MMelody

MMelody : 20 juli 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen

Recommended Posts

Dankjewel! Had inderdaad gezien dat jij inmiddels ook een datum hebt, heel fijn. Is het al wat rustiger qua werk ook, je werkte in de zorg hè? 

Ben heel benieuw hoe het eruit gaat zien bij ons. Ik krijg dual plane, en jij? 

Jaa, ik ook! 

Bij ons zijn de gemoederen bedaart op het werk, gelukkig maar. 

• Like 1

Wat fijn dat je gelijk een goed gevoel had bij deze arts en dat je al een datum hebt! :)

Ik lees even mee met dit topic, ik ben nog aan het oriënteren en tot nu toe behoort Dr Selms tot mijn favorieten. Ik denk dat ik na de zomer een consult ga inplannen bij hem. 

Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat bij jou! :) Motiva ergonomix vind ik persoonlijk het mooiste en natuurlijkste resultaat geven.  

• Like 1

Spannend! Weet je al ongeveer wat je wilt, rond of anatomisch? Etc. 

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk naar van Selms ging om de verschillen tussen monobloc hydrogel en siliconen te bespreken. Maar omdat ik er zo'n goed gevoel bij had, toch maar besloten om het gewoon daar te laten doen. En uiteindelijk dus voor de siliconen gekozen, maar daar was ik ook al snel uit. 

Qua resultaat kan ik dus inderdaad nog niks zeggen 🙈 maar de consulten waren erg fijn, het personeel wat er verder werkt ook. Dus in dat opzicht zeker een aanrader! 

Mijn voorkeur gaat uit naar de motiva ergonomix. Ik vind de resultaten zo mooi met de ergonomix. Mijn wish boobs zijn vrijwel ook allemaal van motiva ergonomix haha!

Ik heb nu een 75B en geen mooie vorm borsten, ver uit elkaar en puntig.. Ik zou graag een mooie 75D willen en een ronde maar natuurlijke vorm. Alhoewel ik wel heb gelezen dat je de cupmaat niet echt kan voorspellen van te voren. 

Oeh de monobloc ja! Die sprak mij ook zeker aan, maar ik las dat die van de markt is gehaald. Is dat ook de reden dat je voor siliconen prothese kiest? 

Leuk dat je zo'n goede indruk hebt gekregen van de kliniek! Ik blijf je graag volgen met je operatie en het herstellen daarvan :)

• Like 1

Jaa de ergonomix zijn mooi hè 😍 van Selms vroeg mij wel welke cupmaat ik op uit wou komen, ik heb toen gezegd dat ik graag een D zou willen als dat bij mij lichaam zou passen. Hij zei toen dat ik met de 335cc full daar zeker op uit moet komen en dat het goed in verhouding zal zijn 😁

Ik was eigenlijk al snel van de monobloc af, het ging mij vooral om breast implant ilness die evt bij siliconen voor kan komen. Maar ik geloof dat dat bij motiva nog niet echt bekend is.

Verder is de monobloc ook een stuk platter vertelde hij, waardoor je dus sowieso minder projectie hebt. Hij plaatst dat liever alleen bij mensen die al meer weefsel van zichzelf hebben en een kleine borstvergroting willen. En de monobloc zijn inderdaad niet meer leverbaar voor langere tijd. 

Leuk om te horen dat je me gaat volgen 😊 hopelijk gaat de tijd snel en staat hier binnenkort mijn operatie verslag op 🤩