Ga naar inhoud

dientje : 8 juni 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hi meid, ik zag dat je ook op de planning staat voor 31 maart, ik word die dag ook geopereerd (bij Klaver klinieken) en vind het wel leuk om jouw ervaring te lezen. Wellicht kunnen we elkaar een beetje oppeppen de dagen erna. ? 

 

Goed dat je nog een 2e consult hebt ingepland, ik heb mijn 2e consult op 2 maart staan ook om nog even te passen etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, ProjectX zei:

Hi meid, ik zag dat je ook op de planning staat voor 31 maart, ik word die dag ook geopereerd (bij Klaver klinieken) en vind het wel leuk om jouw ervaring te lezen. Wellicht kunnen we elkaar een beetje oppeppen de dagen erna. ? 

 

Goed dat je nog een 2e consult hebt ingepland, ik heb mijn 2e consult op 2 maart staan ook om nog even te passen etc. 

Hoi! 

ja, idd kunnen we doen! 

ik volg je even en dan kunnen we ook chatten enz ? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hmm.. het geplande 2de consultatie is helaas afgezegd door dr. Verdonck... 

er was ook geen andere dag dat ik nog op consultatie kon komen.. 

ik zit wel nog met wat vragen over mijn borstvergroting binnenkort zoals:

- wat is nu het echte verschil tussen motiva progressive full en motiva ergonomix full? en wat past het best bij mijn lichaam? 

- geeft 335cc wel voldoende grootte aan mijn borsten? 

- kan ik op voorhand iets doen om de kans op infectie te verkleinen? 

-... 

 

ze hebben me wel beloofd dat ik voor de operatie ruim de tijd ga krijgen om vragen te stellen etc. maar ik vrees dat ik dan al zo zenuwachtig zal zijn dat ik niet de juiste keuze ga maken ofzo... Gelukkig is mijn ventje al van dag 1 mee en weet hij wel wat ik wil. 

 

groetjes 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nog even wachten zei:

Wat naar zeg. Wellicht een telefonisch consult wel nog mogelijk? Lijkt me niet handig om ter plekke nog het implantaat te moeten gaan kiezen. 

 

Uuhuh... ben wel vrij zeker dat ik voor de ergonomix full 335cc ga gaan maar wou gewoon nog eens passen en vergelijken.. dus op zich is het geen ramp maar geeft me toch wel iets meer stress. Heb nog wel vertrouwen in dokter verdonck hoor maar spijtig dat hij dit consult heeft afgebeld. 

ik denk wel dat ik telefonisch contact kan opnemen maar dat is niet hetzelfde hé. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, dientje zei:

Hmm.. het geplande 2de consultatie is helaas afgezegd door dr. Verdonck... 

er was ook geen andere dag dat ik nog op consultatie kon komen.. 

ik zit wel nog met wat vragen over mijn borstvergroting binnenkort zoals:

- wat is nu het echte verschil tussen motiva progressive full en motiva ergonomix full? en wat past het best bij mijn lichaam? 

- geeft 335cc wel voldoende grootte aan mijn borsten? 

- kan ik op voorhand iets doen om de kans op infectie te verkleinen? 

-... 

 

ze hebben me wel beloofd dat ik voor de operatie ruim de tijd ga krijgen om vragen te stellen etc. maar ik vrees dat ik dan al zo zenuwachtig zal zijn dat ik niet de juiste keuze ga maken ofzo... Gelukkig is mijn ventje al van dag 1 mee en weet hij wel wat ik wil. 

 

groetjes 

 

 

 

Oh dat is balen, snap dat je graag nog even wil passen idd.. Kan je niet bij een assistente komen om te passen en de vragen via de mail stellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey @dientje , echt vervelend seg! Had Dr. Verdonck dan zelf naar jou gebeld? 

Ten slotte zijn het toch belangrijke beslissingen die je moet nemen met een redelijk kostenplaatje.

Op de dag van de ingreep neemt hij wel nog tijd om met jou even te overleggen... maar een fijn gevoel is nu niet voor jou ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, dientje zei:

Hmm.. het geplande 2de consultatie is helaas afgezegd door dr. Verdonck... 

er was ook geen andere dag dat ik nog op consultatie kon komen.. 

ik zit wel nog met wat vragen over mijn borstvergroting binnenkort zoals:

- wat is nu het echte verschil tussen motiva progressive full en motiva ergonomix full? en wat past het best bij mijn lichaam? 

- geeft 335cc wel voldoende grootte aan mijn borsten? 

- kan ik op voorhand iets doen om de kans op infectie te verkleinen? 

-... 

 

ze hebben me wel beloofd dat ik voor de operatie ruim de tijd ga krijgen om vragen te stellen etc. maar ik vrees dat ik dan al zo zenuwachtig zal zijn dat ik niet de juiste keuze ga maken ofzo... Gelukkig is mijn ventje al van dag 1 mee en weet hij wel wat ik wil. 

 

groetjes 

 

 

Kun je niet bij de andere arts uit dezelfde kliniek een afspraak maken? Kun je in ieder geval wel passen en je vragen stellen? 

Online komt er ook nog wel eens een afspraak vrij. Ik had een paar dagen geleden gebeld en kon pas 31 maart op consult. Een dag later stond op de site 12 maart ineens vrij na 5 uur. Even goed in de gaten houden ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hi Dientje, @dientje

 

Ik ben op dezelfde dag ingepland bij dr. Verdonck. Ik wacht nog op een mail van bbc met info (uur etc.) voor maandag. Heb jij al iets ontvangen?

 

Het is best wel spannend. Zelf heb ik ook maar 1 keer kunnen ‘passen’, maar er is mij verzekerd dat ik dit op de dag zelf nog kan bespreken. Ik vertrouw op de expertise van de dokter in de keuze van de prothese, want tijdens het consult is besproken wat ik mooi vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Mila86 zei:

Hi Dientje, @dientje

 

Ik ben op dezelfde dag ingepland bij dr. Verdonck. Ik wacht nog op een mail van bbc met info (uur etc.) voor maandag. Heb jij al iets ontvangen?

 

Het is best wel spannend. Zelf heb ik ook maar 1 keer kunnen ‘passen’, maar er is mij verzekerd dat ik dit op de dag zelf nog kan bespreken. Ik vertrouw op de expertise van de dokter in de keuze van de prothese, want tijdens het consult is besproken wat ik mooi vind.

 
Oh, leuk! Dan kunnen we elkaar een beetje steunen. Nee, ik heb nog geen uur voor de ingreep. Verdonck zei me dat de planning vrijdag gemaakt wordt.
Vandaag een mailtje gehad dat ik vandaag of morgen al het uur zou krijgen. Spannend dus! 
wat ga jij krijgen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Mila86 zei:

Heel fijn inderdaad om elkaar te kunnen steunen. Ik weet niet goed wat ik kan verwachten van het herstel, want je leest hier heel verschillende ervaringen.

 

Ik krijg normaal motiva progressive plus 295cc

Ahja oké, dat is iets ronder dan de ergonomix zeker? 
wat is jouw lengte en gewicht? 
 

goh, het herstel... ik probeer er niet teveel over na te denken. Ik hoop dat het wel zal meevallen ☺️ Ik heb wel een hoge pijngrens denk ik. 
 

 

1 uur terug, Mila86 zei:

Hi Dientje, @dientje

 

Ik ben op dezelfde dag ingepland bij dr. Verdonck. Ik wacht nog op een mail van bbc met info (uur etc.) voor maandag. Heb jij al iets ontvangen?

 

Het is best wel spannend. Zelf heb ik ook maar 1 keer kunnen ‘passen’, maar er is mij verzekerd dat ik dit op de dag zelf nog kan bespreken. Ik vertrouw op de expertise van de dokter in de keuze van de prothese, want tijdens het consult is besproken wat ik mooi vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat inderdaad iets ronder is dan ergonomix als ik de berichten op het forum lees. Dit zou een goede keuze zijn als je zoals ik volume bovenaan mist. Ik ben 1m72, 61 kg, kleine B cup. 
 

En bij jou, wat is jouw situatie en wat heb je gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, dientje zei:

Als je naar het begin van de topic gaat kan je al mijn gegevens lezen. Er is ook een album aangemaakt met mijn huidige (voor) situatie. 

 Of toch niet ☺️ Dacht dat het al bij stond maar bij deze: 

leeftijd: 29 jaar 

lengte: 157cm 

gewicht : 58kg

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.