Ga naar inhoud

Boke : 30 juni 2011 : Dr de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Dag lotgenootjes :141:

Zal me even vlug voorstellen. Ik ben 24 jaar en zoals zovelen hier al jaren ontevreden over mijn borsten. Ik ben nooit gezegend geweest met een groot stel en heb me uiteraard nooit zelfzeker gevoeld hierover. Ik volg al een hele tijd mee op forums om zoveel mogelijk informatie te vinden. Ik heb altijd al kleine Bcup gehad en heb dit proberen oplossen met push ups en vullingen. Tijdens zwangerschap had ik plots Dcup dus dit was wel heel aangenaam. Het was jammer genoeg vlug voorbij. Mijn zoontje is nu anderhalf jaar en ik heb nu volledig lege zakjes. Ik stoor mij er nu enorm aan. Zeker als ik me buk lijkt alles te zwabberen. Kan ook niet anders doordat alles beetje uitgerokken is geweest.

Na lang overwegen en veeeeeeel steun van mijn man (geen verplichtingen of druk gelegd!!!) ben ik dan naar pc geweest. Heb enkele consults gehad en ik voelde mij het best bij Dr Bruno Demeyere van Artemedis. Ik heb duidelijke uitleg gekregen en al mijn vragen werden beantwoord. We hebben afgesproken wat ik ongeveer wil maar kan dit allemaal nog veranderen op de dag zelf. Mijn bv is gepland 15 juli 2011. Waarom zo lang?? Ik heb collectief verlof van 4 weken dus zou voldoende zijn om te herstellen. Ik heb vrij fysiek werk dus zal nodig zijn.

Wat zijn nu mijn verwachtingen?? Ik wil terug goed gevulde cup die er wel nog natuurlijk!!!! uitziet. Geen opgeplakte ballen!!! Uiteraard zullen mensen die me niet kennen zich wel afvragen of ze nu echt of vals zijn maar het mag niet overduidelijk zijn. (weet nie of jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel...) Ik ben 1m66 en 48kg. Ben dus slank. Graag had ik kleine D gehad en volgens pc zou dit goed mogelijk zijn aangezien ik plaats genoeg heb. Volgens pc heb ik brede borsten ondanks ik mager ben. Ik had gedacht aan kleine Dcup. Volgens sommigen hier zal het misschien wel te groot zijn. Dat is iedereen zijn persoonlijke mening natuurlijk. Ik heb al honderden foto's bekeken van borsten en C vind ik dan meestal te klein lijken. Als ik alles mooi wou opvullen raadde pc 300cc-320cc aan. Maar de dag zelf gingen we alles nog eens overlopen.

Ik hoop dat het vlug zover is want ik wacht nu al zolang en ik maak mezelf nog zot door foto's, verslagen, googlen.

Zo,dit was even "kort" mijn verhaal tot nu toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

@wizz ik vond het ook de beste oplossing. zo moet ik me geen zorgen maken of ik verlof moet nemen, ziektewet, gefoefel of liegen over reden van ziekte. hopelijk heb ik genoeg aan 4 weken. ik genees normaal vrij traag... mijn man zal in begin het huishouden wel op hem nemen dus dan kan ik goed rusten en herstellen.

het is ondertussen al paar maand geleden van mijn eerste consult dus tot nu toe is het al vlug gegaan. voor ik het weet heb ik mijn nieuwe boobs :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je beslissing !!

Wel lang wachten ,hé ! ik zou dat niet kunnen !

Ik heb mijn afspraken gemaakt in januari . Consult op 18/2 . Operatie op 17/3 !

Maart lijkt me nog zo ver weg ! En jij moet nog tot juli wachten !!!!

Succes ,

Anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@anneke

het is nog heeeeeeel lang wachten. Ik ben in december op consult geweest en had ik gewild was er 6 weken wachttijd ofzoiets. maar met mijn werk was da onmogelijk natuurlijk. ik wacht al zolang dus die paar maanden kunnen er nog bij. nadeel is da ik nu veel te lang nog nadenk over "wat als..."

jij kan al beginnen aftellen en dan big boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog een tijdje wachten maar gaat zo voorbij hoor :136:

Ik ben ook geopereerd op 15 juli hihi dan ben ik een jaar PO en heb 325 cc gekregen wel dual-plane en jij waarschijnlijk voor de spier :blush:

Heel veel succes!! Komt goed hoor, een kleine D word prachtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boke,

Welkom! :D

De tijd gaat nog best vlug voorbij hoor, komt helemaal goed! Denk dat je aan 4 weken herstel zeker wel genoeg zult hebben, want je krijgt ze voor de spier, zou alleen wel zeker tot 6 weken po of misschien zelfs langer je sportbh dragen tijdens het werk als je zwaar fysiek werk moet doen.

En denk ook dat een D-cup je vast geweldig zal staan, als je dit al ooit hebt gehad weet je ook wat je terug wilt natuurlijk, en de ruimte die er is moet ook opgevuld worden dus zou minder vast ook niet zo mooi uitvallen.

Wens je alvast veel lees- en postplezier op het forum, laat je niet gek maken door anderen hun foto's, je bent bij dr. De Meyere in goede handen, ben zeker dat het mooi zal worden en perfect bij je zal passen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marisjuh super dat bij u alles zo goed gaat!! zal wel verschieten geweest zijn als je C verwacht en je plots bh van E kan aan doen LOL

ik krijg ze inderdaad voor de spier dus hopelijk valt het beetje mee met de pijn. heb alle tijd om te herstellen. ik kijk er al zooooooo naar uit :1bouncingboobs:

@eefje bedankt voor je reactie!! denk ook wel dat ik bij dr demeyere in goeie handen ben. heb er het volste vertrouwen in. ben zoiezo van plan om zo goed als altijd sportbeha te dragen op het werk. zit toch net iets gemakkelijker om dan in te bewegen. ik heb foto's getrokken van mijn Dcup toen maar je kan het moeilijk vergelijken met die dikke buik eronder :154:

ik denk ook dat aangezien alles is uitgerokken en gevuld is geweest naar D dat het minder mooi zal zijn met minder. ik ga alvast mijn BH's van toen mee nemen dan kan ik daar alvorens onder het mes te gaan toch nog even passen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb foto's getrokken van mijn Dcup toen maar je kan het moeilijk vergelijken met die dikke buik eronder :154:

ik denk ook dat aangezien alles is uitgerokken en gevuld is geweest naar D dat het minder mooi zal zijn met minder. ik ga alvast mijn BH's van toen mee nemen dan kan ik daar alvorens onder het mes te gaan toch nog even passen :lol:

Hahahahaha ja zonder die dikke buik zul je meer borst overhouden straks hihi :152: goed idee om je bh's mee te nemen en nog even te passen! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boke,

Proficiat met je datum! Het duurt nog even maar dan heb je ook wat hoor.

Ik ben zelf zeer tevreden over dr demeyere en super blij met het resultaat. Foto's staan in de gallerij.

Deze arts heeft er veel verstand van en zorgt voor een mooi resultaat.

Ik heb weinig last gehad van de operatie, ik ben na 2 weken weer gaan werken en nu 6 weken verder kan ik alles wel weer doen.

Veel lees plezier hier op het foorum nog.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boke,

Proficiat met je datum! Het duurt nog even maar dan heb je ook wat hoor.

Ik ben zelf zeer tevreden over dr demeyere en super blij met het resultaat. Foto's staan in de gallerij.

Deze arts heeft er veel verstand van en zorgt voor een mooi resultaat.

Ik heb weinig last gehad van de operatie, ik ben na 2 weken weer gaan werken en nu 6 weken verder kan ik alles wel weer doen.

Veel lees plezier hier op het foorum nog.

Groetjes

heb net even je foto's gezien en ze zien er PRACHTIG uit. inderdaad heel natuurlijk en mooie vorm. mag ik vragen hoeveel cc? rond? voor of achter de spier?? mercikezzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boke,

Dank je wel! Ik ben ook echt heel blij.

Ik heb 450 cc high profile voor de spier. O en ronde protheses.

Ik had gevraagd om een C cup of kleine D hahaha maar het is een E cup geworden. Maar goed door de ronding van de prothese kom je vaak wat groter uit dan een natuurlijke borst. Ik had ze ook niet kleiner gewildt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boke,

Dank je wel! Ik ben ook echt heel blij.

Ik heb 450 cc high profile voor de spier. O en ronde protheses.

Ik had gevraagd om een C cup of kleine D hahaha maar het is een E cup geworden. Maar goed door de ronding van de prothese kom je vaak wat groter uit dan een natuurlijke borst. Ik had ze ook niet kleiner gewildt.

Liefs

nu ik u borsten heb gezien ben ik terug beetje gerust want had schrik dat met ronde protheses het misschien minder natuurlijk zou lijken en te veel bolling bovenaan maar bij u is het perfect. maatje meer bij u stoort inderdaad nie. bij mij mag het toch echt nie meer dan D ze want ben veel te mager daarvoor. en als ik ooit verdik zal er altijd wel wa bij komen, daar ook dus wil geen overgrote toeters voor mijn lijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je met 300-320 cc een mooie maat bekomt. Geen zorgen dat komt helemaal goed. En als je idd heel slank bent dan is het niet mooi om met 2 opgeplakte ballen te lopen. Tenminste dat vind ik he. Gelukkig kijkt de arts echt wel wat bij je past.

Dus dat gaat helemaal goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je idd heel slank bent dan is het niet mooi om met 2 opgeplakte ballen te lopen.

helemaal mee eens daarmee da ik bij u de vorm heel mooi vind. zou ze zelf als voorbeeld durven tonen bij pc als ik mag :67: mits bij te vertellen wel maatje minder hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boke,

Tuurlijk mag dat.

Ik zag net ook even je andere vraag over de cup maat als het niet zo uit komt als je hebt gevraagd.

De meesten artsen zeggen dat het moeilijk is om een bepaalde maat te garanderen. Maar mocht het echt veel afwijken van wat je hebt gevraagd is een goede arts wel willend om met je mee te denken wat zij kunnen doen (evt heroperatie).

Toen ik mijn borsten kreeg had ik niet jeeee wat groot. Vond ze precies goed. De sportbh was ook maat D en die zat prima.

Maar gewone bh's met beugels zitten gewoon anders. Toen ik bh's ging passen en ik zei tegen de mevrouw van de winkel ik denk dat ik een E nodig heb, keek zij mij bevreemd aan. Omdat zo op het eerste gezicht het geen E lijkt. Een D past ook wel maar een E zit beter en mooier.

Een prothese is ronder dan een natuurlijke borst, die moet in een beugel passen en in de ene bh zal dat beter passen dan in een andere.

Heb vertrouwen in Dr de meyere hij weet wat hij doet, voordat ik geopereerd werd heb ik geloof ik wel 10 keer gezegd ik wil geen meloenen hoor. Hij lachte en zei het komt wel goed. Mijn man mocht tijdens de operatie even kijken naar de pasprothese en die vondt het perfect.

En anders kan je deze vraag ook met dr demyere bespreken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vertrouwen in Dr de meyere hij weet wat hij doet, voordat ik geopereerd werd heb ik geloof ik wel 10 keer gezegd ik wil geen meloenen hoor. Hij lachte en zei het komt wel goed. Mijn man mocht tijdens de operatie even kijken naar de pasprothese en die vondt het perfect.

En anders kan je deze vraag ook met dr demyere bespreken?

mijn lijstje met vragen voor op de grote dag ligt al klaar :lol: ik ga het ook nog aantal keer goe benadrukken dat ik geen meloenen wil zoals je zelf zei. mijn man gaat ook wel eens keuren op de moment zelf. hij zal da zeker nie erg vinden hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ik heb vandaag op mijn werk eens goed gelet op mijn handelingen en ik maak nogal heftige bewegingen met mijn armen. ik moet redelijk wa trekken en sleuren aan kabels en dergelijke. niet dat het zwaar is van gewicht maar moet nogal ver strekken soms en ook wel boven mijn schouder...

ik hoop echt dat ik met de 4 weken verlof ga toe komen en voldoende zal genezen zijn zodat ik mijn werk gewoon kan hervatten. ik ga morgen (als ik er aan denk) eens naar mijn vakbond bellen (in belgie). ik zal nie direct zeggen dat het over bv gaat, kan ook ooglasercorrectie zijn ofzo, en eens zien wat zij zeggen dat mijn rechten en plichten zijn. als ik gewoon op ziekteverlof kan en het lukt echt nie na 4 weken dan ga ik gewoon naar mijn huisarts voor nog week ofzo. ik weet van mezelf dat ik vrij traag genees. blauwe plekken, tattoo, piercing heeft altijd meer tijd nodig dan gemiddeld. als ziekteverlof niet kan dan zal ik wel "buikgriep" krijgen.

pfff door al da wachten kan ik te veel nadenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Boke!

Ik ben 1.60 en 45 kg dus ongeveer hetzelfde figuur als jou :)

Krijg je ronde of anatomische? En voor de spier toch?

ik krijg ronde voor de spier. aangezien ik al D heb gehad door zwangerschap heb ik plaats genoeg. alles wordt dus zo goed en natuurlijk mogelijk opgevuld. tijdens operatie wordt ook nog bekeken wat eigelijk het beste resultaat gaat geven.

bij welke pc ga je??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg ronde voor de spier. aangezien ik al D heb gehad door zwangerschap heb ik plaats genoeg. alles wordt dus zo goed en natuurlijk mogelijk opgevuld. tijdens operatie wordt ook nog bekeken wat eigelijk het beste resultaat gaat geven.

bij welke pc ga je??

Ik heb ook plaats genoeg voor ze voor de spier te laten plaatsen, en zou ze voor de spier krijgen, maar twijfelde sinds een aantal dagen toch omdat ik nogal tenger ben en een grote cup wil en ben bang dat je anders toch randen gaat zien en ben bang dat ze gaan hangen.

Daarom stelde mijn pc voor dual plane en daar zou hij de cc's op aanpassen, hij kijkt wat het mooiste valt en dan kijkt hij ook pas of ik ronde of anatomische krijg.

Ik word door dr. van Rappard geopereerd.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

het komt nu toch stilletjes dichterbij. nog 3 maandjes en ik heb mijn boobies. pff elke dag den ik eraan. er wordt ook elke dag over borsten gepraat op mijn werk door de mannen. djees ik verwacht mij aan serieus wa kritiek. daar kijk ik wel tegenop. hoewel ze zich helemaal niet te moeien hebben want ik doe met mijn borsten wat ik wil maar ik ga zeker commentaar krijgen...

en dan mijn ouders op de hoogte brengen pfff geen idee hoe ik hieraan moet beginnen. vooral mijn ma dan want mijn pa trekt hem da allemaal nie aan denk ik. als ik het niet vertel op voorhand gaat ze volgens mij wel boos zijn en als ik het wel vertel gaat ze er niet volledig achterstaan en ik begrijp haar wel. ze weet dat ik niet tevreden ben over mijn borsten en heeft zelf al gezegd dat ik "met de tijd" maar bv moest laten doen maar ze weet niet dat ik hier al jaren mee bezig ben.

we hebben het tijdje geleden financieel moeilijk gehad door tegenslagen en mijn ouders hebben ons geld geleend. we mochten het maandelijks afbetalen op langere periode. ondertussen hebben we ook gespaard voor bv en kunnen we dit nu betalen. ik heb schrik dat ze boos gaat zijn dat ik dan nu aan mijn borsten zoveel geld geef. pffff ik heb er zelf al aan gedacht om bv uit te stellen maar dan denk ik dat er nooit "gepaste" moment zal komen.

ik maak me hier meer zorgen over dan de operatie zelf... blij dat ik hier effe mijn hart kan luchten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

vandaag alle moed bij elkaar geraapt en het grote nieuws aan mijn ma verteld. ze wist nog van niets. ik heb wel al regelmatig eens een hint laten vallen da ik nie tevreden was en da ik al geen zomer wou omdat ik toch niets kan dragen van topjes ofzo.

heb haar dus vandaag verteld dat ik deze morgen een consult heb gehad (hoewel ik consult in december al had) maar ik wou het haar zachtjes vertellen. ik heb wel nog nie gezegd dat de datum al vast ligt maar dat ik nog even bedenktijd heb dus dan kan ze ook al beetje aan idee wennen. ik heb ook gezegd dat ik C wil terwijl ik eigelijk wel D wil maar ik weet zeker dat ze dan commentaar zou hebben. in plaats van de verwachtte reactie da ik er misschien beter nog wa met zou wachten aangezien we juist een huis hebben gekocht was ze eigelijk vrij rustig erover. ze was natuurlijk nie super enthousiast maar ze weet nu ook als ik iets wil dat ik er nu eenmaal voor ga. dat heb ik van haar hihi

ze vroeg direct meer over het hoe, waar, wie. aangezien het in mijn groot verlof is kan ik het rustig aan doen. mijn man is echter een week weg en ze heeft zelf voorgesteld om mijn zoontje bij haar te doen overdag. super da ze zo reageert. is echt pak van mijn hart!!!!!!!! nu kan ik rustig af tellen naar de grote dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh kijk is toch nog aardig meegevallen, goeie strategie haar langzaam laten wennen aan het idee hihi, tof dat ze ook op je zoontje wil passen, zeker een pak van je hart! :D Ben blij voor je, nu aftellen maar!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh kijk is toch nog aardig meegevallen, goeie strategie haar langzaam laten wennen aan het idee hihi, tof dat ze ook op je zoontje wil passen, zeker een pak van je hart! :D Ben blij voor je, nu aftellen maar!!! :101:

ik ben zeer opgelucht. raar dat we ons de mening nog zo aantrekken van de mama ondanks we al jaren niet meer thuis wonen, getrouwd en zelf kinderen hebben.

wij bereiden ons vaak jaren voor op een bv dus ik kon nie plots een bom laten vallen. ze wist ook vroeger helemaal niet dat ik bv wou.

hoe vlugger, hoe liever nu!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.