Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, bent001 zei:


hahaa nou echt vind ik ook hoor! Maar goed ik voeg je toe? Heb jij ook een album vind het ook leuk om de vorderingen bij iedereen een beetje te zien hahaha 

 

Ik heb je toegevoegd! Bij mij momenteel alleen nog mijn voor-situatie, want ik moet nog geopereerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, bent001 zei:


ohhh spannend hoe lang moet je nog wachten en wat krijg je?

 

Nog 3,5 week, ik word 10 maart geopereerd! Kan NIET meer wachten, haha. ?

Ik krijg 300cc, ronde protheses, dual plane geplaatst van het merk mentor - moderate plus - cohesive I.
Ga maandag nog even met mijn plastisch chirurg bellen, omdat ik wil weten waarom er cohesive I wordt gebruikt en niet II, omdat ik (zoals je kan zien) erg weinig borstvet heb van mezelf. Dus misschien dat het nog overgezet wordt naar cohesive II, afhankelijk van wat hij gaat zeggen.

En ik heb even gekeken in je album! Ik snap je struggle, maar ik zie dat het echt al heeeeel erg aan het bijtrekken is! Echt een enorm verschil al. En dan zal de komende maanden vast nog meer gebeuren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, bent001 zei:

 Dat gaat heel mooi worden bij jou je hebt al een mooie voor situatie ?

 

Wat fijn om te horen! Hoewel dat voor mij persoonlijk niet helemaal zo voelt ? Vind het heeeeel spannend en ben heel benieuwd.

Ben een beetje bang dat, omdat ik zo weinig borstweefsel heb, de mooie 'natuurlijke hang' een beetje gaat ontbreken. Maar we zullen het meemaken! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @bent001

Hoe gaat ie meid? 

Zo weekje gewerkt en het zit erop!
Merkte gelijk dat ik minder tijd meer had om op het forum te kijken. Dus ben even aan het teruglezen ? 

Nou ik kan je zeggen, ik dacht voorbereid te zijn door goede push up te dragen voor de operatie , in de hoop dat het niet opvalt....? misschien verbeeld ik het allemaal ? 

Maar mijn huidige garderobe oogt alles cup Z ofzo ondanks de sport BH.  Dus ik denk dat ik een nieuw garderobe nodig heb ?? Ik hoop toch maar dat ze ietsje kleiner of smaller ofzo worden. 
Ik had gelezen dat ze kleiner horen te worden , dus geduld...
begrijp me niet verkeerd , ik vind ze zelf prachtig En steeds natuurlijker maar op 1 of andere manier zien nep borsten er toch groter uit ofzo? 

voor de rest qua pijn , kan ik denk ik van geluk spreken , voel helemaal geen pijn meer.

 

Ik was bezig met mijn album maar kan niet meer dan 10 foto’s plaatsen. Dus alles maar eraf gehaald en opnieuw geplaatst. 
Ik had aantal mensen destijds toegevoegd aan mijn album maar weet eigenlijk niet eens meer wie?

 

Ik heb je foto’s gezien van je voor situatie .
 Ik lees dat je altijd een verschil in borsten had maar dan was het geen groot verschil, want het valt niet op!
Gelukkig maar anders zou dat betekenen dat je 2x verschillende CC nodig heb, toch?
De PC weet wel wat hij doet. En volgens zijn borsten nooit precies hetzelfde toch?

Hoe gaat het nu met je martelband?
Snap dat je uitkijkt naar de 6 weken!! 
Dat je weer goed kan schoonmaken ? haha want ik vind het hier steeds minder ECHT schoon. Hij doet zijn best hoor maar toch anders ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lindan zei:

Hi @bent001

Hoe gaat ie meid? 

Zo weekje gewerkt en het zit erop!
Merkte gelijk dat ik minder tijd meer had om op het forum te kijken. Dus ben even aan het teruglezen ? 

Nou ik kan je zeggen, ik dacht voorbereid te zijn door goede push up te dragen voor de operatie , in de hoop dat het niet opvalt....? misschien verbeeld ik het allemaal ? 

Maar mijn huidige garderobe oogt alles cup Z ofzo ondanks de sport BH.  Dus ik denk dat ik een nieuw garderobe nodig heb ?? Ik hoop toch maar dat ze ietsje kleiner of smaller ofzo worden. 
Ik had gelezen dat ze kleiner horen te worden , dus geduld...
begrijp me niet verkeerd , ik vind ze zelf prachtig En steeds natuurlijker maar op 1 of andere manier zien nep borsten er toch groter uit ofzo? 

voor de rest qua pijn , kan ik denk ik van geluk spreken , voel helemaal geen pijn meer.

 

Ik was bezig met mijn album maar kan niet meer dan 10 foto’s plaatsen. Dus alles maar eraf gehaald en opnieuw geplaatst. 
Ik had aantal mensen destijds toegevoegd aan mijn album maar weet eigenlijk niet eens meer wie?

 

Ik heb je foto’s gezien van je voor situatie .
 Ik lees dat je altijd een verschil in borsten had maar dan was het geen groot verschil, want het valt niet op!
Gelukkig maar anders zou dat betekenen dat je 2x verschillende CC nodig heb, toch?
De PC weet wel wat hij doet. En volgens zijn borsten nooit precies hetzelfde toch?

Hoe gaat het nu met je martelband?
Snap dat je uitkijkt naar de 6 weken!! 
Dat je weer goed kan schoonmaken ? haha want ik vind het hier steeds minder ECHT schoon. Hij doet zijn best hoor maar toch anders ?


Hi Meis! 

Vind ze echt prachtig bij je worden meis! Echt ja denk wel dat ze altijd anders zijn, al hoeft niet hoor veel mensen zagen niet dat ze nep waren bij mij met kleding of bh aan ofzo. Zelfs niet toen ik een mammografie liet maken ( iets wat echt heeeel naar is met protheses ?)

maar het is wennen meis, echte borsten zijn anders natuurlijk al heb ik geen idee meer hoe dat ooit wat. Is 10 jaar geleden natuurlijk. Wel zijn ze nu nog voller en “nepper” maar ik vind dat persoonlijk niet erg en weet natuurlijk door mijn ervaring dat het echt eigen word.

 

Werk jij fulltime? En ja moest tijdens mijn eerste bv ook een nieuwe garderobe... bloesjes zijn daarna nooit fijn meer geweest met knoopjes vooral.

 

ohh echt he.. ben echt aan het aftellen. Ook met die twee kleine draken kan niet ingrijpen en dat hebben ze door? mijn man heeft twee late diensten dus kan niet wachten tot we een uurtje verder zijn en hopelijk alles op een oor ligt.

Stja en qua schoonmaken... volgens mij heeft hij nu 3 x gestofzogen en 1x gedweild, heb een grote achterpui, en glas in mijn binnendeuren overal staan vieze handjes op.. bedden moeten verschoond worden Hahhaa kan nog wel even door gaan... moraal huishouden is niet een mannen ding ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Lindan zei:

Hi @bent001

Hoe gaat ie meid? 

Zo weekje gewerkt en het zit erop!
Merkte gelijk dat ik minder tijd meer had om op het forum te kijken. Dus ben even aan het teruglezen ? 

Nou ik kan je zeggen, ik dacht voorbereid te zijn door goede push up te dragen voor de operatie , in de hoop dat het niet opvalt....? misschien verbeeld ik het allemaal ? 

Maar mijn huidige garderobe oogt alles cup Z ofzo ondanks de sport BH.  Dus ik denk dat ik een nieuw garderobe nodig heb ?? Ik hoop toch maar dat ze ietsje kleiner of smaller ofzo worden. 
Ik had gelezen dat ze kleiner horen te worden , dus geduld...
begrijp me niet verkeerd , ik vind ze zelf prachtig En steeds natuurlijker maar op 1 of andere manier zien nep borsten er toch groter uit ofzo? 

voor de rest qua pijn , kan ik denk ik van geluk spreken , voel helemaal geen pijn meer.

 

Ik was bezig met mijn album maar kan niet meer dan 10 foto’s plaatsen. Dus alles maar eraf gehaald en opnieuw geplaatst. 
Ik had aantal mensen destijds toegevoegd aan mijn album maar weet eigenlijk niet eens meer wie?

 

Ik heb je foto’s gezien van je voor situatie .
 Ik lees dat je altijd een verschil in borsten had maar dan was het geen groot verschil, want het valt niet op!
Gelukkig maar anders zou dat betekenen dat je 2x verschillende CC nodig heb, toch?
De PC weet wel wat hij doet. En volgens zijn borsten nooit precies hetzelfde toch?

Hoe gaat het nu met je martelband?
Snap dat je uitkijkt naar de 6 weken!! 
Dat je weer goed kan schoonmaken ? haha want ik vind het hier steeds minder ECHT schoon. Hij doet zijn best hoor maar toch anders ?

Ohh en die band... is echt de hel.. krijg sinds paar dagen vreselijke jeuk als ik hem om doe, echt zo erg dat het overal jeuk echt killing. Maar voel wel echt dat ie wat doet duwt het echt naar beneden nu hij een stuk strakker zit. Zie ook wel echt dat de bult minder word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 maar ze worden toch wel iets van smaller ofzo . Ze gaan toch nog veranderen .
Ik weet het , het is wennen. 
maar nu staan mijn knoopjes of op springen of het lijkt op een tent met wijdere blouse?‍♀️ Strakke shirts zijn ze erg breed haha ! 

Ik had inderdaad al borst en met de push up oogde ze ook heel groot maar smaller op 1 of andere manier. Ik zit eigenlijk nog niet echt te wachten op bh want waarschijnlijk gaat dat nog groter ogen. Haha maar nogmaals qua vorm bloot vind ik ze steeds mooier en lijken heel veel op mijn borsten toen ik stopte met borstvoeding . Alleen wat harder en breder ronder ? en dan bedoel ik breed zijkant maar ook breed verticaal . Ik zet morgen even foto wat ik bedoel . Is moeilijk uit te leggen..

En niemand op werk weet het hè.,,maakt het ietsje lastiger .

Erg hè , je doet een borstvergroting omdat je van die push up af wilt en in mijn geval ook af wilt van de hangerige lege borst 

En nu schaam ik me “nog”.,,?

 

ja ik snap dat je de martelband echt zat bent. Maar als het werkt dan moet het maar! Straks nooit meer de band , heerlijk lijk me ?Die jeuk haha komt dat niet ook door herstel . 
 

ja ik werk full time ...doodmoe einde dag? maar goed ik zit achter een bureau maar toch..

 

oh ja de vingers op de ramen vreselijk , dweilen vind ie niks , stofzuigen niet zo vaak , trap zie ik haren haha ? tja ik maak sommige dingen wel schoon maar met minimale bewegingen . Heel rustig en wat kan...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

I@Lindan ja vind ik lastig om te zeggen, ik heb juist dat ze nu veel voller lijken dan met na de optatie. En ja ik vind ze van jou echt mooi en ze ogen niet nep.. tenminste niet bloot en eerlijk hoe erg zou het zijn als iemand dat per ongeluk zou zien? Is niet iets waar jij je voor hoeft te schamen hoor! Zijn zoveel vrouwen die dit hebben gedaan. Kleiner was bij jou ook geen optie want je hebt van nature al een behoorlijke voorgevel ?

maar ja blousjes ik ben eerlijk he... je zult denk ik echt naar een maat groter moeten.. kan je altijd nog laten innemen bij zo’n Turks naaiatelier. Ik heb er ook maar enkele, zullen ook shirtjes zijn die ineens korter gaan vallen enzo.. dat zijn nou eenmaal de consequenties van een vergroting hahahaha.


Maar pittig meid! Fulltime hoe oud is je oudste kindje? Wat is dat eigelijk een jongen of meisje weet het alleen maar van je kleine meisje.
 

Nou nee want krijg echt jeuk zodra ik de band verschuif of even af doen en weet om. De jeuk op mijn borsten kan ik verklaren maar krijg dan recht jeuk op mijn armen, benen, buik, rug ect.

Dacht van de week eerst dat het door de nicotine pleister kwam ( ben een tijdje gestopt met roken) of aan de vele medicatie die ik had genomen de afgelopen tijd. Maar gaat goed totdat ik wat met die band gedaan heb? naja voor een goed doel moet ik nog 3,5 week doorzetten, hou hem om tot mijn controle bij 7 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001

Het is niet Heeel erg dat collega’s het zouden weten Hehe maar liever niet. Omdat er gelijk een oordeel klaar ligt . Mensen denken waarom moet je ze vergroten , je had al borsten. En het was eerder een grote lege hang voorgevel ?

En ik kon ook niet kleiner vanwege de hoeveelheid vel?
En ik moet me ook niet druk maken wat ze denken. Maar ik klaag niet hè , want ik vind dat ik niet mag klagen als ik hier de andere verhalen lees. Of jij die nog een martelband heb. 
Het is een hoop die ik uitspreek voor iets slinken in breedte. ??

 

Mijn zoon is 9 en de kleine meid. En ja het is allemaal wel druk. Maar nu met de operatie achter de rug iets vermoeider. 
Maar goed dat hoort erbij. Ik ben blij als het avond is en lekker kan relaxen. 

 

 Wat goed dat je gestopt bent met roken. 
Helpen de nicotine pleisters nou echt?

En de jeuk , je bent gewoon allergisch geworden van de band , spontaan jeuk overal? maat inderdaad voor een goed doel. Ik moet er niet aan denken om nog weken met het martelvestje? geen idee of dat hetzelfde is maar lijk me gewoon vreselijk. Zie dat trouwens niet door je kleding ?

 

ja inderdaad grotere blouse kopen inderdaad . En dan wel getailleerde model maar dan grotere maat. Met een Wijd model heb ik een grote tent ️ Door die borsten Hehe 

maar ik plaats morgen effe een foto met kleding ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Lindan said:

Wat goed dat je gestopt bent met roken. 

Helpen de nicotine pleisters nou echt?

Ik ben met Nicotine-pleisters en daarna zuigtabletten gestopt. Vond het super gaan en ik heb 1,5 pakjes per dag gerookt! Heb het wel rustig aangedaan, in juni gestopt met roken en in september volgens mij pas gestopt met de zuigtabletten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan nou dan alsnog stel he.. dat ze het zien en er om vragen zeg je niet dat je ze vergroot hebt maar de leegte hebt opgevuld.

Mensen vinden altijd ergens iets van, dat heb je waarschijnlijk net als mij met je borstvoeding ooo gehad ( zo grappig want dat noemden ik altijd bv alleen betekend het hier iets totaal anders )

 

snap niet helemaal wat je bedoeld met breedte is dat echt de breedte van je borst om dat je zei verticaal...


Snap het helemaal hoor! Dat je kapot bent nu! Is ook veel zo na 3 weken en fulltime werken! Ohh leuk je hebt een koningskoppel ? heel leuk!!

 

hahahaha nou ben van de week echt gaan kijken of er niet wol in zit ofzo... bijna een andere besteld. Maar vind ik ook weer zonde, ga morgen een kindermarjo halen denk dat dat misschien ook makkelijk is om er omheen te doen.

 

maar ja pleister helpen hoor, moet natuurlijk ook de juiste mindset hebben. Was al half gestopt sinds augustus en daarvoor al eerder 2 jaar. Nu even niks meer, gelukkig is deze genezing net als een zwangerschap voor mij een extra stok achter de deur.

Rook jij wel of niet?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, polemommy zei:

Ik ben met Nicotine-pleisters en daarna zuigtabletten gestopt. Vond het super gaan en ik heb 1,5 pakjes per dag gerookt! Heb het wel rustig aangedaan, in juni gestopt met roken en in september volgens mij pas gestopt met de zuigtabletten. 


Goed ook zeg!! Ik vind die zuigtabletten zo smerig! Haha was al in augustus begonnen met die pleisters maar rookte dan soms s’avonds of in  het weekend nog wat. Hebben een mega verbouwing in huis gehad dus dat hielp ook niet mee, december lekker volop gerookt ( bewust) en sinds begin januari gestopt en nu helemaal. Sinds deze week geen pleisters meer, ivm die rare jeuk. Maar omdat het nu vergoed wordt heb ik nog dozen vol liggen dus bewaar ze voor als het wel weer fout zou gaan.  Jij helemaal geen moeite meer? Rookt jij vriend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, bent001 said:


Goed ook zeg!! Ik vind die zuigtabletten zo smerig! Haha was al in augustus begonnen met die pleisters maar rookte dan soms s’avonds of in  het weekend nog wat. Hebben een mega verbouwing in huis gehad dus dat hielp ook niet mee, december lekker volop gerookt ( bewust) en sinds begin januari gestopt en nu helemaal. Sinds deze week geen pleisters meer, ivm die rare jeuk. Maar omdat het nu vergoed wordt heb ik nog dozen vol liggen dus bewaar ze voor als het wel weer fout zou gaan.  Jij helemaal geen moeite meer? Rookt jij vriend?

Mijn vriend heeft nooit gerookt, hij wilde altijd dat ik ermee stop. 

 

Ik herinner me inderdaad super erge jeuk van de pleisters, uitslag ook. Maar ik ben ook allergisch voor pleisters, dat merk ik nu ook aan mijn borsten. Waar de pleisters zitten is het knalrood, maar heb geen pijn ofzo, alleen jeuk, en mijn tattooages eromheen zijn helemaal opgezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, bent001 said:

Jij helemaal geen moeite meer?

Nee, eigenlijk niet. Ik heb soms we zin in een sigaret, maar binnen 20 seconden is dat weer over. En het is niet zo dat ik echt moet, zoals het is als je verslaafd bent. Blij dat ik er vanaf ben. Zou zo stom zijn ook om er weer eentje op te steken na al die tijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, polemommy zei:

Nee, eigenlijk niet. Ik heb soms we zin in een sigaret, maar binnen 20 seconden is dat weer over. En het is niet zo dat ik echt moet, zoals het is als je verslaafd bent. Blij dat ik er vanaf ben. Zou zo stom zijn ook om er weer eentje op te steken na al die tijd. 


jaaa zeker ben alleen eerder al veel langer gestopt tot 2 jaar aan toe. Dus weet dat die verleiding weet kan toeslaan..

iets met eens een junk... Maar mijn motivatie is er nu wil er gewoon vanaf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 kijk ik heb effe snel geplaatst dan begrijp je wat ik bedoel 

Wat ben je knap!

maar ja ik eerlijk je kan er niet echt om heen. Zeker met een wit shirtje..

daarom heb ik het verteld tegen de meeste scheet een hoop gelul achter je rug ook, want dat doen ze toch wel. Al is het verschil bij mij nu nog niet mega.. misschien straks met een bh.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Ah wat lief dank je?

Ik heb de foto gelijk eraf gehaald . 

maar ik werk in een Groot mannenbedrijf . 
Dat vertel je niet zomaar. Ik hoop dat ze nog slinken. Maar begrijp je nu wat ik bedoel met breed verticaal horizontaal haha ? 

 

btw ben jij allergisch voor wol dat je jeuk heb ? Oh ja kindermalliot goed idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan wat is het bij jou toch ontzettend mooi geworden! Vind het ook mooi te zien hoe het herstel gaat, van 1 dag PO tot nu. Dan zie je dat de zo mooi veranderd zijn. 
snap wel wat je bedoeld met dat je even moet wennen in een shirt of iets. Je bent van een flinke voorgevel naar een goed gevulde voorgevel gegaan. 
 

@bent001 ik volg je al wel een tijdje, maar heb je eigenlijk ook een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lady.D zei:

@Lindan wat is het bij jou toch ontzettend mooi geworden! Vind het ook mooi te zien hoe het herstel gaat, van 1 dag PO tot nu. Dan zie je dat de zo mooi veranderd zijn. 
snap wel wat je bedoeld met dat je even moet wennen in een shirt of iets. Je bent van een flinke voorgevel naar een goed gevulde voorgevel gegaan. 
 

@bent001 ik volg je al wel een tijdje, maar heb je eigenlijk ook een album?


ja heb ik ik voeg je toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 bedankt voor het toevoegen! Naar mijn idee heb ik volgens mij al wat van jouw foto’s gezien. 
vind het fijn om van iedereen heel het traject te zien. Je ziet duidelijk dat er bij jou ook veel verandering plaats vind. En je borsten nog moesten zakken. 
je bent mooi opweg! Wat een verschil met eerst zeg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lady.D zei:

@bent001 bedankt voor het toevoegen! Naar mijn idee heb ik volgens mij al wat van jouw foto’s gezien. 
vind het fijn om van iedereen heel het traject te zien. Je ziet duidelijk dat er bij jou ook veel verandering plaats vind. En je borsten nog moesten zakken. 
je bent mooi opweg! Wat een verschil met eerst zeg. 


ja klopt ze stonden tot vandaag ook openbaar maar heb het weer even privé gezet.

Ja inderdaad er gebeurt nog veel en ik ben er nog niet. En dank je wel! Je zag echt de volledige prothese zitten eerst gelukkig is dat nu niet meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.