dientje

dientje : 31 maart 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hij plaatst enkel en alleen volledig achter de spier, dual plane is half achter de spier.

Dat heb ik nog nooit gehoord, dacht dat er alleen maar op de spier of dual plane bestaat. 

Ohh dit doet mijn denken aan mijn consult bij de wellness kliniek lang geleden, volgens mij bij dr Visser.. 

Eerst uren gereden, toen nog heel lang wachten  liep vreselijk uit echt iets van 2 uur, en toen het gesprek.

Zij wilde toen 500 cc plaatsten ( was voor die tijd echt nog heel groot) voor de spier en voor mijn lipo kon allemaal wel maar moest geen wonderen verwachten ofzo. 
Niks geen pas prothese werd snel gekeken dit werd gezegd en ik moest het er maar mee doen.

Zo stom als ik was heb ik gelijk een afspraak ingepland en 500 euro aanbetaald, tot ik thuis kwam en slapeloze nachten had omdat ik daar echt niet meer heen wilde.

Gelukkig heb ik toen mijn aanbetaling terug gekregen met moeite maar zou het niemand aanraden om naar de Wellness kliniek te gaan. 

Dat precies hetzelfde inderdaad

Bij Verdonck ga je een hele andere ervaring hebben! Ik ben in oktober geopereerd door Verdonck en ben erg tevreden. 
Hele fijne man, lekker gemoedelijk en luistert goed. Neemt ook prima de tijd voor je!

• Like 1

hallo iedereen! 

vandaag mijn 2de consult gehad en wat een wereld van verschil! 

Dr. verdonck heeft een duidelijke uitleg gegeven en samen zijn we tot de conclusie gekomen dat we voor 335 cc FULL MOTIVA ERGONOMIX zouden gaan. 

zelf ga ik nog een extra consult plannen omdat ik nog niet 100% zeker ben van de maat. 

Ik zie vooral veel mooie voorbeelden van de demi motiva ergonomix en die bevatten veel meer cc... 

Begin April zal ik de operatie laten doorgaan. Zooo spannend! :D 

groetjes 

• Like 1
  • Upvote 1

Heb alvast een 2de consult gepland voor de grootte te bepalen. 

ja bij de demi wordt er vaak gewerkt met implantaten rond de 425cc. 
bij de full heb je al een D cup vanaf 315cc.

althans, zo lijkt het op de foto’s toch. 
ben nog niet zo ervaren in de implantaten. 

Ah zo. Maar heel erg afhankelijk van je eigen voorsituatie sowieso. Goed dat je nog een keer ga passen. Ik twijfelde eerst ook over de demi ipv de full. Maar in overleg met de arts toch voor de full gekozen. Ivm breedte van 14,5cm wordt het de 550cc

Ik had een 70B en heb met 235 cc een 70D weten te behalen. Cc’s zeggen niet alles! 
dus laat je daar vooral niet te veel door leiden. Kijk naar wat mooi is en bij je past😊

Hi meid, ik zag dat je ook op de planning staat voor 31 maart, ik word die dag ook geopereerd (bij Klaver klinieken) en vind het wel leuk om jouw ervaring te lezen. Wellicht kunnen we elkaar een beetje oppeppen de dagen erna. 😂 

Goed dat je nog een 2e consult hebt ingepland, ik heb mijn 2e consult op 2 maart staan ook om nog even te passen etc. 

Hoi! 

ja, idd kunnen we doen! 

ik volg je even en dan kunnen we ook chatten enz 🙂 

@dientje

Hoi hoi, 

Ik zie dat de datum nu helemaal vaststaat, daarom heb ik de titel aangepast en topic verplaatst naar operatie verslagen, dan kun je dit topic gewoon blijven gebruiken voor alle verdere updates en om je verslag te delen.

Heel veel plezier met aftellen.

• Like 1