Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja is zo inderdaad beter winter hoor nu met het herstellen. Ja pfff lekker zweten vast niet goed voor die hechtingen. 

 

Ik probeer trouwens foto's te uploaden, maar werkelijk geen idee hoe dit nou moet en waar. 

Heb net iets gedaan en er zou nu ergens een foto moeten staan, maar kan hem zelf niet eens meer terug vinden ??? 

Handige Harry ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sjaantje02 zei:

Ja is zo inderdaad beter winter hoor nu met het herstellen. Ja pfff lekker zweten vast niet goed voor die hechtingen. 

 

Ik probeer trouwens foto's te uploaden, maar werkelijk geen idee hoe dit nou moet en waar. 

Heb net iets gedaan en er zou nu ergens een foto moeten staan, maar kan hem zelf niet eens meer terug vinden ??? 

Handige Harry ???


 

hahaha kijk je gaat naar boven -> account -> profiel en zie dan afbeeldingen 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je klikt dus op dat balkje onder de regel Silver Member.

 

Kliniek net zelf maar geld maar ze hadden de arts nog niet gesproken, nu dus mooi wel even die sport bh aan getrokken maar dan bij de borst waarbij de prothese nog niet helemaal in ingedaald het bandje los gelaten en wel de band om gedaan.

Zit wel mega strak... ze gaan me zodra ze de arts gesproken hebben bellen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, bent001 zei:

Je klikt dus op dat balkje onder de regel Silver Member.

 

Kliniek net zelf maar geld maar ze hadden de arts nog niet gesproken, nu dus mooi wel even die sport bh aan getrokken maar dan bij de borst waarbij de prothese nog niet helemaal in ingedaald het bandje los gelaten en wel de band om gedaan.

Zit wel mega strak... ze gaan me zodra ze de arts gesproken hebben bellen... 

Volgens mij is het gelukt. 

 

Oohh ben benieuwd verder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bent001 zei:

Je klikt dus op dat balkje onder de regel Silver Member.

 

Kliniek net zelf maar geld maar ze hadden de arts nog niet gesproken, nu dus mooi wel even die sport bh aan getrokken maar dan bij de borst waarbij de prothese nog niet helemaal in ingedaald het bandje los gelaten en wel de band om gedaan.

Zit wel mega strak... ze gaan me zodra ze de arts gesproken hebben bellen... 

Wat is er aan de hand? Heb je meer last gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Ld1234 zei:

Wat is er aan de hand? Heb je meer last gekregen?

Nee hoor ze belde vrijdag en had toen gevraagd of het misschien handig zou zijn dat ik mijn band nog even zou doordraven met sport bh ( was aangeven dat ik deze na een week aan zou moeten) toen zei ze dat het misschien beter zou zijn als ik tot de controle alleen de band zou dragen maar ze wist het ook niet zeker en zou dit overleggen met Dr. Nio, maar ze wisten en vanmorgen nog niks.

heb de bh aan nu zit wel heel strak hoor! Is natuurlijk ook raar ineens zo na een week niks en heb het ene bandje los gelaten voor het geval dat

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Ld1234 zei:

@bent001 ah gelukkig..ja de bh gaat steeds fijner zitten..in het begin was die bij mij ook strak. Denk dat je er goed aandoet om een bh erbij te dragen.

Ja wel toch... al zit een kant wel los nu hoor maar ondank het even strak zit en ik de littekens meer voel ben ik wel wat vrijer in mijn bewegingen. Vind het maar niks de hele tijd niks erom heen?

draag serieus altijd een bh of iets behalve met slapen dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, bent001 zei:

Ja wel toch... al zit een kant wel los nu hoor maar ondank het even strak zit en ik de littekens meer voel ben ik wel wat vrijer in mijn bewegingen. Vind het maar niks de hele tijd niks erom heen?

draag serieus altijd een bh of iets behalve met slapen dan

Ja ik vond het echt niet chill om die bh uit te doen de eerste weken. Hield ze dan ook maar ff vast hahaha. Zelf ondersteunen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja ik vond het echt niet chill om die bh uit te doen de eerste weken. Hield ze dan ook maar ff vast hahaha. Zelf ondersteunen?

Hahaha nee snap ik helemaal als ze voor de spier zitten.

Ben ook nog steeds niet gebeld ??‍♀️ Naja volg nu ook gewoon het advies van vorige week op.

Kan toch niet dat je prothese niet meer indalen als je een bh aan hebt @best_boobie weet jij hier iets meer van... kom niet echt verder bij mijn pc op het moment... 

In het kort heb vorige week het advies gekregen om na een week een sportbh te gaan dragen, nu is een prothese al behoorlijk ingedaald de ander wel iets maar niet volledig. Heb vorige week gevraagd of het verstandig is om de borstband nog even door te dragen met bh, maar zij gaf aan dat ze met mijn pc zou overleggen of het misschien beter zou zijn om alleen nog de band te dragen. Omdat ze nog steeds geen antwoord heeft gegeven heb ik vandaag toch besloten om beide te gaan dragen, dit voelt veel prettiger ook omdat mijn linker borst wat naar buiten wijst ( zie album) ben heel benieuwd naar jouw mening?

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, bent001 zei:

Hahaha nee snap ik helemaal als ze voor de spier zitten.

Ben ook nog steeds niet gebeld ??‍♀️ Naja volg nu ook gewoon het advies van vorige week op.

Kan toch niet dat je prothese niet meer indalen als je een bh aan hebt @best_boobie weet jij hier iets meer van... kom niet echt verder bij mijn pc op het moment... 

In het kort heb vorige week het advies gekregen om na een week een sportbh te gaan dragen, nu is een prothese al behoorlijk ingedaald de ander wel iets maar niet volledig. Heb vorige week gevraagd of het verstandig is om de borstband nog even door te dragen met bh, maar zij gaf aan dat ze met mijn pc zou overleggen of het misschien beter zou zijn om alleen nog de band te dragen. Omdat ze nog steeds geen antwoord heeft gegeven heb ik vandaag toch besloten om beide te gaan dragen, dit voelt veel prettiger ook omdat mijn linker borst wat naar buiten wijst ( zie album) ben heel benieuwd naar jouw mening?

Meid stuur me even een paar foto’s via pb, dan kijk ik met je mee! Een foto recht van voren, en foto’s van beide zijkanten. Ook van recht opzij. Niet onderaf of bovenaf

 

Het kan wel dat die prothese door een bh niet ver genoeg zakt en weet dat Nio hier heel strikt in is normaal. Er zijn meiden die langer dan 6 weken zonder bh hebben moeten lopen! 
Ik kijk wel ff met je mee (als leek met een klein beetje ervaring ;) )

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, best_boobie zei:

Meid stuur me even een paar foto’s via pb, dan kijk ik met je mee! Een foto recht van voren, en foto’s van beide zijkanten. Ook van recht opzij. Niet onderaf of bovenaf

 

Het kan wel dat die prothese door een bh niet ver genoeg zakt en weet dat Nio hier heel strikt in is normaal. Er zijn meiden die langer dan 6 weken zonder bh hebben moeten lopen! 
Ik kijk wel ff met je mee (als leek met een klein beetje ervaring  )

 

xxx

 Dank je wel zal vanavond foto’s maken.? en je door sturen.

super dat je even mee wilt kijken. Wat ik nu doe is eigelijk wat ik vorige week als advies heb gekregen hoor, ben niet uit mijn zelf de bh gaan dragen maar hou de band wel nog even extra om. 
Het was meer dat zij van Park kliniek ( receptie ofzo ) dit benoemde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, best_boobie zei:

Meid stuur me even een paar foto’s via pb, dan kijk ik met je mee! Een foto recht van voren, en foto’s van beide zijkanten. Ook van recht opzij. Niet onderaf of bovenaf

 

Het kan wel dat die prothese door een bh niet ver genoeg zakt en weet dat Nio hier heel strikt in is normaal. Er zijn meiden die langer dan 6 weken zonder bh hebben moeten lopen! 
Ik kijk wel ff met je mee (als leek met een klein beetje ervaring  )

 

xxx

Gestuurd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update mag dus geen bh tot in ieder geval aan de controle ( volgende week woensdag) dragen. Begin me toch wat zorgen te maken nu ook omdat dit de borst was met het meeste kapsel vorming ? heb wel gevraagd of zij mij iets meer kon vertellen over de optatie ook omdat de borst zo naar links trekt. Ik weet dat hij niet al het kapsel zou weg halen en dit als een interne bh zou gebruiken, dit is wat hij mij tijdens het eerste consult vertelde. 
Naast de verhoogde prothese trekt de borst ook echt naar buiten wat dus ook best pijnlijk is.. 

 

Baal ook vreselijk zat net in de auto ieder hobbeltje voelt al een hel en ik moet maandag dus ook zo aan het werk?

Al met al ben ik er even klaar mee, had zo gehoopt nu eindelijk van de klachten af te zijn na deze operatie maar deze borst wil weer niet meewerken.. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, bent001 zei:

Even een update mag dus geen bh tot in ieder geval aan de controle ( volgende week woensdag) dragen. Begin me toch wat zorgen te maken nu ook omdat dit de borst was met het meeste kapsel vorming ? heb wel gevraagd of zij mij iets meer kon vertellen over de optatie ook omdat de borst zo naar links trekt. Ik weet dat hij niet al het kapsel zou weg halen en dit als een interne bh zou gebruiken, dit is wat hij mij tijdens het eerste consult vertelde. 
Naast de verhoogde prothese trekt de borst ook echt naar buiten wat dus ook best pijnlijk is.. 

 

Baal ook vreselijk zat net in de auto ieder hobbeltje voelt al een hel en ik moet maandag dus ook zo aan het werk?

Al met al ben ik er even klaar mee, had zo gehoopt nu eindelijk van de klachten af te zijn na deze operatie maar deze borst wil weer niet meewerken.. ?

Zij kon mij dus niks zeggen verder gaf aan dat Dr Nio dit tijdens het consult verder zal bespreken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lindan zei:

@bent001 aiii ik lees met je mee.  Echt vervelend dat je zo last heb. Ik hoop dat Dr Nio je volgende week meer over kan vertellen en kan gerustellen?
Ik hoop dat Best_boobie je tot die tijd kan adviseren En met je mee kan kijken. 
liefsxx 

 Lief dank je wel, is gewoon even wat het is. Ben gewoon blij als de controle achter de rug heb.

Zijn op dit moment wat privé dingen bij gekomen waardoor de focus ook even niet meer continu op mijn borsten liggen. Zit deze dagen nog even uit zonder bh en anders ga ik even de tip van best boobie overleggen met Nio woensdag. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo kleine update.. vandaag op controle geweest bij dr Nio.

Mijn linker borst is nog steeds niet ingedaald, dus nu nog strakker de band erom heen au...?

 Het kan ook vocht of een hematoom zijn maar nu eerst afwachten wat het de aankomende weken gaat doen, aangezien ik nog maar 15 dagen po ben.  

Dr Nio heeft een foto gemaakt zodat ik de band nu ook op de juiste manier kan dragen , hierop is het verschil vreselijk groot ( ga deze ook niet delen) 

moet met 4 weken terug komen maar dat worden er 5 omdat die dag met mijn jongens zit. 

Mag gelukkig nu wel mijn sport bh dragen en dat voelt heel comfortabel moet ik zeggen. Wel zit het bandje van mijn linker kant helemaal los zodat het goed de ruimte heeft om in te dalen. 

Verder ook nog een voor foto gezien en zie wel dat er altijd al een verschil tussen de hoogte van mijn borsten heeft gezeten dus dat zal nu niet veranderen maar het verschil is nu wel extreem zeker met de band om. 
Nu nog steeds rustig aan doen mijn armen lekker laag houden. Word wel steeds met mijn armen omhoog wakker ? maar goed daar kan ik niet zoveel aan veranderen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001

Oh hier staat het antwoord ? ik was ook benieuwd naar je afspraak met Nio. 
Wel fijn hè nu je geweest bent. Maar komt nu op neer op geduld en afwachten. Dus kan allemaal goed komen begrijp ik.

Heerlijk eindelijk een sport bh ? alleen die martel band hè ! Hopen dat het over 5 weken geholpen heeft!

 

We waren een 1 dag uit de lucht , haha , wilde je nog succes wensen.

En ben je er klaar voor morgen werken?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001

Oh hier staat het antwoord ? ik was ook benieuwd naar je afspraak met Nio. 
Wel fijn hè nu je geweest bent. Maar komt nu op neer op geduld en afwachten. Dus kan allemaal goed komen begrijp ik.

Heerlijk eindelijk een sport bh ? alleen die martel band hè ! Hopen dat het over 5 weken geholpen heeft!

 

We waren een 1 dag uit de lucht , haha , wilde je nog succes wensen.

En ben je er klaar voor morgen werken?

 

xxx


Hahhaa echt he! Snapte er al niks van!

Maar super lief!

Ja ben wel klaar om te gaan werken, voel alleen een griepje opkomen ?maar het is maar 1 dagje dan heb ik alweer weekend. Vandaag al wat uurtjes vanuit huis gewerkt dus weet ook wat me staat te wachten morgen ook wel fijn.

Sinds gister rij ik ook weer auto toen al de bh aangedaan zoals vandaag maar dat was geen probleem zei dr Nio.

wel heerlijk om weer wat vrijheid te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Nog even wachten zei:

De martelband moet je dus nog even vrienden mee blijven. Hopelijk is jw borst onder de indruk van de dokter en doet hij wat hij moet doen. 

Ja hahaha en hij zit nu super strak maar nog wel op een borst bij de andere hebben we hem omhoog gedaan omdat dat echt niet meer nodig is. 
Hoop ook echt dat het snel beter word want schrok echt van de foto 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, bent001 zei:

Ja hahaha en hij zit nu super strak maar nog wel op een borst bij de andere hebben we hem omhoog gedaan omdat dat echt niet meer nodig is. 
Hoop ook echt dat het snel beter word want schrok echt van de foto 

Ahh damn ik had net je foto's bekeken..en dacht dat het verschil minder werd. Is het alleen met de band aan zo'n enorm verschil dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ahh damn ik had net je foto's bekeken..en dacht dat het verschil minder werd. Is het alleen met de band aan zo'n enorm verschil dan?


ja de band zal het aanzicht wel niet veel beter maken hoor!! Los is het verschil wel veel minder maar vind het best een heftig gezicht. Maar hij was rustig en ik heb gewoon vertrouwen in zijn kunnen, daarbij blijf ik ook fijn even onder controle.

Band heeft ook al die tijd niet goed gezeten en het is wel een mega verademing dat hij niet geen druk meer geeft op mijn andere borst en deze lekker in een sportbh vast zit?

 

Hi heb jij trouwens tips waar je leuke kanten topjes kan halen, even geen idee hoe ze deze noemen maar ik denk dat je wel een beetje snapt wat ik bedoel.

Ging gisteren de nieuwe collectie passen van Doutze  maar omvang en grote komen niet overheen ? wat ook wel te verwachten is met s/m/l ect maten

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, bent001 zei:


ja de band zal het aanzicht wel niet veel beter maken hoor!! Los is het verschil wel veel minder maar vind het best een heftig gezicht. Maar hij was rustig en ik heb gewoon vertrouwen in zijn kunnen, daarbij blijf ik ook fijn even onder controle.

Band heeft ook al die tijd niet goed gezeten en het is wel een mega verademing dat hij niet geen druk meer geeft op mijn andere borst en deze lekker in een sportbh vast zit?

 

Hi heb jij trouwens tips waar je leuke kanten topjes kan halen, even geen idee hoe ze deze noemen maar ik denk dat je wel een beetje snapt wat ik bedoel.

Ging gisteren de nieuwe collectie passen van Doutze  maar omvang en grote komen niet overheen ? wat ook wel te verwachten is met s/m/l ect maten

Je bedoelt bralettes denk ik. Ik heb er van de h&m..zal straks ff kijken welke maat ik daarin heb en ik heb er 1 van passionata in maat medium. Die zit heel mooi!!

 

Inderdaad gewoon vertrouwen hebben in je pc..hij weet wat hij doet en chill dat je nu wel de sportbh mag dragen, is toch een wat fijner gevoel dan zonder.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.