Ga naar inhoud

3timesaround : 14 februari 2020 : Dr. Hermens : Jeroen Bosch Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, 3timesaround zei:

Ja klopt idd. Nee , heb geen flauw idee waarom daar destijds voor gekozen is. Mijn huidige arts heeft ook geen idee. En ik ben zelf ook zo benieuwd! Ze worden qua projectie, 0,4 groter en een stuk breder 12,5 tov 10,4 die ik nu heb. Vind ze nu ook veel te smal. 

Gek hè? Ik zou ook niet weten waarom dat dan gedaan word. 
ben zo benieuwd naar je resultaat. Ook juist omdat het nu breder word. Bij mij was door de consulente 12 cm gemeten, en dus kwamen we uit op 380cc demi motiva. Maar m’n arts vond dat gelijk veel te groot, en wilde 245, Max 265cc demi plaatsen (11cm) omdat het zo een mega groot verschil is van wat er eerst werd verteld, kan ik het niet plaatsen. Ze gaf dus wel aan dat als ik toch groter wil, ik dan van de demi naar de 315 full ga (zelfde breedte van 11, maar dus meer projectie) 

ik heb dus Ook altijd nog in m’n hoofd, is 11cm dan niet te smal? Maar ze gaf aan dat het ook te maken heeft met m’n eigen borstweefsel, en gewenste resultaat (natuurlijk) 

dus kortom, ben heel benieuwd hoe ik uiteindelijk de maat ga ervaren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lady.D zei:

Gek hè? Ik zou ook niet weten waarom dat dan gedaan word. 
ben zo benieuwd naar je resultaat. Ook juist omdat het nu breder word. Bij mij was door de consulente 12 cm gemeten, en dus kwamen we uit op 380cc demi motiva. Maar m’n arts vond dat gelijk veel te groot, en wilde 245, Max 265cc demi plaatsen (11cm) omdat het zo een mega groot verschil is van wat er eerst werd verteld, kan ik het niet plaatsen. Ze gaf dus wel aan dat als ik toch groter wil, ik dan van de demi naar de 315 full ga (zelfde breedte van 11, maar dus meer projectie) 

ik heb dus Ook altijd nog in m’n hoofd, is 11cm dan niet te smal? Maar ze gaf aan dat het ook te maken heeft met m’n eigen borstweefsel, en gewenste resultaat (natuurlijk) 

dus kortom, ben heel benieuwd hoe ik uiteindelijk de maat ga ervaren!

Kijk, bij mij was de reden destijds waarschijnlijk dat er gewoon niet meer in ging. Was ook echt heel smal van mezelf. En de protheses waren  ook goed zichtbaar al was het dan "maar" 200cc low profile. Maar ben nu 18 jaar en 3 zwangerschappen verder, dus ook mijn borsten zijn veranderd. En ook meer opgerekt natuurlijk. Ook weeg ik nu bijna 10kg meer dan toen. (64 nu tegen 54 toen).  Mijn 1ste bv is trouwens in '95/'96 geweest. 180cc trilucent, maar deze moesten verwijderd worden ivm soja vulling die, indien ze zouden gaan lekken, schadelijk kunnen zijn. Worden overigens niet meer gemaakt/gebruikt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2020 om 21:50, 3timesaround zei:

Hallo allemaal,

 

In december 2019 ben ik op 5 jaarlijkse controle geweest ivm mijn protheses. Hier bleek dat ik baker4 heb aan mijn borsten. Kapsel moet verwijderd worden en aangezien mijn protheses bijna 18 jaar oud zijn, gelijk een wissel. Operatiedatum is 14 februari en ik krijg 350cc mentor medium profile onder de spier. Dit wordt mijn 3de bv. Eerste was in 1995, op aanraden van de arts gekozen destijds voor Trilucent implantaten 180cc. Groter was toen niet mogelijk bij mij. Maar in 2002 deze laten verwijderen omdat ze een risico zouden kunnen zijn voor de gezondheid. is toen ook uitvoerig in het nieuws geweest. In 2002 daarom een wissel gehad naar mcGhan 200cc low profile. Deze gaan nu dus verwijderd worden samen met het kapsel. 

Liefs,

3timesaround

Wie was ook alweer jouw pc...... Pas ik je titel even helemaal aan, en kunne dit topic ook na je operatie blijven gebruiken :)

Heel stom dat ik er ff niet meer op kom trouwens ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.