bent001

bent001 : 21 januari 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Zal deze van de week maken hoor! Zodra mijn armen wat minder pijn doen 😂

Snap ik..eerst ff goed rust nemen! Belangrijkste nu. Lekker netflix kijken en slapen😂

🤣🤣🤣🤣🤣 zou inderdaad heel gek zijn... moet natuurlijk ook in de plastic bak

• Like 1

Oh spannend 11 feb..nog even dus. Die dag mag ik met mijn nichtje mee naar mooi kliniek voor haar consult voor een borstvergroting😊.

Ben benieuwd naar je operatieverslag! 

Volgens mij zijn de prothesen van Motiva al sinds 2016 in Nederland geplaatst. Dus dik 3 jaar nu. Maar hij werkt idd veel met de eurosilicone. Heeft daar weinig problemen mee en dan wil je dat als pc misschien even afwachten met nieuwere prothesen. 

xx BB

• Like 1

@bent001 zo jouw verslag ook gevonden.  Goed om alles zo te lezen.  Ook interessant voor later, als ik ze ooit moet wisselen.

Hoe gaat het nu met je?? Lukt slapen een beetje.

Ik ben even wakker om de pijnstilling in te nemen en kon niet gelijk slapen. Dus ging maar even lezen op het forum.

Leuk! Hoe is het verder met jou nu? 
Overdag gaat het wel iets beter met de pijn, maar de nachten vind ik heftig hoor. Kom zelf niet omhoog en dan word echt wakker van de pijn, gelukkig helpt mijn man mij dan omhoog komen. Verder nu veel last van de hechtingen die trekken nu men wat is dat een naar gevoel.

Kan jij ook wel een beetje slapen?

Hebben/hadden jullie ook na een aantal dagen zoveel last van de hechtingen? 
Ze trekken enorm en doet ook echt pijn. Zie verder geen rare dingen maar is wel vervelend net nu de andere pijn wat minder begint te worden... 

@Ld1234 ik denk voor de Motiva full rond 500 of 550 cc te gaan. Zou ik in je album mogen kijken? Groetjes Silvie

@bent001 ik ken dat wel van mijn buikoperaties. Vaak hielp het als het eindknoopje vd hechting werd geknipt. Maar met borst doen ze dat volgens mij pas na 2 weken bij de controle 😒