Ga naar inhoud

Robijntje02 : 11 februari 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Na veel wikken en wegen, en even een jaar er niet mee bezig te zijn geweest ivm de ziekte en het overlijden van mijn moeder, heb ik nu toch eindelijk de knoop doorgehakt en ga ik voor een borstvergroting.

Ik ben halverwege de 40, ben 1.68 m lang en weeg 57 kilo. Ik draag maat 70D van bh; die zitten bij mij het beste (75B is net te klein, en 75C weer net te groot). Heb in 1999 een geslaagde borstverkleining gehad (van 75DD naar 75C). Nu 20 jaar later, mis ik gewoon wat volume in mijn borsten. Wil ze niet persé groter, maar wel weer gevulder hebben.

Ben in 2018 na meerdere pc’s geweest. Iedere pc heeft echter zijn eigen visie; en kreeg verschillende adviezen, waardoor ik niet kon kiezen. Ik twijfelde te veel, en zag door de bomen het bos niet meer. Toen mijn moeder terminaal ziek werd, ben ik er dus ook even mee gestopt, tot ik weer beter in mijn vel zat en het overlijden van mijn moeder een beetje een plaatsje heb kunnen geven..

Vanwege de zeer positieve ervaringen van de dames hier over dr. Nio, heb ik besloten om bij hem op consult te gaan.

Maandag 23 december ben ik samen met mijn vriend naar Parkkliniek in Rotterdam geweest.

Dr Nio wilde graag mijn borsten zien, en mat alles goed op. Ik zei dat ik graag zo natuurlijk mogelijke borsten wilde hebben, dus niet te groot, en liet ook wat foto’s zien van wat ik mooi vind. Ik moest van hem mijn handen op mijn zij zetten en mijn borstspieren aanspannen, zodat hij kon voelen hoe dik mijn borstweefsel is.

Daarna keek hij heel lang op zijn tabel, om te kijken wat mogelijk bij mij is, en deed hij een pasprothese in de pasbh en moest ik daarover een wit t-shirt aandoen en kon ik in de spiegel kijken wat ik er van vond. Eigenlijk vond ik het meteen prima! Niet te klein, te groot, maar precies goed.

Dr Nio wilde tijdens het consult daarna nog 2 x mijn borsten zien, moest dus 2x mijn bh uitdoen en hij voelde heel goed aan mijn huid.

Dr Nio gaf mij daarop het volgende advies: 255 cc Motiva Full Round implantaten. Een borstlift is bij mij niet nodig, en daar was ik al heeeeel erg blij om, aangezien sommige pc’s wel zeiden dat een borstlift nodig was (maar deze artsen hadden het ook allemaal over dual plane). Aangezien ik volgens Nio voldoende borst/klierweefsel heb kunnen bij mij de implantaten vóór de borstspier worden geplaatst! Als ik groter wilde dan 255, dan kon dit ook maar dan zouden ze achter de spier / dual plane geplaatst moeten worden. Maar ik had meteen zoiets van, neeeeee; ik wil ze veel liever voor de spier dan achter ivm de vele voordelen bij plaatsing voor de spier (borsten zien er natuurlijker uit, bewegen natuurlijker mee, en minder zwaar herstel), maar had nooooooit verwacht dat dit kon, omdat alle andere pc’s dual plane adviseerden. Echter, ik vertrouw volledig op Nio’s kundigheid en ervaring, en kon me helemaal vinden in zijn advies en ben er dus mee akkoord gegaan.

Dinsdag 11 februari ben ik al aan de beurt, dus dat is al over 2 weken!!! De zenuwen beginnen nu dus wel een beetje op te spelen; vind het nog steeds eng, maar zie er ook naar uit.

Ben al 2 jaar bezig met mijn borsten: zal ik het wel doen, zal ik het niet doen, maar nu gaat het dus echt gebeuren!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom meid, aller eerst gecondoleerd met het verlies van je moeder ?zo te horen heb je een zware tijd gehad en waarschijnlijk nog.

Fijn dat je nu de knoop hebt doorgehakt voor de vergroting en begrijpelijk dat het heel spannend is allemaal!

Zelf ben ik afgelopen dinsdag geopereerd door dr. Nio maar ik heb een wissel gekregen. 
Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 @bent001, dankjewel , ja dat hakt er wel even in als te horen krijgt dat je moeder uitgezaaide longkanker, stadium 4 heeft...

Ze was nog zo vitaal en krachtig en nog redelijk jong... Negen maanden na de diagnose heeft ze de strijd tegen kanker helaas verloren.... Het is nu inmiddels ook alweer 9 maanden geleden dat ze is overleden, maar het is inderdaad nog steeds moeilijk voor me, dat ze er gewoon niet meer is...

Bedankt voor je medeleven, @bent001 

 

Dus jij bent vorige week dinsdag ook door Nio geopereerd; maar dan een wissel, zeg je.  Leuk, dan hebben we dus dezelfde arts :).

Volgens mij  heb je geen operatieverslag he, of wel? Maar ik heb al wel in andere topics gelezen dat jij nu 500cc hebt gekregen, dual plane, en dat het herstel voor jou nu veel zwaarder is dan toen je de eerste keer voor de spier had.

Hoe gaat het nu met je, een week na je operatie?

Voel je je al iets beter?

Ik hoop van wel!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten; heel erg bedankt voor je medeleven.

 

Ja, jij bent ook bijna aan de beurt he? 

Ik lees dat jij 24 feb door Van der Pot wordt geholpen, 550 cc, ook Motiva, maar dan de Ergonomics,  ipv Round wat ik krijg(volgens adviseert Van der Pot bijna altijd de Ergonomics, … of niet?) , en net als ik krijg jij ook voor de spier.

Spannend he!!

Begint het bij jou ook al te kriebelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Robijntje02 zei:

 @bent001, dankjewel , ja dat hakt er wel even in als te horen krijgt dat je moeder uitgezaaide longkanker, stadium 4 heeft...

Ze was nog zo vitaal en krachtig en nog redelijk jong... Negen maanden na de diagnose heeft ze de strijd tegen kanker helaas verloren.... Het is nu inmiddels ook alweer 9 maanden geleden dat ze is overleden, maar het is inderdaad nog steeds moeilijk voor me, dat ze er gewoon niet meer is...

Bedankt voor je medeleven, @bent001 

 

Dus jij bent vorige week dinsdag ook door Nio geopereerd; maar dan een wissel, zeg je.  Leuk, dan hebben we dus dezelfde arts .

Volgens mij  heb je geen operatieverslag he, of wel? Maar ik heb al wel in andere topics gelezen dat jij nu 500cc hebt gekregen, dual plane, en dat het herstel voor jou nu veel zwaarder is dan toen je de eerste keer voor de spier had.

Hoe gaat het nu met je, een week na je operatie?

Voel je je al iets beter?

Ik hoop van wel!

 

 


Lijkt mij vreselijk en het zal altijd zwaar blijven ? is dan ook vreselijk snel gegaan, leven kan soms zo oneerlijk zijn.

Mag ik vragen hoe oud je bent? Niet dat dat trouwens een verschil maakt hoor maar gewoon benieuwd.

 

ik heb wel een verslag hoor, maar wel bij de prothese wissel topics ?

Zal je toevoegen aan mijn album kan je ook mee kijken. 
Vond deze operatie zeker een stuk zwaarder dan voor de spier, herstel is ook anders, voor de spier zie je nadat de zwelling weg is vrijwel direct meer resultaat, nu heb ik twee verschillende borsten omdat er een nog niet is ingedaald , dus vergt een hoop geduld. Maar komt goed. 
Wel gaat het nu stukken beter heb nog wel wat pijltjes maar meer van de hechtingen ( buiten en van binnen )en de protheses maar de pijn in mijn spieren zijn wel zo goed als weg. Dus al met al is dat toch ook wel snel gegaan.

Ik zal je even toevoegen aan mijn album heb je een idee waar ik het over heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Robijntje02 zei:

@Nog even wachten; heel erg bedankt voor je medeleven.

 

Ja, jij bent ook bijna aan de beurt he? 

Ik lees dat jij 24 feb door Van der Pot wordt geholpen, 550 cc, ook Motiva, maar dan de Ergonomics,  ipv Round wat ik krijg(volgens adviseert Van der Pot bijna altijd de Ergonomics, … of niet?) , en net als ik krijg jij ook voor de spier.

Spannend he!!

Begint het bij jou ook al te kriebelen?

Ik ben inderdaad ook bijna aan de beurt, maandag 2 maart. Ik denk inderdaad dat vd Pot liefst met de ergonomix werkt. wellicht omdat hij dan met de funnel kan inbrengen. En ja ook voor de spier, inclusief borstplooi verlaging en herverdelen van het bestaande klierweefsel. Ik lees overal dat het herstel zoveel makkelijker is dan, dus dat is dan wel een voordeel. Net als de andere voordelen dat het natuurlijker oogt. Maar ben ook wel benieuwd hoe 550cc op den duur gaat hangen. Gelukkig is het resultaat van Best_boobie na 7 jaar nog prachtig voor de spier, dus daar gaan we voor. En ja begint heel erg te kriebelen. Nog 3 weekjes werken, weekje wintersport en dan nog 1 weekje werken en dan is het al zover. Jij natuurlijk nog veel korter te wachten.
Mijn vriend (waar ik niet mee samen woon en hij woont ook aan de andere kant van het land) heeft heel lief een week vrijgenomen om me te verzorgen (en te zorgen dat ik me rustig hou) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @bent001 ik heb net je verslag gelezen; kon deze in eerste instantie niet zo snel vinden; maar wel toen ik naar topic Prothese wissels ging.

Ik kon echter niet je album inzien; hij geeft een foutcode aan?

Is je ene borst al wat aan het zakken nu? Ja, het zijn 2 borsten he; met elk hun eigen genezingsproces, dus de ene kan sneller gaan dan de andere :1:; komt wel goed na een tijdje..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha @Nog even wachten, ik word dinsdag 11 feb geopereerd, en mijn vriend met wie ik ook LAT, heeft ook vrij genomen vanaf die dinsdag tot en met de vrijdag om mij te helpen :7:.

Ik zie er ook heeeel erg tegenop om me rustig te houden; want ben echt een bezige bij; en het lijkt me erg moeilijk om dat uit handen te moeten geven; maar ja, is wel belangrijk voor een goed herstel...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Ha ha @Nog even wachten, ik word dinsdag 11 feb geopereerd, en mijn vriend met wie ik ook LAT, heeft ook vrij genomen vanaf die dinsdag tot en met de vrijdag om mij te helpen :7:.

Ik zie er ook heeeel erg tegenop om me rustig te houden; want ben echt een bezige bij; en het lijkt me erg moeilijk om dat uit handen te moeten geven; maar ja, is wel belangrijk voor een goed herstel...

 

Ah grappig beetje zelfde situatie dus. Wel heel erg lief van jouw vriend ook. Ik had er niet op gerekend, maar vind het wel super dat hij dat doet voor mij. En ja ook ik moet echt me rustig houden. Scheelt wel dat mijn zoontje pas op woensdagavond komt en ook maar tot vrijdagavond blijft. Die is 8 en kan dus best wel veel zelf, maar ja mama zorgt ook erg graag he. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Hey @bent001 ik heb net je verslag gelezen; kon deze in eerste instantie niet zo snel vinden; maar wel toen ik naar topic Prothese wissels ging.

Ik kon echter niet je album inzien; hij geeft een foutcode aan?

Is je ene borst al wat aan het zakken nu? Ja, het zijn 2 borsten he; met elk hun eigen genezingsproces, dus de ene kan sneller gaan dan de andere :1:; komt wel goed na een tijdje..

 

 


nu wel had een andere Robijntje toegevoegd ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Robijntje02 zei:

Na veel wikken en wegen, en even een jaar er niet mee bezig te zijn geweest ivm de ziekte en het overlijden van mijn moeder, heb ik nu toch eindelijk de knoop doorgehakt en ga ik voor een borstvergroting.

Ik ben halverwege de 40, ben 1.68 m lang en weeg 57 kilo. Ik draag maat 70D van bh; die zitten bij mij het beste (75B is net te klein, en 75C weer net te groot). Heb in 1999 een geslaagde borstverkleining gehad (van 75DD naar 75C). Nu 20 jaar later, mis ik gewoon wat volume in mijn borsten. Wil ze niet persé groter, maar wel weer gevulder hebben.

Ben in 2018 na meerdere pc’s geweest. Iedere pc heeft echter zijn eigen visie; en kreeg verschillende adviezen, waardoor ik niet kon kiezen. Ik twijfelde te veel, en zag door de bomen het bos niet meer. Toen mijn moeder terminaal ziek werd, ben ik er dus ook even mee gestopt, tot ik weer beter in mijn vel zat en het overlijden van mijn moeder een beetje een plaatsje heb kunnen geven..

Vanwege de zeer positieve ervaringen van de dames hier over dr. Nio, heb ik besloten om bij hem op consult te gaan.

Maandag 23 december ben ik samen met mijn vriend naar Parkkliniek in Rotterdam geweest.

Dr Nio wilde graag mijn borsten zien, en mat alles goed op. Ik zei dat ik graag zo natuurlijk mogelijke borsten wilde hebben, dus niet te groot, en liet ook wat foto’s zien van wat ik mooi vind. Ik moest van hem mijn handen op mijn zij zetten en mijn borstspieren aanspannen, zodat hij kon voelen hoe dik mijn borstweefsel is.

Daarna keek hij heel lang op zijn tabel, om te kijken wat mogelijk bij mij is, en deed hij een pasprothese in de pasbh en moest ik daarover een wit t-shirt aandoen en kon ik in de spiegel kijken wat ik er van vond. Eigenlijk vond ik het meteen prima! Niet te klein, te groot, maar precies goed.

Dr Nio wilde tijdens het consult daarna nog 2 x mijn borsten zien, moest dus 2x mijn bh uitdoen en hij voelde heel goed aan mijn huid.

Dr Nio gaf mij daarop het volgende advies: 255 cc Motiva Full Round implantaten. Een borstlift is bij mij niet nodig, en daar was ik al heeeeel erg blij om, aangezien sommige pc’s wel zeiden dat een borstlift nodig was (maar deze artsen hadden het ook allemaal over dual plane). Aangezien ik volgens Nio voldoende borst/klierweefsel heb kunnen bij mij de implantaten vóór de borstspier worden geplaatst! Als ik groter wilde dan 255, dan kon dit ook maar dan zouden ze achter de spier / dual plane geplaatst moeten worden. Maar ik had meteen zoiets van, neeeeee; ik wil ze veel liever voor de spier dan achter ivm de vele voordelen bij plaatsing voor de spier (borsten zien er natuurlijker uit, bewegen natuurlijker mee, en minder zwaar herstel), maar had nooooooit verwacht dat dit kon, omdat alle andere pc’s dual plane adviseerden. Echter, ik vertrouw volledig op Nio’s kundigheid en ervaring, en kon me helemaal vinden in zijn advies en ben er dus mee akkoord gegaan.

Dinsdag 11 februari ben ik al aan de beurt, dus dat is al over 2 weken!!! De zenuwen beginnen nu dus wel een beetje op te spelen; vind het nog steeds eng, maar zie er ook naar uit.

Ben al 2 jaar bezig met mijn borsten: zal ik het wel doen, zal ik het niet doen, maar nu gaat het dus echt gebeuren!

 

 

 

 

Hey Robijntje, leuk dat je nu ook je eigen topic hebt! En dat je na zo'n moeilijke tijd even de tijd kan nemen voor jezelf en deze wens in vervulling kan laten gaan. Met al zo'n mooie basis van jezelf wordt het vast een mooi resultaat! Veel succes met je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Robijntje02

Mag ik vragen bij wie je vorig jaar ook alweer allemaal op consult geweest was? Vroeg me namelijk af waarom je uiteindelijk bij Nio op consult gegaan bent. Je had het er steeds over, dacht ik, dat je geen grote borsten wilde, maar toch 'durfde' je bij hem op consult :) 

Gecondoleerd met het verlies van je moeder.

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ben bij heel veel pc's geweest; zou niet eens meer alle namen weten; omdat het al weer 2 jaar geleden is; heb het wel ergens allemaal opgeschreven in een map, maar ik geloof wel een stuk of 8 ofzo;... Uhm..... ja, ik weet het; echt veeeeel te veel; bloos bloos... Ja, was toendertijd een beetje (heel erg) doorgeslagen erin en geobsedeerd om de 'beste' pc te vinden met wie ik ook echt een klik had. Had nl. bij geen één echt zoiets van ja, dit is het...; en daarom bleef ik maar consulten boeken..  Tot ik tot het besef kwam dat iedere pc toch z'n eigen zienswijze heeft; en dat ze allemaal toch met hun eigen advies komen, en dat dat dus kan verschillen met elkaar...

...En toen werd mijn moeder ziek en stond mijn hoofd er helemaal niet meer naar...

Nadat ik het overlijden van mijn moeder een beetje een plekje heb kunnen geven,  heb ik besloten om nog naar 1 pc te gaan; naar Nio dus omdat hij hier zo goed aangeschreven staat op het forum.

Was inderdaad ook een beetje bang dat hij mij grote borsten zou adviseren, aangezien hij inderdaad bekend staat dat hij vaak grotere implantaten wil zetten dan de meeste chirurgen omdat hij meer risico durft te nemen.

Maar zoals je welllicht gelezen hebt in mijn verslag gaf hij mij pasprotheses die helemaal niet zo groot waren, aangezien ik had aangegeven niet hele grote borsten te willen hebben. Hij vroeg me wat ik ervan vond toen ik in de spiegel keek; en ik vond het meteen mooi bij me staan. Daarop zijn advies: 255 cc, Motiva round full projection, voor de spier.

Dit voelde meteen goed, aangezien dit aantal cc en ook de projectie overeen kwam met wat Verdonck en Van Straaten (bij deze laatste dan wel Mentor) mij ook adviseerden, ook 2 hele goede pc's, maar die adviseerden wel een lift erbij en dan dual plane plaatsing, en Nio adviseert mij plaatsing voor de spier, aangezien ik over voldoende borstweefsel beschik, en een lift kan maar is niet echt nodig. (Twee andere chirurgen; Wouter Peeters en Roel Fresow adviseerden mij trouwens ook geen lift).

Ben blij dat een lift niet nodig is, en dat het voor de spier kan, dus ik ga er voor!!

Nio had me ook een lift kunnen 'aansmeren'; had meer geld opgeleverd, en ook de  Motiva Ergonomics, want die zijn 500 euro duurder dan de gewone Motiva's , maar dat heeft hij niet gedaan, dus vind hem wel heel erg eerlijk.

Dus conclusie: je kunt ook naar Nio gaan als je niet voor grote borsten wil gaan!

Hij luistert gewoon heel goed naar je eigen wensen en geeft daarop zijn advies.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.