag nog even passen en dan alles 100% vast leggen. Ik ga je even volgen, dan kan ik je updates makkelijker zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
Op 24-2-2020 om 20:32, Robijntje02 zei:

@Beyonce Sommige albums staan openbaar, die kan iedereen inzien, maar sommige albums kun je niet zomaar inzien; de privé albums. Die kun je alleen inzien als de eigenaar je heeft toegevoegd. 

Ik ga je toevoegen aan m'n album! 

Mag ik ook je album bekijken?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.