Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, Silly23 zei:

Oooh oeps....ik zag je naam en dr Nio, hahaha.

 

Ik heb 2 kinderen maar die zijn volwassen, bijna 19 en 21 jaar. Ik word over 2 weken 50 ? dus geen kinderwens meer

Ik ben afgelopen jaar 45 kilo afgevallen. Nooit grote borsten gehad maar het zijn nu theezakjes. En heb besloten mezelf mooie borsten kado te doen ?

 

Ik heb ook een kantoorbaan en hoop na zo'n 2 weken weer te starten.

 


hahhaa geweldig dit... komt denk ik door je naam silly23 

maar nee dan geen kinderwens meer haha zou gewoon goed je gevoel volgen met daarbij wat extra info checken via internet enzo .

 

Zou zelf achteraf 3 weken vrij genomen hebben met mijn dual plane.

Bij mijn eerste bv had ik twee maanden vakantie omdat ik door een reorganisatie mijn baan kwijt was geraakt dus toen deze periode mooi hiervoor gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja true..en heel veel belgen en duitsers, waardoor je je eigen stad niet meer in komt?


Ohh irritant! Vooral die malle Duitsers, hier ook aardig wat toeristen hoor woon aan de kust dus ze komen hier op de campings staan enzo.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, bent001 zei:

Puff net gaan douchen lijkt wel of mijn ene borst steeds kleiner word en mijn andere groter... begin hier echt een beetje van te balen nu... vind ze nu gewoon echt niet mooi verschil is echt lelijk ? zal morgen weer is een foto maken voor hier.

Denk eraan 16 dagen pas! Geduld?...ja ik weet het we zijn vrouwen en we hebben geen geduld, maar het veranderd zo veel. Komt goed!! Vertrouwen erin hebben.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Ld1234 zei:

Denk eraan 16 dagen pas! Geduld?...ja ik weet het we zijn vrouwen en we hebben geen geduld, maar het veranderd zo veel. Komt goed!! Vertrouwen erin hebben.

Xxx

Doe mijn best echt ? komt ook omdat die andere wel zo goed gaat als ze nou wat gelijk op hadden gegaan ?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ik zie de foto’s nu voor het eerst. Ik zie inderdaad wat je bedoelt maar ook hoeveel ze zijn veranderd (in positieve zin) sinds het begin. De vorm is al mooi, nu  hopelijk nog wat meer gelijk trekken. Dat geduld hebben he...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Nina_a zei:

@bent001 ik zie de foto’s nu voor het eerst. Ik zie inderdaad wat je bedoelt maar ook hoeveel ze zijn veranderd (in positieve zin) sinds het begin. De vorm is al mooi, nu  hopelijk nog wat meer gelijk trekken. Dat geduld hebben he...!


ja is zeker zo maar het lijkt gewoon wat stil te staan. Blijkbaar is dit echt een probleem borst maar goed heb nog even geduld is ook niet anders... 

Had het me alleen wel echt anders voor gesteld maar goed als ik dan aan Mincy denk mag ik niet zeuren maar goed geduld geduld ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Nina_a zei:

@bent001 ik zie de foto’s nu voor het eerst. Ik zie inderdaad wat je bedoelt maar ook hoeveel ze zijn veranderd (in positieve zin) sinds het begin. De vorm is al mooi, nu  hopelijk nog wat meer gelijk trekken. Dat geduld hebben he...!


lief dank je wel ja ze zijn zeker veranderd

rechter word nu ook wat voller aan de bovenkant nu de band deze niet meer plat drukt..

Ja heb wel geduld hoor maar weet niet ergens altijd al problemen gehad met deze borst voel namelijk wel de prothese aan de onderkant dus lijkt wel alsof het vast zit. En de bult is pijnlijker zeg maar naja tijd zal het leren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meiden ben een net geschrokken, wilde even boven kijken of de band goed zat en voelde de hele dag al pijn en geduw zeg maar. In mijn geval goed met de band... maar voel gewoon een hoekje van de prothese uitsteken bij mijn litteken...

heeft een van jullie dit ook... ben best geschrokken zeker omdat het litteken nog vers is en ik die band draag dit lekker blijf duwen.

@best_boobie heb jij hier eerder van gehoord en kan dit kwaad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, bent001 zei:

O meiden ben een net geschrokken, wilde even boven kijken of de band goed zat en voelde de hele dag al pijn en geduw zeg maar. In mijn geval goed met de band... maar voel gewoon een hoekje van de prothese uitsteken bij mijn litteken...

heeft een van jullie dit ook... ben best geschrokken zeker omdat het litteken nog vers is en ik die band draag dit lekker blijf duwen.

@best_boobie heb jij hier eerder van gehoord en kan dit kwaad? 

is het echt de prothese die je voelt of misschien waar de hechtingen zitten/zaten? ik heb dat namelijk ook gehad kan ik me herinneren. voelt als een hard stukje maar was bij mij niet de prothese maar een hechting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, 3timesaround zei:

is het echt de prothese die je voelt of misschien waar de hechtingen zitten/zaten? ik heb dat namelijk ook gehad kan ik me herinneren. voelt als een hard stukje maar was bij mij niet de prothese maar een hechting.


Nee het is echt de rand van de prothese steekt ook echt een pintje uit. Had dit eerst ook bij mijn bv hiervoor  ook maar dan aan de zijkant. Voel ook echt de rand en je ziet het uitsteken. Net een beetje gerust gesteld door mijn moeder toch band dat het litteken ineens door de druk van de band open gaat.. maar zij gaf al aan dat dat niet zomaar gebeurt na langer dan 10 dagen.

Ga morgen maar weer bellen baal gewoon zo vreselijk ?
Heb het echt een beetje gehad keek hier echt naar uit maar tot nu toe ben ik gewoon niet happy met deze wissel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, bent001 zei:


Nee het is echt de rand van de prothese steekt ook echt een pintje uit. Had dit eerst ook bij mijn bv hiervoor  ook maar dan aan de zijkant. Voel ook echt de rand en je ziet het uitsteken. Net een beetje gerust gesteld door mijn moeder toch band dat het litteken ineens door de druk van de band open gaat.. maar zij gaf al aan dat dat niet zomaar gebeurt na langer dan 10 dagen.

Ga morgen maar weer bellen baal gewoon zo vreselijk ?
Heb het echt een beetje gehad keek hier echt naar uit maar tot nu toe ben ik gewoon niet happy met deze wissel 

ik zou dan morgen ook ff bellen, al is het maar om geruststelling te krijgen. he, wat vervelend dat het allemaal niet loopt zoals je gehoopt had. maar je borsten gaan echt nog veranderen hoor, hopelijk komt alles goed 

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, 3timesaround zei:

ik zou dan morgen ook ff bellen, al is het maar om geruststelling te krijgen. he, wat vervelend dat het allemaal niet loopt zoals je gehoopt had. maar je borsten gaan echt nog veranderen hoor, hopelijk komt alles goed 

 

xx


ja precies, ja baal hier ook wel echt van.

Ben nu gewoon zo niet blij als ik ze zie, had dit allemaal iets anders in gedachte maar goed het is wat het is.

Hou de band maar even om en ga maar lekker vroeg mijn bed in vanavond?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

@bent001 meid ik hoop echt niet dat dat het is ! Het zit Je echt niet mee zeg! 
word tijd dat je mag genieten relaxen? 

gewoon bellen hoor , alleen al om wat geruster te zijn. Xxx

Zolang hij niet naar buiten komt vind ik het prima voor nu. Maar zag echt een stukje uitsteken dit de huis heen zeg maar. 
Ja heb ook echt eventjes een breek punt lekker aan het janken, zal wel ongesteld moeten worden of zo. Maar nee ben het gewoon zo zat baal zo dat alles zo moeizaam verloopt, even klaar met die klote band die letterlijk mijn huid opensnijd en de onzekerheid en nu dit weer... 

Heb gewoon geen rust hierin, vind het echt bijzonder dat er vrouwen zijn die om de haverklap die dingen wisselen omdat ze weer groter willen... hoe dan...
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.