Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@bent001

Leg je borst eens een klein beetje anders in de bh anders. Zoals je je borsten in een gewone bh ook al eens moet ‘schikken’ omdat ze niet helemaal lekker in de cup zitten, zeg maar. 

Wat er nu door die band gebeurt is dat je prothese de weg naar beneden inzet en dan gaat die prothese soms een beetje verwrongen zitten af en toe. Normaal gaat dit ook weer gewoon weg 

 

Verandering van houding kan al zorgen voor verandering. Dus borst ff herschikken. En misschien idd op tijd in bed gaan liggen. Misschien bh uit vannacht , alleen band om..... Wie weet is het dan anders gewoon weer normaal. 
 

Als de band snijdt: knip de neus van een sok en schuif die over je band! 
 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ik snap dat je daar moe en emotioneel van bent! Zal wel niet alleen door je maandelijkse moment komen , je bent het gewoon ook zat! Dat breekt je ook op he!??

Ik zie dat Best_boobie een advies heeft gegeven .Misschien Voor nu effe verlichting voor je huid. 

Ik hoop dat je morgen Geholpen of gerustgesteld wordt ? ❤️ Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar zeg ! Snap heel erg goed dat je je rot voelt erover en vooral omdat je je t anders had voorgesteld. Herken je verhaal ook wel een beetje, bij mij waren ze 2 dagen geleden zo goed als gelijk, ik helemaal blij en dacht dat dit zo zou blijven. Één dag daarna keek ik weer en toen was t gewoon weer precies t zelfde. Rechts staat gewoon een paar cm hoger dan links. Ik snap heel goed dat de moed je in de schoenen zakt. Geduld hebben is niet makkelijk en vooral niet om iets wat zo belangrijk voor ons is. Je mag me ook pm’en als je er samen even over wil praten en misschien de vorderingen te bespreken. Hopelijk komt het allemaal goed bij ons en zijn we over een aantal maandjes super gelukkig met onze boobies ☘️ 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, best_boobie zei:

@bent001

Leg je borst eens een klein beetje anders in de bh anders. Zoals je je borsten in een gewone bh ook al eens moet ‘schikken’ omdat ze niet helemaal lekker in de cup zitten, zeg maar. 

Wat er nu door die band gebeurt is dat je prothese de weg naar beneden inzet en dan gaat die prothese soms een beetje verwrongen zitten af en toe. Normaal gaat dit ook weer gewoon weg 

 

Verandering van houding kan al zorgen voor verandering. Dus borst ff herschikken. En misschien idd op tijd in bed gaan liggen. Misschien bh uit vannacht , alleen band om..... Wie weet is het dan anders gewoon weer normaal. 
 

Als de band snijdt: knip de neus van een sok en schuif die over je band! 
 

xxx


 

Dank je wel voor je tips?? 

Ik zo gelijk even een paar Kinderspullen hallen en hiervoor gebruiken. Heb ook mega irritatie dus dit zal zeker helpen. 
Heb vannacht mijn borst bloot gelegd zeg maar, verder zit deze ook nog niet in mijn sport bh maar de onderkant zit er wel overheen dus probeer daar even mee te wisselen.

Voelde net wel alsof het een stuk minder was.

Het verdrongen gevoel herken ik onwijs, probeer het ook maar even positief te zien want dat betekend dat er iets gebeurd. ?

 

nogmaals bedankt voor je tips ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bent001 zei:


 

Dank je wel voor je tips?? 

Ik zo gelijk even een paar Kinderspullen hallen en hiervoor gebruiken. Heb ook mega irritatie dus dit zal zeker helpen. 
Heb vannacht mijn borst bloot gelegd zeg maar, verder zit deze ook nog niet in mijn sport bh maar de onderkant zit er wel overheen dus probeer daar even mee te wisselen.

Voelde net wel alsof het een stuk minder was.

Het verdrongen gevoel herken ik onwijs, probeer het ook maar even positief te zien want dat betekend dat er iets gebeurd. ?

 

nogmaals bedankt voor je tips ?

Kinderspullen?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lindan zei:

Hi @bent001 

hoe gaat ie Meis? Hoe gaat het met je martelband? Helpt de sok een beetje? ? 

Is er al enige verbetering van je borst?

 

Ik ben inmiddels weer begonnen met werken .ahh valt tegen zeg?? ik ben helemaal op einde van de dag ? 

xxx


Hi Meis,

 

ja hij begint zijn werk te doen hoor! Borst loopt nog wel behoorlijk achter op de rechter maar voel letterlijk van alles gebeuren hahaha maar dat geeft niet.

Hoop wel dat het en de druk ( was gister wel iets minder) en het verschil qua maar minder word. Kan me namelijk niet heugen dat ze heel verschillend waren qua maat maar nu scheelt het minimaal een cup.

Maar goed geduld, er gebeurt iets dus ik ben allang blij!

Sok lukte niet moet natuurlijk een gedeelte dubbel bouwen en omhoog doen dus dit lukte niet helemaal.

 

Hoe is het bij jou? Nog helemaal happy ermee en al een beetje gewend nu?

Ja is weer even wennen hè... voel het ook echt aan het einde van de dag hoor, zijn ze helemaal opgeblazen, harde buik idee vind ik het. Gelukkig trekt het na rust wel snel weg. Ik ben vanaf morgen ook weer alleen met de kids, dat vind ik wel spannend omdat ik ze ook moet aankleden enzo dus ook weer even wennen. Hoe gaat dat bij jou nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001

Zo en of het wennen is weer aan het werk. 
Einde van de dag zijn ze inderdaad wat opgeblazen en wat harder ofzo . 
En de kleinste aankleden gaat op zich wel . Deed ik al vrij snel na de operatie . Die werkt op zich wel mee?

 

Oh fijn dat je voelt dat iets gebeurd in je borst. Maar een Cup verschil , is dat normaal? En als het zakt komt dat verschil wel weer goed toch? je had hiervoor ook geen verschillende maten?‍♀️

Tot nu toe gaat het goed met de borsten haha , behalve dat ik nog wat blauwe plekken heb tussen de borsten . Maar als ik het allemaal hier zo lees , mag ik echt niet klagen en loopt het voorspoedig . Ze krijgen steeds meer de natuurlijke vorm. 

Ik zal zaterdag weer een update foto plaatsen? liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, bent001 said:

???wat heb ik nou weer neergezet ? misschien mijzelf eens aanleren eerst iets na te lezen voordat ik wat plaats? 

hoe gaat het meid, hoe voel je je? Heb je foto’s??

Haha, die kinderspullen ?

 

Met mij gaat het super, ik za je toevoegen aan mijn albums :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo even een update, nu 3,5 week po ? ben echt aan het aftellen naar die 6 weken zodat ik weer normaal mijn huishouden kan doen en mijn haren enzo hahhaa

Heb omdat ik merk dat je natuurlijk zo gefixeerd ben op borsten even wat vooraf foto’s opgevraagd bij de kliniek.

Deze had ik niet zelf gemaakt, wat blijkt heb gewoon altijd al twee verschillende borsten gehad ? maar goed het verschil word natuurlijk met een vergroting en in mijn geval een nog grotere vergroting groter.

Blij dat ik dit gedaan heb, want merkte dat ik echt een ideaal beeld in mijn hoofd aan het creëren was. Maar goed op basis van de foto’s zie ik ook de vooruitgang. 
Vind ze trouwens sowieso mooier zo voor de spiegel dan op foto’s. Raar eigelijk dat dit me nu pas echt opvalt hoop dat dit straks ook weer minder word en ik het niet meer zo zie??

Zal later vandaag, als mijn draakjes lief zijn de foto’s plaatsten. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou inderdaad meide, zijn na zo’n vergroting zo gefocust op ieder detail. En je we hebben allemaal iets in ons hoofd maar de realiteit is gewoon dat je vergoot wat je hebt, tenzij de arts echt die andere punten ook aanpakt. 
Merk echt dat het mij rust geeft, hoop uiteraard dat ze nog even verder mooi indalen en dan die plooi dan ook niet meer zichtbaar is. 
En dan ben ik echt tevreden in bh en bikini zie je het verschil denk ik echt niet, zelfs mijn man was het eerder  niet opgevallen.

Toch gek die borsten eerst moeten ze groeien, dan wil je ze mooier laat je ze vergroten, dan wil je dat er zoveel mogelijk melk uit komt en nu moeten ze weer mooi zijn hahhaha zo bizar wat ze allemaal al hebben moeten doormaken ?

 

maar goed ik zal de foto’s eens plaatsten nu?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs met mijn voorsituatie-foto's viel het me op dat ik ze op de foto's een stuk minder mooi eruit vind zien dan in het echt.

Gek is dat toch he?! Maar wel mega herkenbaar dus. En goed voor je dat je die beelden erbij hebt gepakt, zodat je het nu wat meer los kan laten!
Als ik mee mag koekeloeren later; graag! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Veerveertje zei:

Zelfs met mijn voorsituatie-foto's viel het me op dat ik ze op de foto's een stuk minder mooi eruit vind zien dan in het echt.

Gek is dat toch he?! Maar wel mega herkenbaar dus. En goed voor je dat je die beelden erbij hebt gepakt, zodat je het nu wat meer los kan laten!
Als ik mee mag koekeloeren later; graag! ?


hahaa nou echt vind ik ook hoor! Maar goed ik voeg je toe? Heb jij ook een album vind het ook leuk om de vorderingen bij iedereen een beetje te zien hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.