Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Zo'n gebeurtenis zet dan toch alles weer in perspectief, snap helemaal dat de borsten dan wat minder belangrijk zijn. Ik ben ook benieuwd wat Nio gaat zeggen over de verschillen, het lijkt mij dat er nog van alles kan veranderen. Heb je nog je het hoekje van je implantaat gevoeld of voelt dat weer helemaal normaal?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina_a ja is ook echt zo, was even totaal niet belangrijk en hiermee is ook de obsessie verdwenen. Heb al een behoorlijke tijd geen foto gemaakt of lang voor de spiegel gestaan, maar ergens is dat ook wel goed denk ik. Je raakt zo geobsedeerd. 
Het hoekje heb ik gelukkig niet meer gevoeld en gezien dus hij is wat gedraaid of mijn litteken is wat dikker geworden beide helemaal prima.

Ben ook benieuwd maar heb echt nog hoop en daarbij is het ook echt wel wat minder in mijn ogen maar goed denk dat ik zo maar is wat foto’s ga maken Hahhaa ben nu zelf ook wel benieuwd.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou net even nieuwe foto‘s gemaakt maar verschil is er echt nog wel, zal ook niet helemaal wegtrekken omdat de voorsituatie ook niet gelijk was door de bv die ik met een borst heb gegeven.

Maar hoop wel dat het nog iets beter word plooi is wat lastige op de foto te zien.

Zie wel dat hij nog steeds niet volledig is ingedaald ook.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meiden, heb vandaag echt ineens weer echt last. Nu heb ik me, beetje akeward dit, maar me gister laten overhalen door mijn kerel om sex te hebben zonder bh.. iets wat ik eigelijk helemaal niet durfde ook?

daarbij natuurlijk een drukke dag door de verjaardag maar is dat normaal dat je dan echt weer een dag pijn hebt? Is wel

dragelijk maar wel echt een naar gevoel. 
Ben benieuwd of iemand dit herkent na bijna 7 weken po?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden heb echt nog steeds last van de binnen kant van mijn borsten, dan niet op mijn borsten zelf maar echt aan mijn spieren of huid... vraag me wel een beetje af of dit normaal is @best_boobie heb jij dit vaker gehoord? Ga het zeker ook woensdag navragen hoor maar is echt een vervelend gevoel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meis zal hier ook even een update plaatsen. Helaas is de prothese nog steeds niet volledig ingedaald moet de band en po bh half ( een met en een zonder bandje ) nog 4 weken door dragen. De band drukt ook de prothese wat plat dus dit maakt de lijn en ziet mijn borst hierdoor er anders uit. Na 4 weken mag ik een normale bh aan en dan is het afwachten hoe de prothese zich gaat ontpoppen zeg maar. 
Op de vraag waarom er niet gekozen is voor twee verschillende maten prothese heeft gaf hij aan dat we na deze weken alles gaan opmeten en kijken wat het verschil is. 
Voor nu ben ik gewoon echt niet happy met mijn nieuwe boobies maar hou hoop dat het goed komt ? hoe dan ook.

 

Ben straks in ieder geval een ervaren band drager ( totaal 11 weken een band) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Oke nou helder verhaal.  Hoe teleurstellend ook dat je nog de bh en de band moet dragen en nog verder geduld moet hebben. Maar ergens ook wel positief dat dit volgens Nio niet het eindstation is. Hopen dat straks alles wel mooi is en dan zijn deze slopende weken al snel vergeten. Sterkte en veel geduld toegewenst. 

 
Kan ik wel mee dealen hoor weken vliegen toch voorbij. Ergens had ik er al een beetje op gerekend. Hoop gewoon vooral dat het mooi word zonder eventueel een herstel operatie, maar ook dat is dan wat het is. Ben wel opgelucht dat hij mijn mening deelt, dus dat geeft al rust. Gaan gewoon door waarmee ik bezig was... geduld hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig kun je dan de hand schudden (oh nee mag niet) met meer meiden hier. Bij mij al meerdere keren gezegd dat ik wel 3 maanden geduld moet hebben. Gedeelde smart is halve smart en dan is het toch fijn dat we elkaar hier op het forum kunnen oppeppen als dat nodig is.

En snap dat het fijn is dat hij het verschil ook ziet en niet wegwuift van dat valt best mee en er was al een verschil 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2020 om 09:19, bent001 zei:

Meiden heb echt nog steeds last van de binnen kant van mijn borsten, dan niet op mijn borsten zelf maar echt aan mijn spieren of huid... vraag me wel een beetje af of dit normaal is @best_boobie heb jij dit vaker gehoord? Ga het zeker ook woensdag navragen hoor maar is echt een vervelend gevoel? 

oh jeeeeeeeeeee, ik ben te laat, want het is al woensdag geweest......

Heeft je pc je nog antwoord gegeven op de vraag of de pijn erbij hoort? Normaal is?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, best_boobie zei:

oh jeeeeeeeeeee, ik ben te laat, want het is al woensdag geweest......

Heeft je pc je nog antwoord gegeven op de vraag of de pijn erbij hoort? Normaal is?

 

xxx


Geeft helemaal niks meid! Ja hij zei dat het gewoon nog kan met 7 weken. Alleen als het erg word moet ik aan de bel trekken. Maar daar gaan we niet van uit, denk ook dat de band voor wat extra gevoelige borsten zorgt. Mijn linker voel ik ook nog veel maar die mag, die moet echt gaan indalen dat mag pijn doen als het maar mooi word ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, bent001 zei:


Geeft helemaal niks meid! Ja hij zei dat het gewoon nog kan met 7 weken. Alleen als het erg word moet ik aan de bel trekken. Maar daar gaan we niet van uit, denk ook dat de band voor wat extra gevoelige borsten zorgt. Mijn linker voel ik ook nog veel maar die mag, die moet echt gaan indalen dat mag pijn doen als het maar mooi word ?

Oke, fijn dat je wat gerust gesteld bent!

Nog eventjes geduld :P Het meest gehate woord hier op het forum haha... 

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo kleine update pijn is veel minder geworden gelukkig alleen in de avond soms nog een branderig gevoel en voel de band nog goed op de prothese drukken dus dat verklaard het ook wel.

 

Verder weer wat actiever op het forum want wij zitten sinds vrijdag binnen, oudste heeft koorts en hoest en mijn jongste valt onder de risico groep dus even zo min mogelijk sociale contacten. Daarbij zelf ook niet helemaal fit trouwens. Benieuwd hoe het bij jullie is, heeft uiteraard niks met borsten te maken maar he deze situatie is natuurlijk ook wel heel bijzonder.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.