Ga naar inhoud

Lou! : 5 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Na jarenlang twijfelen heb ik toch besloten om voor een borstlift met prothese te gaan. 
Na mijn zwangerschap en 10 kilo afvallen is er niet veel meer van mijn borsten over. 

Ik ben gister bij kliniek Heyendaal geweest en ondanks het dure kostenplaatje staat op 15 April mijn operatie vast. 
Ik twijfel alleen zo om de maat!

Ik ben 1.82 en 67 kilo. Ik twijfel nu alleen tussen de 405cc of de 440cc. 
Ik heb nu gezegd dat ik voor de 440cc ga maar zal dat niet veelste groot zijn?

Ik had vroeger een D cup maar die zijn nu leeg zeg maar.... 

Ik vind het zo lastig!!! 
Ik ga binnenkort nog een keer passen maar ben bang dat ik blijf twijfelen... 

Iemand een goede tip voor deze twijfelmiep? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lou!,

 

moeilijk is het he? ik spreek uit ervaring en ik denk de meesten hier maar heb voor mezelf nu de keuze gemaakt op hetgeen ik zelf wil en wat er mogelijk is.

waarom valt je keuze op Xtra? met de mp plus heb je wat minder projectie. anders zou je @best_boobie eens een berichtje kunnen sturen, die weet veel te vertellen over de implants. Ze heeft mij ook prima geholpen! 

Hier wordt vaak gezegd: bij twijfel, ga voor de grootste, omdat je na de ingreep vaak heel snel gewend bent aan het formaat.

Ik wens je veel succes in je beslissing!

Liefs,

3timesaround

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 3timesaround,

 

Bedankt voor je berichtje!

Dr Straten heeft deze geadviseerd. Waarom weet ik eigenlijk niet zo goed. Mss vanwege mijn slappe huid en geen volume aan de bovenkant? 
Hoor idd ook vaker dat je bij twijfel de grootste moet kiezen. Loop zelfs al met boterhamzakjes in mijn sportbh haha! 
Lastig hoor! 
Bedankt voor de tip! Ik zal @best_boobie eens contacten want ben een echte leek! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lou! Wat spannend! Ik word zelf vooralsnog 8 april geopereerd bij Straten :) ik ga kijken of het lukt om de operatie nog iets te vervroegen iom mijn manager. Maar dan nog zal het eind maart begin april worden dus we gaan straks redelijk gelijk op! Leuk!

 

Fijn dat je erover uit bent! Ik twijfelde ook heel erg wat nu goed was maar na even bezinnen werd het me steeds duidelijker! Het wordt bij mij 340 cc memorygel Xtra high profile :) ik kom zelf af van een 70 a, ben 163 en 58 kilo.

 

Nou spannend hoor!! Het wordt nu aftellen. Ik kan ook haast niet wachten hoe spannend ik het ook vind :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Es, 

 

Jaaaaaaa, wat spannend hè? En leuk dat we rond dezelfde tijd ongeveer worden geopereerd. 
Nu ik het helemaal duidelijk heb wat ik wil kan ik echt niet meer wachten! 

Ik ga nog wel een keer passen maar dat komt wel. En verder is het fijn om hier veel dingen te lezen. Worden we zeker niet dommer van toch? 
 

 

 


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja super leuk!! Kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden met het herstel :) ik heb het ook.. Kan echt niet wachten!

 

Ik ben in oktober op consult geweest en afgelopen dinsdag nog een keer terug om te passen. Nieuwe boobies, kom maar op ?

 

En inderdaad, dit forum is super nuttig! Nou leuk! Fijne avond ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@Lou Ja mooie maat 440cc.👍
ik was al eind januari Geopereerd. 
Ik heb 15 jaar geleden borstverkleining/lift gehad , maar na 2 zwangerschappen , was het slap , vol striemen en het hing weer. Dus nu vergroting , beste keus ooit😉😊 het is ook echt een leuk avontuur !!! Je krijgt er echt geen spijt van🥳😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop er ook al zo lang mee! Mijn dochtertje is nu 4 en zolang twijfel ik al. Nu eindelijk de knoop doorgehakt en zal straks vast zeggen.... had ik maar eerder....

Hoeveel cc heb jij en heb je toevallig een album? Ik spiek dan graag even mee... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lou IK weet niet wat je voor situatie is?

Maar je hebt een mooie lange lengte 1.82, lees ik.  De meeste vrouwen hadden achteraf toch groter gewild. Ik denk dat het een hele mooie maat is, gezien je lengte. Waar hoop je eigenlijk op qua zicht? Want ook daar zit een verschil?.

Heb jij Voorbeeld foto’s aan je arts laten zien , wat je het liefst zou willen ? Alleen dan kan hij het beste aantal CC inschatten. 
 

Ik ben best wel kort 1.55 😂 maar had veel losse huid en ongelijke borsten. 
Dus ik heb 475cc en 425 Cc .

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lou! zei:

Ik vind 440 wel heel groot klinken haha. Gelukkig mag ik de 29ste nog een keer passen... 

 

Klinkt het misschien in het begin, maar met jouw lengte denk ik dat je dat echt makkelijk kan hebben hoor! 
Ik ben 173 cm en heb 300 cc, en had van mij echt nog wel 100cc per tiet sowieso bij gemogen als het had gepast. Maar het is natuurlijk ook zeker afhankelijk van wat je wil, en hoe groot je überhaupt wel of niet acceptabel vindt. Maar ik denk dat 440cc op jouw lengte echt niet te groot gaat worden. Blijft lastig hè, maar kiezen. Ik heb me daar ook wel even om gestresst hoor 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lindan zei:

@Lou IK weet niet wat je voor situatie is?

Maar je hebt een mooie lange lengte 1.82, lees ik.  De meeste vrouwen hadden achteraf toch groter gewild. Ik denk dat het een hele mooie maat is, gezien je lengte. Waar hoop je eigenlijk op qua zicht? Want ook daar zit een verschil?.

Heb jij Voorbeeld foto’s aan je arts laten zien , wat je het liefst zou willen ? Alleen dan kan hij het beste aantal CC inschatten. 
 

Ik ben best wel kort 1.55 😂 maar had veel losse huid en ongelijke borsten. 
Dus ik heb 475cc en 425 Cc .

Ik had een mooie D maar na de zwangerschap dus echt leeg. Ik wil weer naar een D terug. 
Ik heb geen foto’s laten zien. Dat was wel een goed idee geweest. Ga de 29ste wel passen maar de pc is daar niet meer bij. 
mij denk wel dat het goed komt!

Heb er zo’n zin in! Ik ga zo even spieken in je foto’s! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Veerveertje zei:

 

Klinkt het misschien in het begin, maar met jouw lengte denk ik dat je dat echt makkelijk kan hebben hoor! 
Ik ben 173 cm en heb 300 cc, en had van mij echt nog wel 100cc per tiet sowieso bij gemogen als het had gepast. Maar het is natuurlijk ook zeker afhankelijk van wat je wil, en hoe groot je überhaupt wel of niet acceptabel vindt. Maar ik denk dat 440cc op jouw lengte echt niet te groot gaat worden. Blijft lastig hè, maar kiezen. Ik heb me daar ook wel even om gestresst hoor 😂

Ik ben na de laatste keer passen tevreden de deur uitgegaan. Dat was in januari en door veel te lezen en te kijken overal ga je toch weer twijfelen. Door al jullie reacties krijg ik wel weer het gevoel terug dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Ik hoop voor het zicht dus weer die D te krijgen. Loop nu met een maximizer met daarop nog een extra vulling aan. Na 5 mei verleden tijd! Ik kan niet wachten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lou als je de volgende keer gaat passen kan je alsnog een plaatje / foto van borsten uitzoeken en vragen of dit te grootte of als je 440 Cc laat doen.

Ik heb getwijfeld tot op de dag van de operatie bij het aftekenen. Haha vroeg aan de chirurg ; weet u echt zeker dat ik krijg wat ik wens 😂🤣

Want dan kan je achteraf geen spijt krijgen . Want het is een eenmalige dure uitgave . En zou erg zonde zijn als je achteraf denkt had ik maar.......zolang je nog niet geopereerd bent kan er nog van alles gewijzigd worden indien dat nodig is. Maar spannend meid . Het gaat alvast heel mooi worden. Ben benieuwd naar je resultaat 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.