Ga naar inhoud

Boke : 30 juni 2011 : Dr de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

@Boke,

tof dat je na bijna 4 jaar nog steeds tevreden bent met je BV!

Ik hoop dat ik da took mag zijn! Ik heb dinsdag een afsrpaak bij D'. Demeyere en hopelijk dan binnenkort een afspraak voor mijn BV!

Ik heb nu een A, alhoewel ik tijdens mijn zwangerschappen wel aan een mooie D zat. Ik had graag je foto's eens gezien, om te zien aan welke maat ik zelf moest denken... Iedereen heeft hier bijna dezelfde reactie: eerst bang dat het te groot wordt, dan toch liever wat groter gewenst.

Kan ik nog je foto's zien? Want in je galerij staan ze niet meer...

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

@Boke,

Kan ik nog je foto's zien? Want in je galerij staan ze niet meer...

gr

Klinkt beetje zoals bij mij. Van B naar D in de zwangerschap en dan van mijn lege zakjes A naar D gegaan. Sommige bh's een E. Ik heb je toegevoegd als vriend dan kan je wel in mijn galerij foto's zien. Van voor tot nu. Succes! Ik zal voor je duimen maar ik kan demeyere alleen maar aanraden. Geen enkel slecht woord. Ik voelde me er ook op mijn gemak bij. Voor zover je u op u gemak kan voelen bij een vreemde man die aan je borsten zit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Boke,

bedankt! Super super mooi!!! :1:

Als ik zoiets zou kunnen krijgen, zou ik zeker niet twijfelen! Ze zijn zo natuurlijk!!

Zelf zou ik voor iets kleiner gaan... Gewoon kwestie van een goed gevulde C te hebben! Ben benieuwd wat hij zal zeggen en ook of ik genoeg weefsel heb!

Ik ben zelf ook 1.65m en 51kg, dus ook daarin gelijken we wat! Leuk dat ik je foto's mocht zien! Dit geeft mij iets meer vertrouwen in een goede afloop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.