Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

56 minuten geleden, Robijntje02 zei:

@bent001 Nog heeeeel erg bedankt voor jouw tip!

Vandaag is de Triumph Triaction BH binnengekomen (eindelijk..) en ben er SUPER blij mee!!! Hij zit goed en hij geeft naar mijn mening ontzettend goede ondersteuning; aan elke borst afzonderlijk, dus zonder dat je borsten tegen elkaar komen, en hij staat goed onder kleding; geen zichtbare tepels ?. Perfecte bh voor thuis op de bank!! ?

Thanks girl! ?

 


Hahhaa ik denk dat jullie @lindan moeten bedanken meiden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, best_boobie zei:

aha, je bent aan het klussen geslagen! Terras gevoegd? of badkamertegels?
 


maar eerlijk zo zeggen wij dat hier wel? geen hele rare uitspraak voor mij dan hoor het vaker hier  ?

Iets wat beter voegt past wat makkelijker of zo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, bent001 zei:


@best_boobie gaat veel beter, draag nu een normale bh wat een verademing hahaha 

oh super haha, fijn dat dat mocht!!

 

54 minuten geleden, bent001 zei:


maar eerlijk zo zeggen wij dat hier wel? geen hele rare uitspraak voor mij dan hoor het vaker hier  ?

Iets wat beter voegt past wat makkelijker of zo ?

Oh!! Ik dacht dat autocorrect zich er weer mee bemoeid had! hahaha.. 
Dacht dat de g een l moest zijn. 
Maar goed, weer iets geleerd!! 
 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, best_boobie zei:

oh super haha, fijn dat dat mocht!!

 

Oh!! Ik dacht dat autocorrect zich er weer mee bemoeid had! hahaha.. 
Dacht dat de g een l moest zijn. 
Maar goed, weer iets geleerd!! 
 

xxx


hahaha nee ? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, best_boobie zei:

oh super haha, fijn dat dat mocht!!

 

Oh!! Ik dacht dat autocorrect zich er weer mee bemoeid had! hahaha.. 
Dacht dat de g een l moest zijn. 
Maar goed, weer iets geleerd!! 
 

xxx

Dat dacht ik idd ook??‍♀️?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Whaha ja wij hebben ook hele discussies over de verschillen in taalgebruik tussen Noord-Brabanders en Noord-Hollanders. Ik krijg mijn partner en zoon niet uitgelegd dat een broodje eten een boterham is en niet een bolletje ?


hahaha jij herkent mijn uitspraak denk ik ook wel.. maar een bolletje??ook nooit van gehoord hahaha inderdaad een boterham eten, zo ken ik het ook. 

Zelfde dat ik maar niet kan wennen als mensen ons mam of ons pap zegt, hier is dat gewoon mijn vader of moeder... klein land maar met grote verschillen in onze taal ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo na 11 weken eindelijk verlost van de band? wat een bevrijding! Kan weer leuke jurkjes en andere kleding aan zonder dat die lelijke band zichtbaar is!

 

Helaas zit wel mijn linkerprothese nog steeds hoog, vorige week wat foto’s gemaakt en deze ook aan @Nog even wachten laten zien.

Ik vermoed toch dat we iets mis is met mijn pocket, borst steekt meer naar voren, voel onderaan echt een overgang van eigenborst en prothese, dit is zelfs ook een beetje zichtbaar. Ook aan de binnenkant is het wat platter en er loopt een soort onnatuurlijke lijn over mijn borst. Als ik buk is mijn rechterborst rond en de linker gaat meer in een punt.
Gelukkig is dit allemaal niet zichtbaar in een bh of bikini maar heel happy word ik er aan niet van?

Hoop echt dat mijn afspraak 20 mei door kan gaan en wat dr Nio gaat zeggen van dit resultaat, al blijf ik hopen dat er of ineens een positieve verandering gaat komen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 

hè eindelijk effe geen band. Lekker met het mooie weer in de tuin genieten van het weer en je leuke jurkjes . 
Het lijkt erop dat de linker prothese niet meer bijtrekt als ik het zo lees. Misschien is de pocket te klein waardoor hij maar niet in plopt ofzo. Begrijpelijk dat je niet helemaal tevreden ben. Het moet gewoon goed zijn, met kleding en zonder kleding. 
even duimen dat de 20ste door gaat . 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen zeg, je doet nu al zo lang zo veel moeite... 

Wil je niet ontmoedigen meis maar ben eerlijk gezegd ook een beetje bang dat de kans er wel in zit dat er een hersteloperatie nodig zal zijn, want klinkt echt niet goed hoe jij je borst omschrijft... Jij hebt gedaan wat er gevraagd werd, dus aan jou ligt het idd niet.

Maar hoop ook nog steeds met heel m'n hart voor jou op een wonder @bent001.. Zeg nooit nooit... ?

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 @Veerveertje @Nog even wachten @Lindan

 

Ja we gaan het zien, wat ik al zei ben echt blij dat het niet zichtbaar is in kleding dus dat scheelt een hoop!

Wacht rustig mijn afspraak af, zal sowieso als ik een heroperatie  nodig blijk te hebben  nogal moeten gaan puzzelen met mijn werk.  Gelukkig is het nog niet zover en wie weet gebeurt een wonder ??

 

Fijne paasdagen meiden! ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo inmiddels al weer ruim 3 maanden po, tijd is gevlogen. Durf nog steeds niet op mijn buik te slapen maar wel weer lekker zonder bh.

Helaas ziet het er alleen nog steeds niet goed uit, dus ga wel steeds meer rekenen op een herstel operatie. Maar goed nu eerst hopen dat de afspraken weer gestart worden bij Parkkliniek en ik eind volgende maand dit kan overleggen met Dr Nio.

Ondanks dat allemaal wel heerlijk geslaagd voor twee nieuwe bikini’s 👙 gelukkig is het verschil hierin niet heel erg duidelijk.  
Nu nog een beetje sporten en dan ben ik helemaal tuin proof😂

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.