Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 21-2-2020 om 15:04, bent001 zei:

Vandaag alweer 4,5 week po gaat toch best snel die tijd.

Ool vandaag alles op laten meten en ben gewoon in shock want heb nog dezelfde maat! Alleen moet ik nu andere vorm bh’s omdat andere niet meer voegen @best_boobie nu ben ik toch wel benieuwd of dit vaker gebeurd...

Ben toch bijna  200cc omhoog gegaan maar kom nu toch weer op dezelfde maat uit alleen een andere vorm??‍♀️??‍♀️??‍♀️ Klein beetje teleurgesteld want wilde wel echt wat groter... maar goed indalen gaat wel goed en ze worden steeds mooier. ?

Hebben wij het van te voren over de maat gehad?

Weet ik even niet meer. 
 

Maar heb je ook bh’s gepast? En pasten die helemaal?

Weet niet hoe je borsten er nu uitzien in je herstel maar vaak zie je nog wel een en ander veranderen in de loop der tijd. Anders stuur me ff pb, bakkeleien we daar ff lekker verder haha

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, best_boobie zei:

Hebben wij het van te voren over de maat gehad?

Weet ik even niet meer. 
 

Maar heb je ook bh’s gepast? En pasten die helemaal?

Weet niet hoe je borsten er nu uitzien in je herstel maar vaak zie je nog wel een en ander veranderen in de loop der tijd. Anders stuur me ff pb, bakkeleien we daar ff lekker verder haha

 

xxx

Hahaha ik ga je even een pb sturen want ben wel benieuwd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel@Silly23☺️

 

Verder een korte update

vandaag alweer 5 weken po, zie nog steeds wat vooruit gang, het gaat niet snel maar er gebeurt wel iets.

Voorlopig zal ik mijn band en bh ( half) door dragen tot mijn afspraak die gepland staat over twee weken. 

Band voelt steeds meer vertrouwt,  Hahhaa wie had dat kunnen denken.
Merk dat deze echt goed duwt maar daardoor heb ik ook wel nog steeds last, niet extreem pijnlijk maar fijn ook niet.

Ook bij de plooi voel ik van alles maar ergens blij dat ik iets voel want dat geeft ook weer een gerust gevoel.

 

Jammer genoeg lukt het niet echt om mijn foto’s aan te passen heb geen volledig account en dus ook maar beperkt ruimte om foto’s te plaatsten. Dus als iemand tips heeft let me know?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bent001 zei:

Dank je wel@Silly23☺️

 

Verder een korte update

vandaag alweer 5 weken po, zie nog steeds wat vooruit gang, het gaat niet snel maar er gebeurt wel iets.

Voorlopig zal ik mijn band en bh ( half) door dragen tot mijn afspraak die gepland staat over twee weken. 

Band voelt steeds meer vertrouwt,  Hahhaa wie had dat kunnen denken.
Merk dat deze echt goed duwt maar daardoor heb ik ook wel nog steeds last, niet extreem pijnlijk maar fijn ook niet.

Ook bij de plooi voel ik van alles maar ergens blij dat ik iets voel want dat geeft ook weer een gerust gevoel.

 

Jammer genoeg lukt het niet echt om mijn foto’s aan te passen heb geen volledig account en dus ook maar beperkt ruimte om foto’s te plaatsten. Dus als iemand tips heeft let me know?


whoehaaaa, je band voelt steeds meer vertrouwd? Ik kan niet wachten tot die band afmag, maar misschien ga ik m ook wel missen tzt ? Ik merk idd ook dat hij wel goed duwt (is soms wat pijnlijk), maar het heeft dus wel effect!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 ja klopt! Kan echt wel een jaar duren zeggen ze.. ben heel benieuwd!

En inderdaad 5 weken is echt nog heel kort. Maar als ik naar mijn rechter borst kijk gaat die echt zo goed mag van mij zo blijven hahaa 

Waar ik ook zo blij mee ben is dat ze zooo zacht zijn! Wat een verschil met die bakstenen die erin zaten met mijn eerste bv.

 

@Elize89 Hahhaa ja dat had ik eerst ook, maar als ik hem nu af doe krijgt de prothese weer wat omhoog ? dus wil hem dan snel weer om. Ben hierin ook heel braaf wil gewoon een mooi eindresultaat. Enige wat jammer is is dat er geen banden zijn die voor een borst zijn. 
Blijf de andere kant maar omhoog trekken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meis @bent001

Dat schiet al op 5 weken al .
Officieel mag je na 6 weken weer wat meer. Effe de vingertjes van de ramen afpoetsen ? pff ik kan echt werkelijk niet wachten meer.  Het huis ziet er echt niet uit? 

Fijn dat de band niet een grote irritatie is nu maar zelfs vertrouwd aanvoelt . Nou ja liever dat , dan dat je denkt ; alweer die band! Ik lees dat je borsten wel al wat zachter zijn. Zijn ze dus zachter dan voor je spier bedoel je? Ze zijn nu kneedbaar ? ze zijn bij mij nu ook zachter maar ik weet niet of zit op zn zachts is , of wordt het nog zachter. Als dat zo is dan voelen ze bijna natuurlijk ?


ik heb ook over 2 weken controle , 16 maart om precies te zijn. Ben benieuwd wat onze artsen gaan zeggen. 
 

btw heeft best_boobie je nog advies gegeven over het verschil van maat , toen en nu? 
 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan @Elize89 @Silly23

 

Is niet het verschil van voor of achter de spier hoor.  Ik had McGane prothese vind deze erg lijken op de mentor.

Maar heeft tijd gek gevoel, nu Eurosilicone en ik vind ze zo zacht!

@Elize89 ik kom natuurlijk wel van een wissel en jij van natuurlijk, zo zacht als dat gaat het nooit worden. Maar echt deze voelen wel echt heel mooi aan hoor vind ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo even een korte update voor zover ik het een opdate kan noemen. 
Ik zal even wat minder actief zijn de aankomende tijd, helaas is gisteren mijn opa overleden, hij was heel belangrijk voor mij. Zal voor de afleiding af en toe nog even meelezen maar ben nu even helemaal niet meer met mijn borsten bezig. Prioriteiten liggen nu echt even ergens anders. Zal wel een up date geven na de 11de dan heb ik mijn afspraak met Dr Nio. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden allemaal bedankt voor jullie lieve woorden, woensdag hebben wij de uitvaart gehad en naast alle praktische zaken probeer nu alles weer een beetje rustig op te pakken.

 

Ben ondertussen  nu ruim 6 weken PO, maar door alles even niet zo gefocust op mijn borsten. Draag nog netjes mijn band en po bh, linker is al veel meer ingedaald maar nog steeds zie ik die verticale lijn zeg maar en hij is qua vorm ook wel wat anders. Woensdag weer op controle dus ben heel benieuwd wat Dr Nio gaat zeggen. Hoop gewoon dat het gewoon nog even tijd nodig heeft en dan wel weg gaat trekken. 

Maar hoop ook echt wel dat de band af mag na 7 weken ? ben er nu wel een beetje klaar mee. Even als die po bh, liefst voor een andere sport bh of zo, beugel bh moet ik nog even niet aan denken. 

Slaap wel sinds twee dagen weer lekker op mijn zij heerlijk wakker worden zonder rugpijn ?

Wel gister wat veel gedaan en dat voel ik nu wel, net voor het eerst stofgezogen, maar ook dat ik even vreemd weer!

Zal van de week mijn foto’s even updaten! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat jullie er een mooi afscheid van hebben kunnen maken. 

Goed dat je woensdag weer een controle mag. Ik gok dat de band nu wel af mag toch. Ik hoop daar toch ook wel met 6 weken klaar mee te zijn en wellicht anders alleen nog 's nachts nog te hoeven dragen. Ik draag vanaf dag 1 overdag een beugel (advies van de PC) en moet zeggen het valt me mee, aan het einde van de dag wel een beetje klaar mee, maar overdag gaat dat redelijk. Dus wellicht moet je dat ook gewoon rustig gaan opbouwen. En anders lekker zonder beugel een bh gaan komen. Oh en heerlijk op je zij slapen zeg. Benieuwd naar je voortgang op de foto's, wel naar dat je zelf ziet dat rechts nog steeds achterblijft. Bij mij is ook gezegd dat ik het 3 maanden de tijd moet geven, hopelijk heeft het bij jou ook gewoon wat meer tijd nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja was meer dan mooi ?❤️

 

Ja heb ook geen stress hoor, wat ik al zei ben er zo weinig mee bezig geweest de laatste andere halve week, enkel insmeren en klaar. 
Jaa hoop zeker dat ie af mag! Ga eerst nog even van die topjes dragen en dan over op bh, moet toch kopen ook, ga toch die ik laatst gekocht heb terug brengen na advies van best boobie.

 

Oehh dat lijkt me gek, voelt dat niet naar op je littekens?

Zijn trouwens dat de band in de nacht het minst effect heeft dus misschien dat ik hem bij inspanning nog moet dragen of zo, ik laat het weten woensdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.