Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben ook echt benieuwd. Oh, ik zou zo’n gesprek waarschijnlijk al helemaal in mijn hoofd plannen. Je kunt soms zo overrompeld worden in een gesprek met professionals. Succes alvast!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nina_a zei:

Ik ben ook echt benieuwd. Oh, ik zou zo’n gesprek waarschijnlijk al helemaal in mijn hoofd plannen. Je kunt soms zo overrompeld worden in een gesprek met professionals. Succes alvast!


ja nou heb verschillende scenario’s in mijn hoofd... dus ja voorbereiden is best lastig, zou eerlijk niet eens kunnen bedenken hoe het opgelost zou kunnen worden, misschien wil ie wel dat ik nog wacht... dus ja ben heel benieuwd!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, bent001 zei:


ja nou heb verschillende scenario’s in mijn hoofd... dus ja voorbereiden is best lastig, zou eerlijk niet eens kunnen bedenken hoe het opgelost zou kunnen worden, misschien wil ie wel dat ik nog wacht... dus ja ben heel benieuwd!  


Mag toch hopen voor je dat je het stadium “wachten” nu toch wel een beetje voorbij bent toch..? 😟

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Spookbewoning12 zei:

ik heb het niet helemaal meer helder @bent001 wat ga jij morgen bespreken?


Hi geeft niks, een prothese zit vreemd, weet nou niet of de pocket te klein is of de prothese nog niet genoeg is ingedaald maar zowel, ziet het er vreemd uit. Als ik buk is mijn borst ook puntig in tegen stellig tot de ander.. morgen mijn controle omdat deze twee maanden terug ook nog niet goed was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, rozebooz zei:

Hoe gaat het met je en hoe is de afspraak verlopen?. 😊 Ik hoop dat er meer duidelijk voor je is geworden en iets waarmee je wat kan!.

 

Ps. Als het goed is werkt mijn album inmiddels als je nog wilde spieken.

 
Ohh ik ga zo kijken! En ik heb mijn afspraak morgen dus word vervolgd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Nio heeft het bekeken en ziet gelukkig waar ik me aan stoor. De lijn die over mijn borst loopt komt door mijn eigen klierweefsel deze is minder goed verdeeld dan bij mijn rechter borst, het is ook niet gek dat mijn borst in een punt valt.

Voor dit stuk gaan we het toch weer even 6 maanden aankijken in de hoop dat mijn huid wat gaat rekken en zo de prothese wat meer ruimte geeft, zo niet gaat hij kijken of hij dmv liposuctie dit weg kan krijgen. 

De bolling/lijn  onderin heeft ook weer te maken met mijn dunne huid dus ook daar is geen oplossing voor. Als hij de borstplooi zou verlagen zouden mijn tepels op verschillende hoogtes komen te staan.  
Ook het verschil is helaas echt iets wat uitvergroot is door de prothese, enige oplossing is aan mijn recht kant een lift te doen.
Maar goed is eigelijk echt niet iets wat ik wil, maar ga der wel nog even rustig de aankomende maanden over na denken. 
Als de lijn verwijderd kan worden met een lipo zou dat super zijn, geen heftige herstel periode ect. Dus voor nu gewoon afwachten wat mijn lijf gaat doen en dan medio december gaan we verder kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dat is wel iets anders dan (ik had) gedacht zeg. Hoe voel je je er zelf over? Op zich als de lijn met lipo op te lossen valt dan is dat nog niet zo heel erg slecht toch, maar is wel natuurlijk maar 1 deel van het 'probleem'. Wel jammer dat het grote verschil niet heel veel aan gedaan kan worden, anders dan een borstlift. Moeilijk hoor meis. Hopelijk werkt je lichaam een beetje mee en is in december de lijn over je borst gewoon weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Nou de lipo is niet echt een ding, herstel is daarvan is goed te doen. Maar heb toch ook nog over de lift nagedacht en ook even met een vriendin besproken, net Dr Nio toch een mail gestuurd wat daarvan de eventuele kosten zouden zijn. Heb dan in ieder geval een half jaar om er goed over na te denken en me der wat meer in te verdiepen. De lipo valt trouwens gewoon onder een soort van garantie dus dat is fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje. Lijkt me erg lastig om daarin te moeten beslissen zeg. En nog eens 6! Maanden aankijken, pffff. Je moet het geduld er maar voor opbrengen. Lastig, maar je hebt in elk geval wat meer opties voor ogen nu. Succes met afwegen meis 😩😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... balen dat je nog een half jaar moet wachten, maar mss moet je idd nog geduld hebben, maar wel veel geduld dan, zucht..

Is je kleinere borst niet goed ingedaald of is deze borst wel goed?; of ligt t probleem bij je grotere borst? En wil Nio deze verbeteren dmv liposuctie of een lift? Maw, ligt t probleem bij 1 borst, of bij beide borsten? 

En zitten de lijnen op je grotere borst?

Sorry voor mn vele vragen @bent001 maar kan t op je foto's niet zo goed zien.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje ja moet nog geduld hebben maar ergens ben ik opgelucht aangezien ik  geen vakantie dagen meer heb en het ook echt niet zie zitten om het in de zomer te plannen. Dus ja weet nu in ieder geval wat er gedaan kan worden, wacht nu even op het antwoord van Dr Nio  over de lift, wil dit ook niet zo beslissen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Hmm... balen dat je nog een half jaar moet wachten, maar mss moet je idd nog geduld hebben, maar wel veel geduld dan, zucht..

Is je kleinere borst niet goed ingedaald of is deze borst wel goed?; of ligt t probleem bij je grotere borst? En wil Nio deze verbeteren dmv liposuctie of een lift? Maw, ligt t probleem bij 1 borst, of bij beide borsten? 

En zitten de lijnen op je grotere borst?

Sorry voor mn vele vragen @bent001 maar kan t op je foto's niet zo goed zien.. 

 


Hahahaha ja geduld is iets wat ik tijdens deze wissel wel heb geleerd. Wat ik hierboven al aangeef ben wel opgelucht dat het niet iets wat direct moet gebeuren. 
Maar ik heb een rare hoek/lijn op mijn linkerborst ( probleem kant) staan inderdaad geen foto’s meer van in mijn album merk dat ik het zelf best confronterend vind om ze op een foto te zien omdat ik ze dan lelijker vind dan zo in de spiegel.Zal je straks of morgen even in een pb wat foto’s sturen. 
 Mijn rechterborst hing natuurlijk al wat meer maar er was aangeven dat een lift niet nodig was, nu het verschil zo duidelijk is en er aan mijn linkerkant niks gedaan kan worden op de lipo na is de enige oplossing om de rechter een lift te geven, iets wat ik best heftig vind.

Heb hard geroepen dat ik dat niet wilde en het dan maar moet accepteren zoals het is, maar tijdens de rit naar huis en overleg met een vriendin daar toch wat op terug gekomen, bij thuis komst gelijk dr Nio gemaild en gevraagd wat de eventuele kosten zouden zijn van die lift, misschien valt het mee omdat het gelijk zou zijn met de lipo. Dus ja zoals gewend afwachten en goed nadenken en nu lekker van de zomer genieten, in bikini en bh zie je niks dus voor nu helemaal prima 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh en voor alle meiden, mag weer op mijn buikslapen heerlijk dat voelt met dp veel lekker dan voor de spier! maar liever wel met bh anders kunnen ze inderdaad wat meer gaan hangen. Dus heb nog gelachen met Nio, zei al nou dan gaat eentje bloot en de ander los in de hoop dat ie wat meer ruimte gaat creëren 🙈

Hahahaha ga dit serieus ook echt doen met mijn po bh

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 

Fijn dat het wel duidelijk is .

Ik begrijp dat dit ook iets is waar je even over moet nadenken. Het klinkt een beetje heftig lipo/ lift. 
Je weet in iedergeval wat je eraan zou kunnen doen. Je heb een half jaar om daar over na te denken. En misschien trekt de lijn na half jaar wel weg. Pff lastig 🤷‍♀️

btw je slaapt al op je buik? Ik slaap geloof ik half erop . Ik ben bang dat ze misschien kunnen verschuiven . Maar lijkt me ook heerlijk 😁 

 


Maar goed mooie weer komt eraanEn nu lekker van het mooie weer genieten . 🌞😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan lipo vind ik niet eng hoor, valt reuze mee eerder gedaan en zal heel weinig zijn. Lift is wat spannender.

En ja slaap weer op mijn buik, niet iedere nacht maar hebben wat kleine sprookjes hier de laatste tijd in de nacht en ga dan echt op mijn buik liggen zooo fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ik heb geen ervaring met lipo maar klinkt inderdaad wel minder heftig, denk ik , dan een lift. En daar heb ik wel ervaring mee. 
En begrijpelijk dat het iets spannender klinkt .
heerlijk af en toe op je buik rollen😂 Ik lig er ook op maar dan draai ik snel half op mijn zij. Hoe dan ook , Buikslapen blijft het lekkerste 😂!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
2 uur geleden, Bridgett zei:

Hoe gaat het nu bent001 ?


Hi ja gaat goed! Tenminste me mij, mijn borsten zijn nog steeds niet zoals gehoopt, verschil is zelfs nog meer geworden.

Woensdag als COVID het hopelijk nog wel gaat toelaten weer een afspraak bij Nio om dit nogmaals te bespreken.

Helaas ben ik niet tevreden over de oplossing die nu is geboden, dus duimen dat we eruit komen 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.