Ga naar inhoud

Dr. Hupkens - motiva corsé 725cc


Aanbevolen berichten

Gisteren mijn consult gehad bij Dr. Hupkens en hij raad mij 725cc motiva corsé aan voor mijn wissel. Ik heb nu 350cc mentor. Ik schrik best wel van het aantal cc omdat ze van mij niet too much hoeven, maar dit aantal cc was nodig om mijn borsten meer bij elkaar te krijgen. Ze zijn na mijn eerste operatie nog meer uit elkaar gaan staan. 
 

Ik zie helaas maar weinig resultaten met de corsé en dan vooral rond de 700/800cc. Zijn er dames die hun resultaten willen laten zien? Ik twijfel zo enorm op het moment. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben 1.70 en 62kg. Op dit moment heb ik mentor 350cc. Mijn operatie zou volgende week zijn, maar helaas verschoven naar 16 maart. Ben echt heel benieuwd hoe het uit gaat zien, 725 of 825cc. De chirurg wilt namelijk kiezen tijdens de operatie welke het mooiste staat dus voor mij is het een hele verrassing als ik wakker word. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat balen zeg! Hopelijk gaat de tijd snel en kan je snel genieten van je nieuwe boobs. 

Ik vond trouwens een wissel zo erg meevallen qua pijn, had me voorbereid op het zelfde als een bv maar dat valt zo mee ?

Laat maar weten als je bent geholpen, ik zou graag het resultaat willen zien! Dan kan ik ook bedenken wat ik wil, ookal ben ik wel wat kleiner en lichter. 

Heel veel succes!! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.