Ga naar inhoud

Irisl : 21 februari 2020 : Dr. Tielemans : Velthuiskliniek Velp


Aanbevolen berichten

Zo, even weer een kleine update. Inmiddels dag 3 PO. Gisteren was de minst leuke dag tot nu toe. Ik was in de ochtend heel erg misselijk en moest helaas ook overgeven. Wat was dat een eng gevoel, zo net na de operatie. Vandaag gaat het gelukkig weer wat beter, sinds vanochtend ook wat meer aan het lopen, af en toe een extra rondje om de tafel in bejaardentempo? Wel sinds vandaag ook pijnsteken in mijn rechter borst, vooral een eng gevoel omdat ik tot nu toe nog niet echt pijn heb gehad, meer een soort van druk. Nou heb ik gisteren 2x mijn paracetamol overgeslagen ivm de misselijkheid, dus ik hoop dat de pijnsteken snel gaan verdwijnen nu ik weer netjes mijn medicatie neem. Alles is wel nog flink gezwollen, mijn linkerzijde is dik en ook tussen mijn borsten in is het dik en heel blauw, maar ik vind het er wel al steeds mooier uit beginnen te zien. Het roze ontsmettingsmiddel wil er niet echt af? 

@Loesje3Ik was toevallig net even je topic aan het doorlezen, blij om te horen dat het vasthouden herkenbaar is?

 

Ik heb nu vakantie, maar over een dikke week moet ik eigenlijk wel weer gewoon naar school, heel benieuwd hoe en of dat gaat aangezien ik nu na twee rondjes om de tafel kapot ben? Autorijden laat ik sowieso nog een paar weken achterwege, ik heb gelukkig genoeg mensen die bereid zijn me te brengen en te halen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag precies 1 week PO en ik begin me langzaam weer iets meer mens te voelen. Sinds gisteren loop ik wat meer rond in huis, krijg ik de deuren weer open (klink omlaag duwen durfde ik eerst niet) en begin ik me dus nu wel ook echt een beetje te vervelen. Gisteren voor het eerst een beetje getypt op mijn laptop, maar daarna meteen meer last dus dat was iets teveel. Alles is nog erg gezwollen en flink blauw/groen. Vooral aan de zijkanten en tussen mijn borsten in is het heel dik waardoor ik nu even een soort uniboob effect heb. Ik hoop dat dit snel gaat wegtrekken, maar kan me gelukkig wel redelijk inbeelden dat als de zwelling gaat afnemen en ze een beetje gaan zakken het er wel mooi uit gaat komen te zien. Omdat alles zo beurs is begint de bh wel pijn te doen, hij zit zo strak! Mijn rug is ook een beetje klaar van de houdingen die ik snachts en gedurende de dag aanneem. Een hoop geklaag maar eigenlijk allemaal om niets, het gaat tot nu toe goed en daar ben ik heel blij mee. Nu nog een beetje geduld... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina_a Het gaat gelukkig goed. Vandaag is de eerste dag dat ik helemaal geen pijnstiller probeer te slikken. Ik had afgelopen donderdag controle en alles zag er goed uit, het is alleen nog behoorlijk gezwollen, vooral aan de zijkanten. Ze worden elke dag mooier en er is nu al zoveel verschil met twee weken geleden. Ik heb helaas geen album. Ik zit nog op school en vind dat te riskant. Ik heb van te voren wel veel foto's gemaakt met kleding, het plan is om dezelfde kledingstukken over een week of vier weer te passen en foto's te maken. Wellicht dat ik dan een album aanmaak met die foto's... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Inmiddels 7 weken PO en ik vond het wel tijd voor een update. Ik vind het resultaat echt heel mooi en de maat is ook echt perfect. Dit is voor mijn gevoel hoe het had moeten zijn. Mijn herstel verloopt goed, zeker als ik het vergelijk met andere dames hier op het forum, dan mag ik echt niet klagen. Sinds een week draag ik nu een normale bh, in verband met corona maar online een hele hoop bh's in verschillende maten besteld en er gelukkig twee kunnen houden. De maat is nu ook duidelijk, het is een 70c geworden? Ik heb wel sinds ik de normale bh draag meer last. Sowieso denk ik soms dat ik de eerste 6 weken te weinig heb gedaan (als dat mogelijk is) Ik kan nog steeds niet veel, alles wat ik probeer (lees kleine wandeling, iets hoger reiken) voelt nog vervelend. Bij het opstaan in de ochtend heb ik ook nog altijd het bakstenen gevoel. Ik ben nu maar voorzichtig met wat oefeningen begonnen die ik online had gevonden. Zijn er meer dames die dit gevoel herkennen? Het is voornamelijk een vervelend gevoel aan de bovenkant van mijn borsten. Geduld is het sleutelwoord hier op het forum, ook ik zal dat moeten leren. Ik ben benieuwd hoe het de komende weken gaat lopen en hoop steeds meer vooruitgang te gaan zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Leuk, een update!

hoeft geen 70C te blijven hè! Ik heb met ruim 2 mnd PO 1 bh gekocht en die was na 2 weken al te klein. Heb dual plane geplaatst dus wellicht dat het daardoor komt. Het gevoel herken ik niet, maar lees wel ‘pas’ 7 weken (hoewel dat dan heeeel lang lijkt!). Miss heeft het daarmee te maken? Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.