Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Nog even wachten dank je wel🤗 ben echt blij dat het niet heel zichtbaar is zo.

En ja wie weet moeten we dan gewoon samen ieder een herstel aan één kant. Ben heel benieuwd naar wat hij gaat zeggen.

 

@Taat76 ☺️Dank je wel!

En spannend, hoeveel cc heb je nu en wat ga je krijgen? Fijn dat alles weer langzaam op gang komt nu, voor je het weet is het 1 juni en heb je voor de zomer je nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Hey @bent001 wat staan die bikini's je goed zeg!! Supermooi!

Zie idd geen verschil 🙂

Die gele heb ik ook volgens mij  haha!

Ook bij de Hunkemöller gekocht?

Ja, hoop voor jou dat de afspraak bij Nio doorgaat.. Even afwachten..


jaaa klopt... leukste is dat ik dus thuis zag dat ze een fout hadden gemaakt, ze hebben 50% korting over de 50% korting dus iets van 12 euro betaald 🤣

Maar hij zit echt lekker, normaal altijd koraal kleurige bikini’s maat nu eens iets anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, bent001 zei:

Zo inmiddels al weer ruim 3 maanden po, tijd is gevlogen. Durf nog steeds niet op mijn buik te slapen maar wel weer lekker zonder bh.

Helaas ziet het er alleen nog steeds niet goed uit, dus ga wel steeds meer rekenen op een herstel operatie. Maar goed nu eerst hopen dat de afspraken weer gestart worden bij Parkkliniek en ik eind volgende maand dit kan overleggen met Dr Nio.

Ondanks dat allemaal wel heerlijk geslaagd voor twee nieuwe bikini’s 👙 gelukkig is het verschil hierin niet heel erg duidelijk.  
Nu nog een beetje sporten en dan ben ik helemaal tuin proof😂

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


waaaauwwww in bikini zie je er niks aan, ziet er echt sexy en mooi uit zeg! Love it 😍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
10 uur geleden, Lindan zei:

Hi @bent001 heb jij binnenkort je afspraak bij Nio? Ik hoop dat je afspraak nog gewoon door gaat. 

 20 mei uit mijn hoofd, heb vorige week wel alvast de kliniek gebeld om na te gaan of de afspraak al naar telefonisch was omgezet. Gelukkig staat hij nog steeds als een fysieke afspraak en hopelijk kan dat ook zo blijven! Las in het nieuws dat de ziekenhuizen in Rotterdam ook hun reguliere zorg weer oppakken en volgens mij is Parkkliniek een onderdeel van een van deze ziekenhuizen🙏🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-4-2020 om 16:11, bent001 zei:

Zo inmiddels al weer ruim 3 maanden po, tijd is gevlogen. Durf nog steeds niet op mijn buik te slapen maar wel weer lekker zonder bh.

Helaas ziet het er alleen nog steeds niet goed uit, dus ga wel steeds meer rekenen op een herstel operatie. Maar goed nu eerst hopen dat de afspraken weer gestart worden bij Parkkliniek en ik eind volgende maand dit kan overleggen met Dr Nio.

Ondanks dat allemaal wel heerlijk geslaagd voor twee nieuwe bikini’s 👙 gelukkig is het verschil hierin niet heel erg duidelijk.  
Nu nog een beetje sporten en dan ben ik helemaal tuin proof😂

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wow!!😍😍 ziet er echt prachtig uit in die bikini's!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, bent001 zei:


ja zeker! Hoe is het nu met jou? Wanneer heb jij je controle afspraak staan?

Ik heb nog geen afspraak staan. Ik zou bellen/contact opnemen als er iets bijzonders is. Hoewel de wond nog niet 100% dicht is gaat dat wel goed. 

Dus ik vermoed dat als ze weer open gaan we gaan kijken wat er mogelijk is qua operatiedatum

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ik heb nog geen afspraak staan. Ik zou bellen/contact opnemen als er iets bijzonders is. Hoewel de wond nog niet 100% dicht is gaat dat wel goed. 

Dus ik vermoed dat als ze weer open gaan we gaan kijken wat er mogelijk is qua operatiedatum


Ja zal wel snel zijn, als de kappers misschien volgende week ook weer open mogen gaan de klinieken ook vast wel open! Hoop dat je snel een datum hebt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 

Oh maar dat is fijn om te horen ! Ik denk dat het langzamerhand wel allemaal versoepeld gaat worden. In jouw geval lijkt me een fysieke afspraak gewoon nodig . Ik ben erg benieuwd wat Nio vind . Heb je nog pijntjes aan je borst? En verder nog veranderingen gezien ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 

Oh maar dat is fijn om te horen ! Ik denk dat het langzamerhand wel allemaal versoepeld gaat worden. In jouw geval lijkt me een fysieke afspraak gewoon nodig . Ik ben erg benieuwd wat Nio vind . Heb je nog pijntjes aan je borst? En verder nog veranderingen gezien ? 


Soms nog wel wat gevoelig echt pijn kan ik het niet noemen hoor, maar zoals nu heb ik een normale sport bh aan ( probeer wat in huis te sporten ) dat voelt niet super fijn of zo. Maar moet ook wennen het gevoel achter je spier als je je borst spier gebruikt brrr vind dat echt een naar gevoel @Ld1234 herken jij dit, heb het namelijk wel vaker gelezen, ook dat het maar iets tijdelijks is bij dual plane 🙈 jij dit gevoel gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat gevoel herken ik idd. Dat gevoel wordt steeds minder of je went eraan. Ik had wel niet dat de protheses dan vervormde zoals ik hier bij veel dames lees (misschien door anatomische prothese...die heeft bovenin niet veel volume om te vervormen🤣).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, bent001 zei:


Soms nog wel wat gevoelig echt pijn kan ik het niet noemen hoor, maar zoals nu heb ik een normale sport bh aan ( probeer wat in huis te sporten ) dat voelt niet super fijn of zo. Maar moet ook wennen het gevoel achter je spier als je je borst spier gebruikt brrr vind dat echt een naar gevoel @Ld1234 herken jij dit, heb het namelijk wel vaker gelezen, ook dat het maar iets tijdelijks is bij dual plane 🙈 jij dit gevoel gehad?


Ik merk dit nu dus ook heel erg, inclusief vervorming bij mij. Vind het steeds vervelender worden, zelfs als ik het koud heb en wat ril voel ik m’n boobs gelijk vervormen. Echt heel kut als ik eerlijk ben. Kan het ook niet goed uitleggen hoe het voelt, anders dan een soort van “samentrekken” van de protheses door de spier, ofzo. 
 

Maar jij hebt gelezen dat dit tijdelijk is bij dual plane? Ik hoop het to be honest. Ga het ook aan m’n pc vragen over een maand bij m’n 3-maanden controle. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001

Oh ik ben vorige week begonnen met sporten ( begin een beetje aan te komen van al dat thuiswerken ) 

En ik las hier inderdaad over vervorming bij dual plane, dat heb ik nog niet ervaring . Bewust gekeken als ik ga opdrukken of borst oefening of ik iets geks zie , maar gelukkig ik zie het nog niet . moet ik wel zeggen , ben niet keihard aan het trainen ofzo 😂
Waarschijnlijk is het bij jullie iets tijdelijks? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje vervorming valt hier nog wel mee, maar dat rare gevoel is wel irritant. Wilde me opdrukken maar werd er naar van dus gelijk gestopt. Wel was het in het begin erger had het toen al met dweilen bijv. 
Als ik het koud heb voel ik het inderdaad ook heel vaag. Zijn dan echt voordelen met voor de spier hoor, nooit last van gehad. Maar had hier ergens een tijd terug gelezen dat het uiteindelijk minder word, misschien moet je spier wennen aan de protheses.

 

@linda hahahaha weet niet wat je precies traint maar je voelt het bij oefeningen waarbij je de borstspier echt aanspant 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.