Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, Robijntje02 zei:

@Ld1234 Ik ben 11 feb aan de beurt. Hoe lang geleden ben jij geopereerd?

 

Oh spannend 11 feb..nog even dus. Die dag mag ik met mijn nichtje mee naar mooi kliniek voor haar consult voor een borstvergroting?.

Ben benieuwd naar je operatieverslag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Taat76 zei:

@Robijntje02 heb jij specifiek gekozen voor Motiva? Nio zei tegen mij dat hij ze liever nog niet plaatst omdat ze pas 2 jaar op de markt zijn.... Dus daarom krijg ik weer eurosillicone... ?

Volgens mij zijn de prothesen van Motiva al sinds 2016 in Nederland geplaatst. Dus dik 3 jaar nu. Maar hij werkt idd veel met de eurosilicone. Heeft daar weinig problemen mee en dan wil je dat als pc misschien even afwachten met nieuwere prothesen. 
 

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sjaantje02 zei:

@bent001 zo jouw verslag ook gevonden.  Goed om alles zo te lezen.  Ook interessant voor later, als ik ze ooit moet wisselen.

 

Hoe gaat het nu met je?? Lukt slapen een beetje.

Ik ben even wakker om de pijnstilling in te nemen en kon niet gelijk slapen. Dus ging maar even lezen op het forum.

 

 Leuk! Hoe is het verder met jou nu? 
Overdag gaat het wel iets beter met de pijn, maar de nachten vind ik heftig hoor. Kom zelf niet omhoog en dan word echt wakker van de pijn, gelukkig helpt mijn man mij dan omhoog komen. Verder nu veel last van de hechtingen die trekken nu men wat is dat een naar gevoel.

Kan jij ook wel een beetje slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 januari 2020 om 11:27, bent001 zei:

Hebben/hadden jullie ook na een aantal dagen zoveel last van de hechtingen? 
Ze trekken enorm en doet ook echt pijn. Zie verder geen rare dingen maar is wel vervelend net nu de andere pijn wat minder begint te worden... 

@bent001 ik ken dat wel van mijn buikoperaties. Vaak hielp het als het eindknoopje vd hechting werd geknipt. Maar met borst doen ze dat volgens mij pas na 2 weken bij de controle ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Silly23 zei:

@bent001 ik ken dat wel van mijn buikoperaties. Vaak hielp het als het eindknoopje vd hechting werd geknipt. Maar met borst doen ze dat volgens mij pas na 2 weken bij de controle ?

 Hahaha klopt gelukkig is het vandaag een stuk minder ? begint eindelijk allemaal wat dragelijker te worden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ik reageer maar even onder je operatieverslag. Dual plane schijnt echt wel een stuk pijnlijker te zijn. Maar zal iedere dag wat beter gaan. 

Is het normaal dat ze hoog zitten en nog moeten zakken? Benieuwd naar het resultaat.

Bijzonder dat iedere arts zo zijn eigen manier en zienswijze heeft op hoe te plaatsen, welke prothese maar dus ook bh en/of borstband.

Ik hoop dat de pijn en het irritante gevoel vd hechtingen snel zakt. Beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Silly23 zei:

@bent001 ik reageer maar even onder je operatieverslag. Dual plane schijnt echt wel een stuk pijnlijker te zijn. Maar zal iedere dag wat beter gaan. 

Is het normaal dat ze hoog zitten en nog moeten zakken? Benieuwd naar het resultaat.

Bijzonder dat iedere arts zo zijn eigen manier en zienswijze heeft op hoe te plaatsen, welke prothese maar dus ook bh en/of borstband.

Ik hoop dat de pijn en het irritante gevoel vd hechtingen snel zakt. Beterschap!

Wat ik er van terug gelezen heb wel, reden waarom ik een dual plane heb gekregen is omdat je de randen van mijn vorige

prothese zag zitten. 
Heb ook gezien dat deze arts het vaker op deze manier doet, gezien zijn goeie recensies ga ik er gewoon vanuit dat het helemaal goed komt.

dank je wel gaat goed komen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo even een up-date nu 5 dagen PO pijn is gelukkig wat minder al was het vannacht wel weer even terug.

wel is een borst al helemaal ingedaald en de andere ook nog niet helemaal. Heb wat foto’s geplaatst maar alleen op aanvraag.

ene borst lijkt nu ook groter dan de ander, het is natuurlijk nog vroeg dus heb vertrouwen dat het goed komt.

Gisteren belde de kliniek en ze gaan nu wel met Dr Nio overleggen of ik de band nog wat langer moet gaan dragen, heb hem ook wat strakker gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Ld1234 zei:

Vind ze wel al heel mooi hoor!! Dat indalen komt ook goed..zijn twee aparte wonden he..1 geneest sneller dan de andere..

Dank je wel ja dat waar inderdaad. Ene is nu ook echt groter dan de ander?

Is denk ik ook omdat dit tijdens mijn eerste bv altijd een probleem borst was, probeer nu mijn linkerkant ook wat te ontlasten merk dat ik toch meer links dan rechts doe

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Ld1234 zei:

@bent001 ja is goed om links dan te ontlasten. Ik had het precies andersom..doe te veel met rechts en had rechts onderin eerst een deukje, maar dat kwam door hechten aan ribweefsel..dat is nu helemaal weg...geduld hebben is belangrijk..maar oh zo lastig??

Hahaha nou echt kan niet wacht totdat deze weken voorbij zijn hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 week po, vannacht voor het eerst echt een slapeloze nacht, werd ruim een uur geleden wakker door de pijn en gezwollen borsten. Lag voor het eerst een stuk platter maar volgens mij zat mijn band te strak.. au... zo niet fijn dit.

Herkent iemand dit? Zwelling nadat de band vermoedelijk te strak zat? 
Heb ook echte meer last van de hechtingen aan de binnenkant bij de spieren.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, bent001 zei:

Vandaag 1 week po, vannacht voor het eerst echt een slapeloze nacht, werd ruim een uur geleden wakker door de pijn en gezwollen borsten. Lag voor het eerst een stuk platter maar volgens mij zat mijn band te strak.. au... zo niet fijn dit.

Herkent iemand dit? Zwelling nadat de band vermoedelijk te strak zat? 
Heb ook echte meer last van de hechtingen aan de binnenkant bij de spieren.. 

Hè balen zeg. Ik heb vannacht eindelijk juist een keer echt goed geslapen.

 

Ja kan goed komen doordat je wat lager ben gaan liggen en als dan ook je band strak heeft gezeten, kan het vocht niet goed weg. 

Hoop dat na wat bewegen, niet te veel, en drinken een stukje beter is. 

 

Meer last van de hechtingen herken ik wel, vooral van binnen lijkt het. Ik weet niet precies wat en of ze van binnen gehecht hebben, maar rechts voelt dit bij mij wel zo. En buiten trekt het ook behoorlijk.  Super irritant. 

 

Hopelijk slaap je vannacht weer beter. Dit helpt zo voor je gestel en herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Sjaantje02 zei:

Hè balen zeg. Ik heb vannacht eindelijk juist een keer echt goed geslapen.

 

Ja kan goed komen doordat je wat lager ben gaan liggen en als dan ook je band strak heeft gezeten, kan het vocht niet goed weg. 

Hoop dat na wat bewegen, niet te veel, en drinken een stukje beter is. 

 

Meer last van de hechtingen herken ik wel, vooral van binnen lijkt het. Ik weet niet precies wat en of ze van binnen gehecht hebben, maar rechts voelt dit bij mij wel zo. En buiten trekt het ook behoorlijk.  Super irritant. 

 

Hopelijk slaap je vannacht weer beter. Dit helpt zo voor je gestel en herstel


ja hechting beginnen te trekken he!

Ja was echt even balen, kon wel ineens is weer zo mijn bed in en uit maar voelde inderdaad ook echt dat het kwam door die band. Ben die zo ondertussen ook even beetje zat, snij plekken staan onder mijn oksel van dit ding?


Maar wat fijn dat jij eindelijk goed heb geslapen! Hoe lang ben jij nu nog vrij? Ook tot maandag toch?

Ik doe vandaag lekker rustig aan ben even lekker alleen thuis dus duik zo nog even lekker mijn bed in, helaas niet meer kunnen slapen na 4.30 dus is ook wel even nodig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, bent001 zei:


ja hechting beginnen te trekken he!

Ja was echt even balen, kon wel ineens is weer zo mijn bed in en uit maar voelde inderdaad ook echt dat het kwam door die band. Ben die zo ondertussen ook even beetje zat, snij plekken staan onder mijn oksel van dit ding?


Maar wat fijn dat jij eindelijk goed heb geslapen! Hoe lang ben jij nu nog vrij? Ook tot maandag toch?

Ik doe vandaag lekker rustig aan ben even lekker alleen thuis dus duik zo nog even lekker mijn bed in, helaas niet meer kunnen slapen na 4.30 dus is ook wel even nodig ?

Oohh jakkes ja kan mij voorstellen hoor dat je gek wordt van die band. Ik zou dat ook hebben. Heb ik al met die bh die dan zo strak ineens zit op die hechtingen.  

Was het maar zomer en lekker even los en luchten in het zonnetje ??

 

Ja zolang het kan gewoon je rust pakken en lekker nog even proberen te slapen. Alleen maar goed voor het herstel. 

Ik mag 6 februari weer gaan werken. 5 februari moet ik op controle en de hechtingen eruit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Sjaantje02 zei:

Oohh jakkes ja kan mij voorstellen hoor dat je gek wordt van die band. Ik zou dat ook hebben. Heb ik al met die bh die dan zo strak ineens zit op die hechtingen.  

Was het maar zomer en lekker even los en luchten in het zonnetje ??

 

Ja zolang het kan gewoon je rust pakken en lekker nog even proberen te slapen. Alleen maar goed voor het herstel. 

Ik mag 6 februari weer gaan werken. 5 februari moet ik op controle en de hechtingen eruit. 


Nou dat is dan weer het voordeel van de band de hechtingen zijn echt netjes opgedroogd. 
hahaha maar kan denk ik toch echt beter winter zijn hoor, dat gezweet in z’n bh is ook niks en ook met die band komt overal boven uit ?

 

O lekker dus je hebt echt nog een weekje ik mag maandag weer en dan ook woensdag de hechtingen eruit en de controle ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.