Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Goed plan! Denk dat er wel meer thuis zitten en een kant op kunnen. Wij zitten nu nog in een redelijk rustig gebied maar als ik naar Limburg en Brabant kijk puff...

Ga een topic aan maken en als het niet mag moeten ze hem maat gewoon verwijderen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo bijna 9 weken po nu, vind eigelijk dat er nog niks verandert is ten opzichte van 2 weken geleden. Draag nog trouw

de band en po bh, dus wachten rustig af.

Wel voel ik wel echt druk ook de prothese door de band en hoop echt dat we wat gaat gebeuren. Hou ook nog hoop totdat deze eraf mag en de prothese meer zal gaan vormen, dit gebeurde ook met mijn rechterborst. Indien dit niet gebeurt ben ik heel benieuwd wat Dr Nio zal gaan zeggen.  Borsten blijven gewoon echt heel verschillend ?

Zoals eerder gezegd zal ik geen foto’s meer plaatsten totdat de band af mag.

 

Verder ook toch pijn bij het wakker worden, iedere keer aan de binnenkant van mijn borsten, denk dat mijn huid daar echt heel dun is, slaap nu op mijn zij en bij veel last toch weer op mijn rug. Wellicht komt het ook door de band. 
Stiekem toch wel een beetje jaloers op iedereen bij wie het zo soepel verloopt en waarbij het echt mooi geworden is, hoop zo dat dat bij mij nog gaat komen????

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang heeft Nio het gegeven? Of heeft hij daar niet concreet iets over gezegd? Wat vervelend om te horen dat je nog pijn hebt bij het wakker worden zeg. 
Ik snap dat je dat zo voelt, ik geloof echt wel dat het nog aardig wat zal kunnen veranderen bij jou hoor! Hou de moed erin ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Veerveertje zei:

Hoe lang heeft Nio het gegeven? Of heeft hij daar niet concreet iets over gezegd? Wat vervelend om te horen dat je nog pijn hebt bij het wakker worden zeg. 
Ik snap dat je dat zo voelt, ik geloof echt wel dat het nog aardig wat zal kunnen veranderen bij jou hoor! Hou de moed erin ????


Als alles doorgaat gaat hij 20 mei alles goed bekijken en opmeten. En dan hoor ik wel wat zijn mening is.

Ja hoop echt dat het nog veranderd maar na 9 weken begint het moed me ook wat in de schoenen te zakken. Nu moet er wel bij zeggen dat stel dat er iets gedaan moet worden dit kan wachten tot einde van het jaar, zie het nu in deze tijd echt niet zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 heel begrijpelijk dat de moed in de schoenen zakt na zolang wachten.

En dat ik je ook nog pijn heb maakt het allemaal niet makkelijk! 


hoe dan ook rechtsom linksom ,ik ben overtuigd dat het uiteindelijke resultaat naar je zin zal zijn. Of dat met herstel operatie is of hij zakt nog de aankomende weken! En als dat herstel is ( ik snap dat dit niet je voorkeur is) maar dan moet dit maar!
De arts wilt uiteindelijk het liefst dat jij gelukkig ermee bent!  

Hou de moed erin , het komt echt goed❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah snap je ook heel goed @bent001, je verwacht met een wissel dit probleem een stuk minder snel dan  bij een reguliere vergroting. Maar je hebt voor een fantastische arts gekozen, dus hou vertrouwen. Het is denk ik ook de onzekerheid of dit het gaat blijven of dat het toch nog goed kan komen. En tja als een hersteloperatie toch nodig blijkt te zijn, dan is het niet anders. Aan jou kan het in ieder geval niet hebben gelegen, je hebt alle aanwijzingen super netjes opgevolgt. 

Virtuele knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch net even een update foto geplaatst, het lijkt zo iets beter maar er is echt nog een duidelijk verschil.

Verder weer vreselijk last van de binnenkant van mijn rechterborst,

soms is het het of de band deze ook maar verder naar beneden duwt.

PO bh zit echt niet fijn meer ook, ga zo de kliniek mailen en toch nog eens vragen of ik een normale bh met het bandje los en de bh mag gaan dragen.??
Ben er eerlijk gezegd ook helemaal klaar mee die stomme bh!

Zie hieronder een foto, rechter borst krijgt ook helemaal een plooi aan de zijkant 

En dat is ook precies wat pijn doet. @best_boobie is dit normaal?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen ervaring of tips. Kan alleen zeggen dat het goed is dat je contact ga opnemen en snap dat je wel klaar bent met de postoperatieve bh. Ik ben aan het aftellen tot de band af mag, daar ben ik wel een beetje klaar mee. Hoop dat Nio snel met een antwoord komt, want dit is niets fijn. Hoe lang zou je eigenlijk nog geen beugel bh aanmogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Heb geen ervaring of tips. Kan alleen zeggen dat het goed is dat je contact ga opnemen en snap dat je wel klaar bent met de postoperatieve bh. Ik ben aan het aftellen tot de band af mag, daar ben ik wel een beetje klaar mee. Hoop dat Nio snel met een antwoord komt, want dit is niets fijn. Hoe lang zou je eigenlijk nog geen beugel bh aanmogen?


nog een week en een paar dagen, dus niet heel lang. Dan mag ook eindelijk die rot band af, ben er nu ook echt wel

helemaal klaar mee. Niks zit fijn, zo irritant, het is ook echt een naar gevoel, is echt mijn huid had dit trouwens ook voor de operatie omdat de prothese steeds uitstak, had alleen gedacht dat het hierna over zou zijn. 
Hoop dat ze snel reageren weet niet of de kliniek nog open is maar neem aan dat iemand wel de mail bijhoud. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, bent001 zei:


nog een week en een paar dagen, dus niet heel lang. Dan mag ook eindelijk die rot band af, ben er nu ook echt wel

helemaal klaar mee. Niks zit fijn, zo irritant, het is ook echt een naar gevoel, is echt mijn huid had dit trouwens ook voor de operatie omdat de prothese steeds uitstak, had alleen gedacht dat het hierna over zou zijn. 
Hoop dat ze snel reageren weet niet of de kliniek nog open is maar neem aan dat iemand wel de mail bijhoud. 

Ja dat zijn ze wel verplicht. En anders maandag einde van de dag even je mail nabellen. Bij Blooming gaven ze aan niet alle mail te kunnen wegwerken, maar wel altijd voor vragen telefonisch beschikbaar te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ja dat zijn ze wel verplicht. En anders maandag einde van de dag even je mail nabellen. Bij Blooming gaven ze aan niet alle mail te kunnen wegwerken, maar wel altijd voor vragen telefonisch beschikbaar te zijn


ja wacht inderdaad maandag even af en dan bel ik aan het einde van de dag even. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 hé Meis , je mag de band over 2 weken achterwege laten bedoel je?

klote zeg dat je nog steeds last heb?
En de plooi is er dan altijd of als je een bepaalde houding neemt? Wat gek z’n plooi ? Het is geen soort van rimpel wat ik hier wel eens voorbij zie komen ? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap dat je er helemaal gek van wordt @bent001...

Ook omdat t ook nog eens pijn doet en er niet echt duidelijke progressie te zien is...

Vind t echt kl#te voor je meis en je geduld wordt idd wel heel erg op de proef gesteld.. Zou zelf ook zoiets hebben van gaat ie band nu nog wat doen of niet.... 

Vóór mijn bv had ik ook een plooi aan de binnenkant van mn borst; en als ik wat gewicht verloor werd deze plooi steeds duidelijker zichtbaar. Bij mij was het gewoon omdat er te weinig klier/vetweefsel in deze borst zat, en te veel vel.. 

Maar wat t bij jou is? Mss kun je je foto van de plooi naar Nio doormailen en vragen of dit de bedoeling is..?

Heel veel liefs lieve meid en ik duim voor je :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindannee band moet nu nog een 1,5 week om dan mag ie echt af.

Nee wat jij bedoeld is dat je dan een plooi van de prothese ziet maar dit is echt een plooi van mijn borst zoals op de foto) 
@Robijntje02 ja ben het zat zijn serieus momenten waarop ik denk waarom wilde ik dit... had het lekker gelaten ook al was het echt niet meer mooi..

Maar denk inderdaad dat het komt door mijn vel, mijn bovenkan, zeker vanaf mijn borsten is echt mager, geen vet niks.

Die pijn is alleen zo naar, word er echt wakker van. Had dat voor de operatie ook maar dacht echt dat het over zou gaan met een nieuwe prothese omdat deze uitstak in een punt ( klinkt raar ) maar dat was dan wel weer aan de andere kant ??‍♀️

Het liefst  ga ik weer lekker op mijn buik slapen maar dat mag denk ik echt nog niet, als ik het al durf?

Sorrie hoor meiden voel me soms echt een zeur piet maar het is zo frustrerend, nu denk ik ook misschien hadden ze beter wel een borst kunnen liften, maar goed kan wel zo doorgaan schiet ook niet op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent zeker geen zeurpiet! Kan me echt goed voorstellen hoe vervelend en frustrerend dit is. En pijn blijven houden is gewoon niet oké en zou niet moeten. Hoop echt dat het snel beter gaat, en anders gewoon je pc aanspreken als de gegeven tijd verstreken is. Neem toch aan dat hij dan eens serieus “verder moet gaan denken” over hoe dit op te lossen voor je.

Koppie op meis! ❤️❤️❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ik zou zeker aangeven dat de pijn dermate erg is, dat je er zelfs wakker van wordt... 

Denk je dat de pijn minder zijn als je zonder de band zou slapen?... Want dit kan toch ook niet de bedoeling zijn, zoveel pijn...? 

Ben benieuwd wat Nio gaat zeggen..

Heb je al je mail verstuurd?

Vanuit hier wil ik je een dikke digitale knuffel sturen! :41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 en @Veerveertje ?? thanks meiden!

Ja moet echt wat gebeuren, heb vanmorgen al een mail gestuurd en kreeg net een bericht dat ze hem doorgestuurd hebben naar Dr Nio en zij zodra ze een antwoord heeft mij dit doorsturen.

Hoop dat ik morgen wat hoor. 
@Robijntje02 ja geen idee eigelijk denk wel dat er een bepaalde druk vanaf gaat, band zakt ook naar beneden tijdens de nacht ( duw deze kant steeds omhoog) moet eigelijk zijn Madonna achtige bh hebben met van de punten ? Zodat ze lekker vast blijven zitten.

Maar nee normaal is het niet, al kan dit natuurlijk echt door mijn huid komen.

Heb gelijk foto’s mee gestuurd dus ben benieuwd laat het weten als ik wat hoor ❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb een berichtje terug gekregen... het mag! Beetje gek want hij geeft in de mail aan dat het al mocht ??‍♀️ Maar weer echt 100% zeker dat hij heeft gezegd tot 11 weken po bh zo dragen en nog geen  normale.

Nu eens kijken hoe de band onder een normale bh zit?maar eindelijk weer een normale bh aan! En nu echt nog heel even die band volhouden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, bent001 zei:

Nou heb een berichtje terug gekregen... het mag! Beetje gek want hij geeft in de mail aan dat het al mocht ??‍♀️ Maar weer echt 100% zeker dat hij heeft gezegd tot 11 weken po bh zo dragen en nog geen  normale.

Nu eens kijken hoe de band onder een normale bh zit?maar eindelijk weer een normale bh aan! En nu echt nog heel even die band volhouden!


Wat fijnnnnn! Dat scheelt tenminste al. Nou hopen dat je pijn ook wat wegzakt. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.