Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

37 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Wat voor PO bh heb je @bent001?

Zo'n huidskleurig compressievest ( Marana) net als ik?

Ik hoop dat je vanavond beter slaapt met een gewone bh ?


nee heb deze zelf besteld hoor. Kreeg enkel een band om. 
@Lindan met slapen doe ik toch nog wel even mijn po bh aan hoor. Durf nog niet helemaal met een beugel aan te slapen. Maar overdag is het al super fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Lindan zei:

@Robijntje02

oh nee dat is toch dat martelvestje van 90 euro van parkkliniek?

Vreselijke vest was dat! Het deed pijn zelfs!

 

 

@Lindan bedoel je deze??

Die heb ik nl. van Parkkliniek meegekregen.

Hij ziet er niet uit en te hoog voor onder gewone kleding maar ik vind m juist best fijn zitten ?; draag m nog steeds 's avonds na t douchen en 's nachts in bed.

 

Ik heb trouwens ook de door jouw geadviseerde Triaction Triumph sportbh online besteld en hoop deze aankomende week te mogen ontvangen.. 

Nou, als ik de Marena al fijn vind, dan zal de Triumph wel helemaal heerlijk zitten ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02

ja precies die . Ik denk dan dat hij te klein was, ik had een M aan.  
het deed Echt vreselijk ? pijn. Het overtrof de hele operatie pijn. 

Ik deed de rits na een week niet meer dicht , alleen de middelste haakje . Het laatste haakje ging niet dicht het stak in mijn “ribben”

 Voor mij een martelvest! echt vreselijk ?
 

Je heb de Triump gekocht!!? Ik ben zo benieuwd hoe je die vind zitten ! 
verademing na de martelvest

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Lindan zei:

@bent001

met beugel bh slapen lijkt me ook niet fijn.
zelf slaap ik ook met sport bh hoor . 
Maar bedoel je nu dat je het martelvestje gaat bestellen? Zo ja welke maat heb je besteld ? Als je M wilt dan geef ik hem aan je!!  Stom ding is vreselijk duur.


nee ik heb er zelf een besteld toen, echt een po bh. Nu niks besteld hoor, maar deze is wel fijn om in te slapen toch? Volgens mij zitten ze dan wel lekker vast! Dus als je hem weg doet ? let me know.

Vandaag eindelijk mijn nieuwe bh aan! Had jij nog van die tepel covers besteld? Is dat wat?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is jullie reden om die sportbh’s te blijven dragen ‘s nachts?

Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ik na die 6 weken gewoon wel weer lekker zonder bh zou gaan slapen, forever zeg maar ? Ik mag officieel nu al zonder sportbh slapen, maar vind dat nu nog niet fijn. 
 

Enne... wanneer je weer beugel bh’s mag/kan dragen, kiezen jullie dan voor voorgevormde beugelbh’s of van die “slappe”? ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001

Het martel vestje zit fijn om te slapen?

Het is vreselijk haha . Een sport bh zit veel fijner. 
Er staat maar M , ik vraag me af of het geen L had moeten zijn. 
Maar als jij deze wilt hebben stuur ik hem graag naar je toe ! Moet je wel effe het adres sturen?maar vraag me af of je deze echt fijn gaat vinden Hehe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 

ik ben maar online gaan shoppen voor de voorgevormde bh in mijn maat! Ik wacht nu op de bestelling en heb ik de tepel cover Dan niet nodig . 
 

@Veerveertje

Ik denk dat het per persoon anders is om wel of geen sport bh aan te houden met slapen. Ik ben bang door de zwaartekracht dat ik hang borsten ga krijgen . Door de zwaardere borsten zeg maar. Aangezien ik al 2x iets heb laten doen aan mijn borsten waarbij de hang ook is aangepakt ben ik als de dood dat de boel gaat hangen. 
Verder ga ik beide soorten bh dragen , zowel voorgevormd en slappe bh. 
de slappe zitten heerlijk en 1 van deze dagen komen de voorgevormde binnen. 
Pfff en een deel van mijn. Bestelling zal pas over maaaaaanden geleverd worden ivm Corona crises.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 

ik ben maar online gaan shoppen voor de voorgevormde bh in mijn maat! Ik wacht nu op de bestelling en heb ik de tepel cover Dan niet nodig . 
 

@Veerveertje

Ik denk dat het per persoon anders is om wel of geen sport bh aan te houden met slapen. Ik ben bang door de zwaartekracht dat ik hang borsten ga krijgen . Door de zwaardere borsten zeg maar. Aangezien ik al 2x iets heb laten doen aan mijn borsten waarbij de hang ook is aangepakt ben ik als de dood dat de boel gaat hangen. 
Verder ga ik beide soorten bh dragen , zowel voorgevormd en slappe bh. 
de slappe zitten heerlijk en 1 van deze dagen komen de voorgevormde binnen. 
Pfff en een deel van mijn. Bestelling zal pas over maaaaaanden geleverd worden ivm Corona crises.


Ahhh oké, dat snap ik wel. Ik denk dat ik toch wel over zal gaan op zonder bh slapen, maar wie weet ?

 

Oh wat, maanden later??? Hoe dan?! Dat is wel heel lang. Heb je overigens nog leuke tips voor bh’s voor onze formaten die niet té duur zijn? ? Beetje Hunkemöller segment, of ga ik het daar vanaf nu niet meer mee redden? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje ik moet nu nog met bh slapen en zal dat zeker de eerste tijd blijven doen. Weet zeker dat dat uiteindelijk ook wel stopt hoor deed het hiervoor ook niet met.

 

en leuk @Lindan welke heb je besteld? 
Ik heb serieus echt voor 500 euro aan bh’s besteld ? niet om te houden maar wilde meerdere passen zitten we twee goed maar ben nog niet helemaal tevreden. Wehkamp heeft dus gewoon Hunkemöller @Veerveertje en ook de volgende dag in huis! Ga morgen uit mijn werk alles terug sturen en dan toch nog een een T-shirt bh bestellen van de hunkermoller, merk dat E nu veel meer mee bewegen en dat alles wat beter voegt. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-3-2020 om 10:53, bent001 zei:

Toch net even een update foto geplaatst, het lijkt zo iets beter maar er is echt nog een duidelijk verschil.

Verder weer vreselijk last van de binnenkant van mijn rechterborst,

soms is het het of de band deze ook maar verder naar beneden duwt.

PO bh zit echt niet fijn meer ook, ga zo de kliniek mailen en toch nog eens vragen of ik een normale bh met het bandje los en de bh mag gaan dragen.??
Ben er eerlijk gezegd ook helemaal klaar mee die stomme bh!

Zie hieronder een foto, rechter borst krijgt ook helemaal een plooi aan de zijkant 

En dat is ook precies wat pijn doet. @best_boobie is dit normaal?

Sorry meid, ik kon door omstandigheden even niet online zijn.... Hoe is het nu? Anders stuur me ff een pb, die behandel ik eerder dan notificaties :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Nog heeeeel erg bedankt voor jouw tip!

Vandaag is de Triumph Triaction BH binnengekomen (eindelijk..) en ben er SUPER blij mee!!! Hij zit goed en hij geeft naar mijn mening ontzettend goede ondersteuning; aan elke borst afzonderlijk, dus zonder dat je borsten tegen elkaar komen, en hij staat goed onder kleding; geen zichtbare tepels ?. Perfecte bh voor thuis op de bank!! ?

Thanks girl! ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 @Robijntje02 die van mij kwam gisteren binnen. Mijn po bh zit wel heel prettig, maar heeft van die lelijke dikke banden met bh haakjes. Deze zit inderdaad heerlijk en stukken charmanter!! Ik heb rechts helaas toch nog wat pijntjes, dus draag voorlopig nog even de sportbh door, deze kan goed voor overdag. Thanks voor de tip, blij met deze aankoop ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.