Ga naar inhoud

Van Onselen


Aanbevolen berichten

@Lie30

Ik zat even naar je foto te kijken

(om 06.00 uur?‍♀️) en ik vroeg me het volgende af;

- Heb jij littekens van de borstlift?

Ik zie werkelijk geen littekens van de borstlift?‍♀️ Waarschijnlijk niet want die was niet uitgevoerd Begrijp ik uit je Verhaal.

- Als er dus alleen een vergroting heeft plaatsgevonden Op basis van je foto , vind Ik je borsten geen hang . Was een lift volgens mij niet echt nodig . ( ik ben geen arts hè )

- Had jij destijds wel betaald hiervoor ?


Als ik naar de dames kijk met een borstlift en incl mezelf ( jaren geleden ) hebben we toch allemaal een litteken rondom de tepel  En of litteken verticaal vanaf Tepel naar beneden.
 

Ik ben reuze benieuwd wat de arts uit je borst gaat halen. Want ook ik heb maar 45cc meer dan verwacht je toch wel iets meer volume! En natuurlijk ligt het aan je voorsituatie.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Lindan zei:

Sorry maar als ik dit leest , dan weet ik niet of deze arts vertrouw met mijn lichaam.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Er staat ook ergens een stuk waar dit door een andere arts onderbouwd word en je al kan lezen dat t net wat anders in elkaar steekt.  En niet enkel van onselen de dader maar een heel team.  het meisje zelf was ook niet eerlijk over drugs gebruik enz enz.    De dood had met de anesthesie te maken.
ik praat hem niet goed maar het is wel

jammer dat alsmiemand pech heeft dit er gelijk bij gepakt word.  
En heel prothese vrouwen nl is geen lid van dit forum...   iedereen is vrij keuze natuurlijk en begrijpelijk als het vrouwen afschrikt.  

Maar er zijn ook vrouwen die wel tevreden zijn zonder botstenforum en met forum.  
 

mijn ervaring is in ieder geval goed terwijl ik tubulaire borsten heb.  
Ik blijk achteraf een benelli nodig te hebben, die krijg ik na 1 jaar po.  

Enige wat ik jammer vind is dat ik ze te klein vind.  
Maar meer paste gewoon niet. 

Dan moet ik wisselen tzt. 

 

Nogmaals, vind het bijzonder rot dat @Lie30zich zo voelt en ontevreden is.

Heb je wel goed kunnen spreken met hem? En hij erkent niks?

 



 


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lindan zei:

@Lie30

Ik zat even naar je foto te kijken

(om 06.00 uur?‍♀️) en ik vroeg me het volgende af;

- Heb jij littekens van de borstlift?

Ik zie werkelijk geen littekens van de borstlift?‍♀️ Waarschijnlijk niet want die was niet uitgevoerd Begrijp ik uit je Verhaal.

- Als er dus alleen een vergroting heeft plaatsgevonden Op basis van je foto , vind Ik je borsten geen hang . Was een lift volgens mij niet echt nodig . ( ik ben geen arts hè )

- Had jij destijds wel betaald hiervoor ?


Als ik naar de dames kijk met een borstlift en incl mezelf ( jaren geleden ) hebben we toch allemaal een litteken rondom de tepel  En of litteken verticaal vanaf Tepel naar beneden.
 

Ik ben reuze benieuwd wat de arts uit je borst gaat halen. Want ook ik heb maar 45cc meer dan verwacht je toch wel iets meer volume! En natuurlijk ligt het aan je voorsituatie.


nee totaal geen littekens ik heb 2 kleine sneetjes aan de onder kant.. ik heb wel een borstvergroting gekregen maar niet het volume wat ik wou ik had 75b en ze zouden er 380 in doen ja ik heb voor de borstlift en de borstvergroting betaald.. 

 

ik ben ook heel erg benieuwd wat eruit wordt gehaald!! ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lie30 zei:


nee totaal geen littekens ik heb 2 kleine sneetjes aan de onder kant.. ik heb wel een borstvergroting gekregen maar niet het volume wat ik wou ik had 75b en ze zouden er 380 in doen ja ik heb voor de borstlift en de borstvergroting betaald.. 

 

ik ben ook heel erg benieuwd wat eruit wordt gehaald!! ? 

 


@Lie30 moet je wel nageven dat je borsten “klein” zijn.   Ogen Wel heel natuurlijk, maar snap dat je dit niet verwacht met 380cc en het teleurstellend is.   
Ik wilde ook 380cc maar dat paste dus niet.

Heb de diagon gel 335cc met max projectie.  Maar die van mij lijken wel wat groter... 
Maar staan ook dichterbij elkaar.
Ik kom van A af qua volume maar moest b dragen vanwege de breedte.  
Lege b had ik altijd.  en dus ook moeilijke borsten ivm tubulaire borsten.  
 Draag nu 80D.   Wat draag jij?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, MW1986 zei:


@Lie30 moet je wel nageven dat je borsten “klein” zijn.   Ogen Wel heel natuurlijk, maar snap dat je dit niet verwacht met 380cc en het teleurstellend is.   
Ik wilde ook 380cc maar dat paste dus niet.

Heb de diagon gel 335cc met max projectie.  Maar die van mij lijken wel wat groter... 
Maar staan ook dichterbij elkaar.
Ik kom van A af qua volume maar moest b dragen vanwege de breedte.  
Lege b had ik altijd.  en dus ook moeilijke borsten ivm tubulaire borsten.  
 Draag nu 80D.   Wat draag jij?

 


Ja die leegte er tussen in vind ik ook niet mooi. Ik heb toen voor druppel gekozen maar ga nu voor motiva rond dual plane zodat de silicon minder op valt  en groter in de breedte is.  Zodat ik eindelijk volume krijg en dat ze mooi bij elkaar staan. Ik draag nu alleen maar push up terwijl ik daar juist van af wou 75D wil gewoon lekker ook zonder bh kunnen lopen maar wel dat ze het mooie volume hebben. 
heb een foto toegevoegd wat hopelijk mijn eind resultaat gaat worden is natuurlijk bij iedereen verschillend en dit is met bh 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lie30 ook ik dacht meteen bij het zien van je foto dat er geen borstlift is uitgevoerd. Je hebt de littekens die daarbij horen niet, maar denk ook dat je geen borstlift nodig hebt want ik vind ze niet hangen. Ik zou wel een gesprek aangaan met de pc en zo niet dan via de juridische weg kijken of je nog iets van je geld kunt terug krijgen voor de niet uitgevoerde borstlift.

Als je de afstand tussen je borsten minder wilt hebben het je sowieso wat bredere implantaten nodig. ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ld1234 zei:

@Lie30 ook ik dacht meteen bij het zien van je foto dat er geen borstlift is uitgevoerd. Je hebt de littekens die daarbij horen niet, maar denk ook dat je geen borstlift nodig hebt want ik vind ze niet hangen. Ik zou wel een gesprek aangaan met de pc en zo niet dan via de juridische weg kijken of je nog iets van je geld kunt terug krijgen voor de niet uitgevoerde borstlift.

Als je de afstand tussen je borsten minder wilt hebben het je sowieso wat bredere implantaten nodig. ?


ja ga ik zeker doen.. helaas laat de praktijk zich dood stil.. 

ja klopt ik ga nu voor motiva rond met een breedte van 12.25 als ik het goed zeg. 
ben erg benieuwd wat eruit komt. Hoeveel cc de praktijk vertelde mij dat ze een inwendige lift hebben uitgevoerd multi plane hier is niks over te vinden op heel het internet. En ook niet op hun site. Moeilijk blijft door me hoofd spoken

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Ld1234 zei:

@Lie30 mooi!! Bij mij hadden ze die ook besteld, maar uiteindelijk de 450cc geplaatst. 

Welke kliniek ga je nu?


Ik ga nu bij faceland. Had er een heel fijn gevoel bij bij maar ben ook al bij 3 verschillende geweest deze voelde voor mij het fijnst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lie30 zei:


Ik ga nu bij faceland. Had er een heel fijn gevoel bij bij maar ben ook al bij 3 verschillende geweest deze voelde voor mij het fijnst 

Goedzo...gewoon je gevoel volgen en motiva is een a merk prothese. Op de instagram pagina's van motiva zie je ook veel resultaten?.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ld1234 zei:

Goedzo...gewoon je gevoel volgen en motiva is een a merk prothese. Op de instagram pagina's van motiva zie je ook veel resultaten?.


ja ik zag het en de resultaten waren super mooi! Heb nu zoveel opgezocht haha 

ben echt benieuwd! Dankje voor je tips ❣️

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, MW1986 zei:

Er staat ook ergens een stuk waar dit door een andere arts onderbouwd word en je al kan lezen dat t net wat anders in elkaar steekt.  En niet enkel van onselen de dader maar een heel team.  het meisje zelf was ook niet eerlijk over drugs gebruik enz enz.    De dood had met de anesthesie te maken.
ik praat hem niet goed maar het is wel

jammer dat alsmiemand pech heeft dit er gelijk bij gepakt word.  
En heel prothese vrouwen nl is geen lid van dit forum...   iedereen is vrij keuze natuurlijk en begrijpelijk als het vrouwen afschrikt.  

Maar er zijn ook vrouwen die wel tevreden zijn zonder botstenforum en met forum.  
 

mijn ervaring is in ieder geval goed terwijl ik tubulaire borsten heb.  
Ik blijk achteraf een benelli nodig te hebben, die krijg ik na 1 jaar po.  

Enige wat ik jammer vind is dat ik ze te klein vind.  
Maar meer paste gewoon niet. 

Dan moet ik wisselen tzt. 

 

Nogmaals, vind het bijzonder rot dat @Lie30zich zo voelt en ontevreden is.

Heb je wel goed kunnen spreken met hem? En hij erkent niks?

 



 


 

 

Meid het is lief dat jij van Onselen probeert te verdedigen, en jouw verhaal is ook gewoon te lezen op dit forum. Het verhaal van Lie30 mag echter ook gewoon hier staan 

Van Onselen heeft niet voor niets jaren in Bocholt geopereerd (Duitsland) Dat was omdat hij in Nederland op dat moment niet mocht opereren. Een medisch tuchtcollege zet niet zomaar iemand op non-actief. Daar is altijd een reden voor. En er zijn fouten gemaakt door van Onselen, of daar nou een team bij was of niet, hij is zelf verantwoordelijk voor zijn handelen! En dat is ook al meerdere malen fout gegaan. Ook in het verleden hebben we hier verhalen gehad van meiden die zeer ontevreden waren, waar hij niet redelijk bij was in gesprek, en die hun verhaal hebben moeten laten weghalen hier. 

Ik bedoel het dus niet vervelend naar jou toe. Maar je hoeft hem niet te verdedigen :)  Jouw verhaal kan ook door iedereen gelezen worden hier. Iedereen mag zijn eigen afweging maken op basis van alle verhalen hier. 
 

xx BB

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.