Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Taat76 zei:

Ik heb nu dual plane straks ook weer..... nu 325 cc maar ik vond ze te klein (zitten er pas 4 jaar in) nooit blij geweest.... straks 600 cc ook weer eurosillicone.... Had de eerste keer al naar Nio willen gaan.... ?

heb nu ook bh maat 75f maar ik vind het niet zo groot ogen hoor.... als ik ze vergelijk met “normale” borsten.....  ben ook zo benieuwd straks naar het resultaat....

Hahaha spannend ook! 600 cc ook dual plane? Lijkt me pittig als je weet wat je te wachten staat qua pijn of ik ben gewoon kleinzerig dat kan natuurlijk ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, bent001 zei:

Hahaha spannend ook! 600 cc ook dual plane? Lijkt me pittig als je weet wat je te wachten staat qua pijn of ik ben gewoon kleinzerig dat kan natuurlijk ook?

Nio zei dat het dit keer veel minder pijnlijk is.... spier is al opgerekt...

 

ik heb de eerste keer dat heel veel last gehad. Vooral met sporten dat duurde echt een jaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ik heb nu 75f...eerst 75d. Ik ben bij de mooi kliniek in Maastricht geweest bij professor van der Hulst. Hij heeft op het laatst besloten ze toch voor de spier te plaatsen zodat ik wat meer vulling bovenin zou hebben..dat wilde ik graag. Mijn borstspier drukte protheses redelijk plat. Ik heb ook niet echt fatsoenlijke voor foto's haha..heb er even twee geplaatst in bikini die ik nog had. Ik ga je even toevoegen dan kun je een kijkje nemen?.

Ik was ook in het begin wat teleurgesteld dat er minder werd gereageerd bij een wissel topic. Heb hier 11 jaar geleden ook een verslag getypt en toen waren er veel meer reacties?

Hahaha echt he! Al word er nu wel leuk gereageerd ?

Wissel is misschien toch weer anders hoop meiden laten het ook best snel doen omdat het tegenvalt. 
Wanneer ben je de eerste keer geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, bent001 zei:

Hahaha echt he! Al word er nu wel leuk gereageerd ?

Wissel is misschien toch weer anders hoop meiden laten het ook best snel doen omdat het tegenvalt. 
Wanneer ben je de eerste keer geopereerd? 

11 jaar geleden..nooit geheel tevreden geweest..had me laten ompraten naar anatomische protheses?..nu eindelijk rond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Taat76 zei:

Nio zei dat het dit keer veel minder pijnlijk is.... spier is al opgerekt...

 

ik heb de eerste keer dat heel veel last gehad. Vooral met sporten dat duurde echt een jaar...

Serieus een jaar? 

nu train ik vooral mijn benen en buik omdat ik geregeld  migraine vanuit mijn nek heb en nooit echt mijn armen, schouders en borst durf te trainen omdat ik dan een aanval kan aanwakkeren.

maar hoe was het herstel verder, heb je lang pijn gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, @Taat76 hij kwam zelf met dit advies. Toen ik vroeg waarom, omdat ik weet dat hij met meerdere merken werkt, zei hij dat deze het zachtst zijn. 

En dat klonk goed in mijn oren.. 

Maar als Nio mij een ander merk had geadviseerd, dan was ik daar waarschijnlijk ook akkoord mee gegaan; maar hij kwam er zelf mee, en ik moet zeggen dat mijn voorkeur wel naar Motiva uitging, omdat dit de meest innovatieve implantaten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, bent001 zei:

Serieus een jaar? 

nu train ik vooral mijn benen en buik omdat ik geregeld  migraine vanuit mijn nek heb en nooit echt mijn armen, schouders en borst durf te trainen omdat ik dan een aanval kan aanwakkeren.

maar hoe was het herstel verder, heb je lang pijn gehad?

Ligt er wellicht ook aan welke sport je doet ?

 

ik had voornamelijk last bij bankdrukken en push ups.... weinig kracht in m’n armen en voelde echt m’n borst trekken....

heb trouwens een vriendin veel sportiever en die had nergens last van hoor met sporten.... ik ben wellicht geen hele goede graadmeter ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Taat76 zei:

@Robijntje02 heb jij specifiek gekozen voor Motiva? Nio zei tegen mij dat hij ze liever nog niet plaatst omdat ze pas 2 jaar op de markt zijn.... Dus daarom krijg ik weer eurosillicone... ?

@Taat76 sorry, mijn antwoord op jouw vraag staat in t topic van bent001..

Hij kwam zelf met dit advies. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Nee, @Taat76 hij kwam zelf met dit advies. Toen ik vroeg waarom, omdat ik weet dat hij met meerdere merken werkt, zei hij dat deze het zachtst zijn. 

En dat klonk goed in mijn oren.. 

Maar als Nio mij een ander merk had geadviseerd, dan was ik daar waarschijnlijk ook akkoord mee gegaan; maar hij kwam er zelf mee, en ik moet zeggen dat mijn voorkeur wel naar Motiva uitging, omdat dit de meest innovatieve implantaten zijn.

O echt.... ik had ook een voorkeur voor Motiva (veel over gelezen en gezien). Maar toen hij dit zei dacht ik ok prima... 

Heb nu ook eurosillicone en dat bevalt ook hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Taat76 zei:

Heb misschien een rare vraag..... maar wat doen ze met je oude implantaten? Gooien ze die weg? ?

Hahaha geen idee lijkt me wel. Denk dat als je erom vraagje je wel mag hebben hoor. Misschien zie ik ze tijdens de controle ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Taat76 zei:

Ligt er wellicht ook aan welke sport je doet ?

 

ik had voornamelijk last bij bankdrukken en push ups.... weinig kracht in m’n armen en voelde echt m’n borst trekken....

heb trouwens een vriendin veel sportiever en die had nergens last van hoor met sporten.... ik ben wellicht geen hele goede graadmeter ?

Hahaha ieder lijf is ook anders maar dit zijn dingen die ik sowieso niet moet doen vanwege mijn migraine klachten. 
wacht ook lekker met sporten tot in iedergeval 6 weken. Gekke is wel dat ze in iedere kliniek een ander advies geven, gister werd gezegd dat het na 4 weken alweer mag maar ik hou me toch even aan die 6 weken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Ld1234 zei:

11 jaar geleden..nooit geheel tevreden geweest..had me laten ompraten naar anatomische protheses?..nu eindelijk rond?

Heb net even in je album gekeken super mooi helemaal met jouw figuurtje! 
zal deze week eens uitvogelen hoe ik foto’s plaats 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.