Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

hi meiden! @Robijntje02 @Bridgett 

Nou woensdag is mijn afspraak gelukkig gewoon door gegaan en we zijn er uit. Eens kijken hoe ik dit duidelijk kan verwoorden... hahahaha

 

Dr Nio was het gelukkig wel echt met mijn eens dat het zoals het nu is niet mooi is, wel vind hij het zonde om in een gezonde borst te gaan snijden, in het geval van een lift zou ik toch meer littekens krijgen.

Andere optie is een prothese lift, prothese komt dan iets hoger waardoor het verschil kleiner word, mijn tepel zal wel iets lager komen.
Aan de andere kant hebt ik aan de onderzijde nu echt een zichtbare double  bubble, omdat ik op deze borst aardig wat eigen weefsel is zal hij de huid over de bubbel heen trekken, ook dan komt deze  tepel lager. Nu is zeker aan deze kant mijn tepel vrij hoog soms zelfs een beetje raar hoog dus hier heb ik helemaal vrede mee, tepels zitten nu ook niet gelijk.

Mijn borsten zullen niet helemaal gelijk worden maar het verschil word wel minder groot.

Het herstel van deze operatie is ook minimaal, zal twee weken rustig aan morgen doen maar daarna kan ik gewoon alles weer.

qua kosten zal ik wel iets moeten betalen maar het valt mee gelukkig.

 

Al met al ben ik nu echt met een goed gevoel weggegaan en heb ook besloten om hier voor te gaan. Wel zal het pas medio maart worden, ik wil even de situatie afwachten en daarbij heb ik geen vakantie dagen meer aangezien er behoorlijk wat op zijn gegaan tijdens de wissel. 
Dus zal tegen die tijd zeker weer wat actiever worden, want hoe dan ook ik vind het weer dood eng.. hoop echt dat het hierna echt mooi is en ik ook weer naar een sauna durf

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Bridgett zei:

Oh fijn dat je een oplossing hebt waar je je goed bij voelt. 
Maart klinkt nu nog zo ver weg, maar voor je het weet is het zover.

 

Thanks meiden. En het is mijn eigen keuze hoor om dit in Maart te doen, eerder wil ik het ook niet, tijd gaat snel genoeg 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-11-2020 om 22:11, bent001 zei:

@best_boobie zou jij mijn topic titel kunnen aanpassen?

Ik krijg in maart ( nog geen vaste datum) een heroperatie.

 

dank je wel🤗

Hey meid

Zeker kan dat!! Ga het zometeen even doen!

Als ik je verhaal goed lees, gaat hij eigenlijk aan de onderkant van je borst, daar waar het litteken zit, wat meer huid wegsnijden, zodat ie 'het jasje' wat naar beneden kan trekken. Kwestie van die broek die te korte pijpen heeft, aan je sokken vast naaien in plaats van langere sokken aantrekken! :45: 

Super dat jullie tot een oplossing gekomen zijn!!

Laat tzt maar weten, als je een datum hebt :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 oh ik lees het nu pas. Wat goed dat jullie eruit zijn gekomen. En maart  ,dat is precies de periode dat je dit jaar Ook met die band zat te stoeien . Trouwens wel lekker voor het volgende zomervakantie .Hopelijk is het Corona gedoe voorbij 🙄

Maar het klinkt erg hoopvol en hopelijk de laatste operatie voor komende jaaaaaren 😅en je verdient het meid😘  voor jou dan opnieuw aftellen .

liefs Linda 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 8-11-2020 om 22:55, best_boobie zei:

Hey meid

Zeker kan dat!! Ga het zometeen even doen!

Als ik je verhaal goed lees, gaat hij eigenlijk aan de onderkant van je borst, daar waar het litteken zit, wat meer huid wegsnijden, zodat ie 'het jasje' wat naar beneden kan trekken. Kwestie van die broek die te korte pijpen heeft, aan je sokken vast naaien in plaats van langere sokken aantrekken! :45: 

Super dat jullie tot een oplossing gekomen zijn!!

Laat tzt maar weten, als je een datum hebt :)

 

xxx BB


🤣🤣🤣🤣 lijkt er wel op! 
beide kanten krijgen een andere operatie, waar het vel naar beneden getrokken word heb ik nu een double bubbel. De borst die lager hangt krijgt een prothese lift, geen idee eigelijk wat ie met het vel gaat doen.

Moet er maar weer vertrouwen in hebben🍀🍀

 

Zodra ik een datum heb laat ik het je weten!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-11-2020 om 03:05, Lindan zei:

@bent001 oh ik lees het nu pas. Wat goed dat jullie eruit zijn gekomen. En maart  ,dat is precies de periode dat je dit jaar Ook met die band zat te stoeien . Trouwens wel lekker voor het volgende zomervakantie .Hopelijk is het Corona gedoe voorbij 🙄

Maar het klinkt erg hoopvol en hopelijk de laatste operatie voor komende jaaaaaren 😅en je verdient het meid😘  voor jou dan opnieuw aftellen .

liefs Linda 

 

 


Hahaa nou echt he! Die band o men hoop dat die deze keer niet nodig gaat zijn. Maar de herstel periode is ook veel korter deze keer gelukkig. 
Dik duimen dat ik hierna wel echt blij ben, perfect zal het nooit worden maar als het al iets beter is ben ik al happy. Wil zo graag weer naar de sauna 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 22-1-2020 om 12:52, bent001 zei:

Toch wel jammer dat het hier een stuk rustiger is dan bij de verslagen van een normale bv. Toch plaats ik even een up-date en verslag al is het alleen maar omdat ik het ook fijn vond om er een aantal te lezen.

 

Wij zijn gisteren vroeg gaan rijden richting Rotterdam, was mega nerveus. We waren ruim op tijd en mochten al snel naar boven, alles ging vrij snel en voor ik het wist liepen wij al richting de verkoeverkamer. Daar slapen en werd alles aangesloten, Infuus, bloeddruk saturatie meter. Toen kwam dr Nio even de boel aftekenen en alles nog kort doornemen. Even over 8 uur ging ik de ok in, ook daar waren ze heel aardig en lief en ging heel fijn rustig onder narcose. Dr. Nio had al aangeven dat als ik wakker zou worden het zou voelen alsof er een tram over me heen was gereden, dat was niet overdreven trouwens. Wat een verschil met voor de spier!! Had deze keer geen bh aan deze zou na de operatie op de verkoever aangetrokken worden maar dr. Nio gaf aan dat ik enkel een band om moet en geen bh mag dragen de eerste week. Dit voelde zeker gister heel onprettig. Gelukkig heb ik snel wat extra pijnstilling gekregen en een hele lijst recepten om de eerste dagen door te komen. Vannacht wel veel pijn gehad kon ook niet zelf uit bed komen en nu ook nog veel pijn probeer ik er iets te bewegen want te lang stil zitten is ook echt niet fijn. En kan ook echt niet zonder de medicatie maar nu ik geen bh aan heb heb ik ze natuurlijk ook wel goed kunnen zien. En wat zijn ze mooi!! Vind ze veel mooier dan 10 jaar geleden dus het is het allemaal weer waard!! Over twee weken terug naar Dr nio ben erg benieuwd hoe het is wat hij nu precies gedaan heeft en wat de staat was van mijn oude protheses. Wel jammer dat je de arts niet meer even spreekt na de OK

Komende dinsdag mag ik!

700 cc achter de spier en 200 cc eigen weefsel wegnemen. Bij dr Nio ook!!

mag ik jouw album zien?

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.