Ga naar inhoud

Voor de dames die al een BV hebben; hoe voelen ze??


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Overweeg sterk een borstvergroting. Cup A, nauwelijks, en echt lelijk slap sinds twee keer borstvoeding. Maar nu ben ik zo benieuwd hoe ze voelen! Voelt het natuurlijk? Voel je de randen van de prothese? Zie je de randen van de prothese. Bewegen ze raar als je je borstspier aanspant. En hoe zien ze eruit als je op je rug ligt? Is dat heel neppig en strak? Of valt het mee. 

Hoop op wat antwoorden.

Fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet op alles antwoorden, want ik heb ze nog niet, maar ik heb wel laatst de borsten van een bekende mogen voelen en bekijken.

Een deel van je vragen zijn alleen echt persoonsgebonden. 
Voelen ze natuurlijk? Die van haar voelden niet zoals natuurlijke borsten, nee. Maar zij had anatomische protheses, die staan erom bekend dat ze wat “harder” zijn dan bijv ronde. De randen voelde ik bij haar alleen aan 1 zijkant van haar borst, maar ook hier geldt weer; dat is persoonlijk (heeft niet iedereen) en mede veroorzaakt doordat ze anatomische protheses heeft. 
De randen zie je bij sommige, bij sommigen niet. De techniek (voor de spier of dual plane) heeft hier invloed op, net als de hoeveelheid cc’s die je neemt en je eigen voorsituatie/huid.

De rest kan ik niet beantwoorden, maar so far mijn antwoorden in ieder geval ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna 2,5 week PO , en tot nu toe voelen ze stevig maar niet kei hard. Je kan er wel indrukken maar anders dan bij natuurlijke . Ik zie het een beetje als een onzichtbare BH. Ze hebben nog niet echte de natuurlijke hang. 

Ik heb ze dual plane. Ik ben zelf ook Wel benieuwd of dit het is of nog zachter gaat worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-2-2020 om 15:00, Twijfelaartje123 zei:

Lieve dames,

Overweeg sterk een borstvergroting. Cup A, nauwelijks, en echt lelijk slap sinds twee keer borstvoeding. Maar nu ben ik zo benieuwd hoe ze voelen! Voelt het natuurlijk? Voel je de randen van de prothese? Zie je de randen van de prothese. Bewegen ze raar als je je borstspier aanspant. En hoe zien ze eruit als je op je rug ligt? Is dat heel neppig en strak? Of valt het mee. 

Hoop op wat antwoorden.

Fijne dag!

 

Denk dat het afhankelijk is van hoeveel eigen weefsel je hebt. Ik heb weinig van mezelf en mijn ervaring is dat het niet als een natuurlijke borst voelt. Zelfs met motiva ergonomix, wat toch een van de zachtste prothese schijnt te zijn. Het is een beetje alsof je in een zachte rubber bal knijpt; het is redelijk zacht maar het blijft voelen als een rubber bal...

 

Ik vind ze er niet perse onnatuurlijk uitzien als ik lig. Ze vallen een beetje opzij en worden wat platter. Al zie je wel verschil met een natuurlijke borst.

 

Bewegen ze raar als ik mijn borstspier aanspan? Ja, als ik mijn borstspier aanspan vervormt mijn borst (ik heb ze dual plane).

 

Wat betreft de randen; die voel en zie ik een beetje vooral aan de binnenkant van mijn borst (dus in dat tussenstuk zeg maar). 

 

Ik denk dat het ook heel persoonlijk is, wat de een natuurlijk vindt qua gevoel en uiterlijk. En ik ben misschien wat kritisch. Heb ook wel eens met een vriendin vergeleken met echte borsten en het verschil ervaren. Als je er minder mee bezig bent en geen vergelijkingsmateriaal hebt, valt het mogelijk minder op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 11-2-2020 om 08:00, Lindan zei:

Ik ben bijna 2,5 week PO , en tot nu toe voelen ze stevig maar niet kei hard. Je kan er wel indrukken maar anders dan bij natuurlijke . Ik zie het een beetje als een onzichtbare BH. Ze hebben nog niet echte de natuurlijke hang. 

Ik heb ze dual plane. Ik ben zelf ook Wel benieuwd of dit het is of nog zachter gaat worden. 

Heb jij een album? Zou ik mogen meekijken? Heb aanstaande maandag mijn eerste afspraak van een rijtje. Dr. Melenhorst van Bergman. Ik lees weinig over hem op het forum maar vond zijn resultaten op de website wel mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.