Ga naar inhoud

Robijntje02 : 11 februari 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Wat fijn dat het zo goed verloopt! Hoop dat het bij mij ook zo gaat haha.. Heb je nog een nieuwe foto hoe het nu is zonder de pleisters erop? Mag je nu wel gewoon douchen? Hoe deed je dat eigenlijk hiervoor, want je littekens mogen 2 weken niet nat worden toch?

 

Het enige waar ik bang voor ben is idd dat mijn omgeving het heel erg gaat zien. Hoop dat het meevalt, net zoals bij jou! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elize89 heb net even in je album gekeken, en je nieuwe borsten zien er al heel goed uit en zullen alleen nog maar mooier worden!

 

@ProjectX ik heb geen foto's van mijn littekens gemaakt als je dat bedoelt..

Ik mocht 2 dagen na m'n operatie al voorzichtig douchen, maar ik was bang dat dan de pleisters te snel los zouden laten dus ik gebruikte in het begin de douchekop voor het wassen van mijn onderlichaam en en mijn bovenlichaam waste ik met wegwerpwashandjes van de Action ( ideaal!); ik hield m'n compressievest gewoon aan. En eind van de week waste ik deze steeds in de wasmachine; en deed ik 1 nachtje m'n sportbh aan. 

Vier dagen PO m'n haar bij de kapper laten wassen, en na 10 dagen had ik natuurlijk weer erg vet haar ondanks dat ik er geen stylingproducten in deed, en toen was ik het helemaal beu; toen voor het eerst all the way gaan douchen, en meteen lekker lang, en mijn haar goed gewassen; heeeerlijk!!

En na 12 dagen de pleisters er af laten halen door m'n vriend.

Zal blij zijn als ik weer in bad mag; ik ben echt een  badmens (mag ik na 3 weken; mits niet te lang; zal dus pas na 1 maand in bad gaan voor de zekerheid) :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Robijntje02 zei:

Tijd voor een update:

Vandaag precies 2 weken PO.

Mijn vriend had zondagavond de pleistertjes die op de littekens onder de borst zaten er voorzichtig af gehaald, en ja, het zag er gewoon goed uit; alles is mooi aan het genezen; heb alleen nog wat kleine blauwe plekjes onder de linkerborst, maar heb geen open wondjes ofzo, dus had de controleafspraak die ik vandaag eigenlijk had bij Parkkliniek bij dr. Van der Putten gisteren afgezegd. Om nu 2 uur in de auto te zitten voor een afspraak waarbij ik te horen krijg dat het er goed uitziet en ik binnen 10 minuten weer buiten sta, tja, daar zag ik het nut niet zo van in. Als ik nu door dr Nio zou worden gezien, dan was ik er misschien nog wel naar toe gegaan. Vind het toch wel jammer dat de controle-afspraken vaak niet door de pc zelf worden gedaan hoor. Of zijn hier ook meiden bij wie dat wel het geval was?

Mijn herstel verloopt nog steeds probleemloos. Even afkloppen... Als ik loop of zit voel ik mijn borsten amper; ze zitten lekker stevig ingepakt in mijn Ava Carefix sportbh, en 's nachts draag ik zelfs nog het compressievest. Alleen als ik even in bed lig, 'voel' ik wel mijn implantaten; beetje lastig uit te leggen, maar ik voel gewoon dat er iets in mijn borsten zit;  en ervaar een beetje een drukkend gevoel ofzo, een beetje een apart gevoel. Af en toe lig ik op mijn zij; en steun ik op het voedingskussen, en dat ligt prima.

Mijn borsten zijn 24/7 nog ingepakt, maar als ik ga douchen en mijn bh uitdoe en in de spiegel kijk, dan ben ik nog steeds versteld van het resultaat. Elke keer als ik in de spiegel kijk, ben ik een beetje bang dat ze er iets anders, iets minder mooi uitzien dan de vorige keer dat ik ze gezien heb, maar dat is helemaal niet het geval. Ze blijven er mooi uitzien! En elke keer moet ik weer lachen en kan ik niet geloven dat ik nu opeens zulke mooie borsten heb; en dat ik het uiteindelijk na 2 jaar twijfelen toch aangedurfd heb...

Ik vraag me af of ze na verloop van tijd iets groter of iets kleiner gaan worden, want eigenlijk zien ze er nu op dag 14 PO nagenoeg hetzelfde uit als op dag 1 PO. Gelukkig!! 

Mijn omgeving ziet niets aan mij, ik zie er in kleding ook niet voller of groffer uit; en daar ben ik heel blij om.. Het is net of ik een maximizer bh of een goeie push-up bh aan heb; die ik voorheen ook regelmatig droeg. 

Maar bloot zie je toch écht een verschil; van platte borsten naar volle borsten. Ik had verwacht dat ik er misschien psychologisch een beetje moeite mee zou hebben; want hoe mooi nepborsten ook zijn, je ziet toch vaak wel dat ze 'niet echt' zijn, en daar moet je toch aan wennen, aan een wat andere look en een wat ander gevoel. Maar daar heb ik gelukkig geen moeite mee gehad, wat ik wel had verwacht eigenlijk... Maar nee, vanaf dag 1 was ik eigenlijk superblij met mijn nieuwe volle borsten en ik hoop dat dat ook lang zo blijft...

 

 

 

 

 

 

 

Het is inderdaad jammer dat de controles niet gedaan worden door Nio. Ik was er van de week toevallig nog, en idd  binnen 10 min sta je weer buiten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Robijntje02 zei:

@Elize89 heb net even in je album gekeken, en je nieuwe borsten zien er al heel goed uit en zullen alleen nog maar mooier worden!

 

@ProjectX ik heb geen foto's van mijn littekens gemaakt als je dat bedoelt..

Ik mocht 2 dagen na m'n operatie al voorzichtig douchen, maar ik was bang dat dan de pleisters te snel los zouden laten dus ik gebruikte in het begin de douchekop voor het wassen van mijn onderlichaam en en mijn bovenlichaam waste ik met wegwerpwashandjes van de Action ( ideaal!); ik hield m'n compressievest gewoon aan. En eind van de week waste ik deze steeds in de wasmachine; en deed ik 1 nachtje m'n sportbh aan. 

Vier dagen PO m'n haar bij de kapper laten wassen, en na 10 dagen had ik natuurlijk weer erg vet haar ondanks dat ik er geen stylingproducten in deed, en toen was ik het helemaal beu; toen voor het eerst all the way gaan douchen, en meteen lekker lang, en mijn haar goed gewassen; heeeerlijk!!

En na 12 dagen de pleisters er af laten halen door m'n vriend.

Zal blij zijn als ik weer in bad mag; ik ben echt een  badmens (mag ik na 3 weken; mits niet te lang; zal dus pas na 1 maand in bad gaan voor de zekerheid) :75:

 

Oh goeie tip ja van de wegwerpwashandjes, ga ik eens naar kijken! Denk dat ik ook naar de kapper ga, zie mijn vriend echt nog niet mijn haren wassen.. dan blijft er niks van mijn haar over denk ik ?

 

Wat zal het heerlijk zijn als je weer in bad kan! Nog even volhouden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, ProjectX zei:

 

Oh goeie tip ja van de wegwerpwashandjes, ga ik eens naar kijken! Denk dat ik ook naar de kapper ga, zie mijn vriend echt nog niet mijn haren wassen.. dan blijft er niks van mijn haar over denk ik ?

 

Wat zal het heerlijk zijn als je weer in bad kan! Nog even volhouden!

 
Ik ben ook naar de kapper gegaan na 5 dagen. Even heerlijk mn haren laten wassen en föhnen. Voelde me daarna een ander mens. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

* Update 4 weken PO *

 

Ben morgen 4 weken PO, maar het voelt voor mij al veel langer.. Ik prijs mezelf heel gelukkig want mijn herstel verloopt ongelofelijk goed. Godzijdank, want besef maar al te goed dat het ook anders had kunnen zijn...

Was voorbereid op veel ongemakken, zoals harde borsten, borsten die aanvoelen als stenen, pijnlijke steken, littekens die moeizaam genezen, psychisch moeten wennen aan siliconen borsten; maar niets van dit alles gelukkig...

Ik ''voel' m'n nieuwe borsten natuurlijk wel, en ze voelen nog wel best hard en stevig aan, maar daar houdt het dan eigenlijk ook mee op..  Mijn littekens zijn mooi aan het genezen en het is net alsof ik m'n nieuwe vriendinnetjes  al 4 maanden heb, ipv 4 weken.. Heb ze ook een naam gegeven, te weten Billie en Bollie :154:

Ik draag nog wel steeds trouw mijn sportbh en mijn compressievest, til geen zware dingen, doe nog geen zware huishoudelijke taken, doe nog niet aan ramen zemen of tuinieren e.d., en let er natuurlijk wel op dat ik niet te intensief of te lang met iets bezig ben.

Ben vorige week weer begonnen met werken (kantoorbaan), na bijna 3 weken niet gewerkt te hebben, en dit ging prima. Niemand op mijn werk weet van mijn bv af en gelukkig merkte niemand iets op aan mij. Ben ik wel heel erg blij om, dat het in kleding niet opvalt. Zou het namelijk niet fijn vinden als mensen eerst naar mijn borsten kijken en dan pas naar mijn ogen; want daar zou ik me erg ongemakkelijk onder voelen. Maarrrr denk als ik naar de sauna ga, mensen wel eerst naar mijn borsten/lichaam kijken en dan pas naar mijn gezicht/ogen, want bloot zien ze er niet supergroot uit, maar toch wel 'gevuld', om het zo maar te zeggen. Ben van lege/platte normaalformaat borsten naar volle/ronde normaalformaat borsten gegaan en pas nog steeds mijn oude bh's (70D; hoewel ik denk dat het uiteindelijk 70E gaat worden); alleen is de bovenpool nu mooi gevuld, wat voorheen niet het geval was.

Ik zag de laatste dagen ook zulke mooie nieuwe profielfoto's van een aantal dames hier op het forum, dat ik dacht, laat ik mijn profielfoto ook maar aanpassen, van leeuwin naar bh, ha ha…  Vond deze rode bh wel mooi passen bij mijn profielnaam Robijntje, aangezien Robijn rood is..

 

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Hunkemöller geweest. Heb geen bh's gepast, maar wilde wel graag een nieuwe bikini kopen.

Ze hadden een leuke gele bikini met een hele aparte achterkant; namelijk deze:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond vooral de kleur vrolijk en de achterkant heel apart. Dus ja, laten we maar proberen, dacht ik..

Zo'n bikini zonder voorgevormde cups zou vroeger niet mooi bij mij hebben gestaan, maar nu durf ik zoiets wel te passen...

Da's wel heel erg fijn hoor, dat alles nu veel mooier uitkomt dan vroeger. Hier wat foto's:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

UPDATE 6 WEKEN PO *

 

Ruim 6 weken PO nu. De tijd vliegt... Mag nu eindelijk gewone bh's dragen. Net voordat de Hunkemöller dicht ging, daar bh's gepast en gekocht. Ze staan heel mooi; heb nu een mooi gevuld decolleté en ze zitten ook lekker.

Ben van een lege 70D naar een volle 70F gegaan. Sta nog steeds versteld van deze cupmaat, maar ze ogen meer als een D-cup. Vind het formaat ook precies goed; niet te klein en niet te groot.

Merk nu ook dat ze elke week wat zachter aan het worden zijn, en ik heb totaal geen last meer van pijntjes of steekjes of wat dan ook.

Voorheen "voelde" ik nog het gewicht van de implantaten als ik mijn sportbh uitdeed om te gaan douchen, maar nu voel ik niet meer dat er implantaten in zitten, zo eigen zijn ze al. Totdat ik met mijn handen over mijn borsten ga, of ze in de spiegel bewonder, dan denk ik 'wowww'! :7:

Vond het ook erg leuk om met lotgenoten op dit forum te praten over het wel en wee van onze nieuwe boobs en om elkaars borsten te mogen bekijken. Schept toch een beetje een band met elkaar, omdat je hetzelfde ondergaat, toch?

Al met al heel blij dat ik de stap naar een borstvergroting heb durven nemen, had het eigenlijk veel eerder moeten doen, en ik hoop nog heel lang blij te zijn met mijn nieuwe vriendinnetjes Billie en Bollie :4: en wens jullie dames hier op het forum ook veel plezier en geluk toe met jullie nieuwe boobies en bedankt voor alle gezelligheid! :52:

Liefs,

Robijntje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 heb jij wel volledig het gevoel terug aan onderkant borsten ? 
Ik heb nergens last van maar heb alleen geen gevoel aan onderkant . Verdoofd gevoel ?‍♀️ Alsof je daar zo een naald in  kan prikken , ik zou daar niks van voelen!

Heel apart vanaf tepel naar boven heb ik gewoon gevoel . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.